Lidlit näemmä vaihtelee paikasta toiseen. Täällä sesonki/XXL tuotteita ylenmäärin ja lähes kaikkia saatavana viikon parinpäästä -30%lapuilla.
Joitain noita muita tosiaan on ihan riittävästi tuolla, koska ne ei ole ihmeellisiä tarjouksia. Taas tuossa keskustan Lidlissä tosi harvoin on mitään ylimääräisessä alennuksessa, paitsi sellaiset tuotteet jotka eivät edes siihen -30% mene kaupaksi. Tuolla on vähemmän tilaa kuin tavallisissa Lidleissä, joskus tarjoustuotteet loppuvat nopeammin koska niitä on vähemmän. Toisaalta koska kyse ei ole automarketista niin useimmat asiakkaat eivät hamstraa tuotteita, jos niitä on tarpeeksi. Vähän vaikeaa rinnan vertailla koska noissa muissa tulee harvemmin käytyä.
Mä olen kyllä joskus muissa Lidleissä käydessä yllättänyt miten niissä on joitain hyviä satunnaisesti tarjolla olevia tuotteita(ei varsinainen tarjoustuote mutta hyvä esimerkki kuitenkin, Inferno pitsat) yllin kyllin, kuin tuosta pääasiallisesta Lidlistäni ne ovat loppuneet jo pari viikkoa sitten. Eli ehkäpä noita XXL pitsojakin on muissa Lidleissä vielä hyvin saatavilla. Toivottasti olisi.
Mä ostin jouluna erityisesti paljon lihaa pakkaseen. Nyt mulla on enää yksi paketti jauhelihaa, yksi luultavasti myöhemmin ostettu sydän ja hieman kalaa pakkasessa. Eli olisi hyvä saada täytettyä pakastinta ja noi pitsat olisi siihen passeleita.