Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toimiiko tuo Elisan Slim 7 4800U 16GB dual channelina, siinä kun on muistit juotettu emolevylle?
Kyllä ja nopeushan pitäisi olla 4266mhz
Kun tässä on tuo Vega 8 ja vanhemman ryzen 3000 sarjan prossuissa on se vega 10 niin eikös ne ole silti hiukan nopeampia pelikäytössä vai olenko ymmärtänyt jotain väärin? Toki 4000 sarja prossuna taas on tehokkaampi
Hyvä tietää et ei kovin yleisiä kipuja kuitenkaanEi täällä ainakaan ole mitään ongelmaa ollut...
Ps. ketjun aloittajalle, vois varmaan tuon otsikon päivittää Slim7 -kokemukset jne. tms.
Jeps, nyt on muutettuEi täällä ainakaan ole mitään ongelmaa ollut...
Ps. ketjun aloittajalle, vois varmaan tuon otsikon päivittää Slim7 -kokemukset jne. tms.
Muutama viikko jo takana slim 7, on kyllä kova peli. Ei mitään valittamista tähän mennessä. Pitkään pähkäilin tämän ja mac pro 13” välillä, macille olis tullu hintaa sopivalla varustelulla 2300e, tuolla hinnalla saa 2x slim 7 ja vielä jää rahaa muuhunkin
Riittää ainakin normikäytössä vallanhyvin, ei oo ollu vielä tarvetta pitää täydellä kirkkaudella normikäytössä.Miltä näyttää näytön kirkkaus tässä koneessa? Pitäisi olla 300 nit, mutta arvostelussa mitattiin vaan joku 270 nit. Se on ainoa asia mikä tässä koneeessa on huonoa.
Muutama viikko jo takana slim 7, on kyllä kova peli. Ei mitään valittamista tähän mennessä. Pitkään pähkäilin tämän ja mac pro 13” välillä, macille olis tullu hintaa sopivalla varustelulla 2300e, tuolla hinnalla saa 2x slim 7 ja vielä jää rahaa muuhunkin
Powerissa aika hyvä tarjous tästä läppäristä. Kyseisessä mallissa on mattanäyttö ja paino 1.33kg 1.4kg sijasta.
Harkitsin itse tämän ja elisan 999€ maksavan 4800u:n välillä, mutta kun ei tule pelailtua, niin 4700u riittää vallan mainiosti. Onko jollakulla kokemusta tuosta mattanäytöstä?
Lenovo ilmoittaa saman kirkkauden ja väriavaruuden sekä matta että kirkkaalle näytölle:Onko jollakulla kokemusta tuosta mattanäytöstä?
Lenovo ilmoittaa saman kirkkauden ja väriavaruuden sekä matta että kirkkaalle näytölle:
Tässä vielä tuon Powerin mallin specsit:
Yoga,Yoga Slim 7 14ARE05,Model:82A2007PMX
psref.lenovo.com
No ei ainakaan tuossa linkatussa mallissa. IdeaPad 5:ttä on kyllä saatavissa tuolla paremmallakin näytöllä varustettuna.Onko tuossa IdeaPad 5 mallissa siis sama näyttö kuin Yoga Slim 7? Kone ei ainakaan siis muuten ole sama...
Tämän arvostelun koneessa on tuo mattamalli. Taitaa olla täysin sama kone kuin mitä Power myy...
Ja minä kun tuumailin, että ko. laitteen suurin heikkous olisi ollut kiiltäväpintainen näyttö.
Täältä kun katsoo: https://psref.lenovo.com/Product/Yoga/Yoga_Slim_7_14ARE05Onko konetta saatavana 4800u-prossulla ja mattanäytöllä? Jos on, niin mikä sen mallinumero on?
Kyllä tämä 300nit on minusta tarpeeksi, mutta ei tätä suoraan auringonpaisteeseen voi viedä. Ikkunan vieressä auringon paistaessa vielä menee. Itse otan mieluummin "paremman kuvan" ja kiiltopinnan vs haaleampi kuva ja matta. Edellinen läppäri oli myös 300nit kiiltonäytöllä, niin tiesin mitä oli tulossa.Mites tuo näyttö? Riittääkö kirkkaus, entä haittaako kiiltäväpintaisuus?
Tässä hetken testailin ja en itse ainakaan huomaa juuri eroa välilyönnissä muihin nappeihin verrattuna. Aikalailla yhtä kevyesti napsahtaa, ihan sama mistä reunasta painaa.Tarttui tuollainen slimmi matkaan, ainoa mikä omassa yksilössä ainakin näin parin tunnin perustella ihmetyttää on melko tiukka välilyönti, se on selkeästi raskaampi painaa sivusta kuin muut napit. Tiedä sitten pitääkö pistää suoraan korjattavaksi vai onko vaan tyyppivika?
Mahtaako muilla toimia sormenjäljen lukija? Saattaa itellä toimimattomuus johtua toki siit ku asensin samantien puhtaan windowsin tähän. Kaikki tarvittavat ajurit kokeiltu läpi pariinkin kertaan.
Noh eipä toi haittaa, kun ei toimi. Naamaskannerilla mennään.
Pitäisi olla virtanapissa, mutta en kyllä tuota itse kokeillut.Ei siinä taida olla sellaista.
Njaah. Olkoo. Eipä tuon puuttuminen haittaa.Pitäisi olla virtanapissa, mutta en kyllä tuota itse kokeillut.
Edit: Pitipä vilkaista speksejä, niin näyttää olevan valinnainen. Ehkä tuon sitten saa jos tilaa custom version Lenovolta.
Ite ajattelin palauttaa Slim 7 4800u ja hakee gigantista UM425 4700u...millanen se o?Mites yoga slim 7:n tuulettimen äänet? Onko siedettävä rasituksessa/normokäytössä? Um425 on mielestäni siedettävävä vain silent modessa...
ei mullakaan mitään sormenjäliklukijaa ollut 4800U slim 7Ainakin oma sanoo että ei ole olemassa, pelkkä IR Windows Hello
Eipä tuossa 4800u paljon normikäytössä tuulettimet liiku, ihan hyvin tuolla pysyy muutama tabi auki forefoxissa, microsoft meet päällä + joku pdf filu auki, ei lämpene käytännössä yhtään eikä tuulettimet pyöri.
Itse pidän lähinnä kokoajan eco-moodissa, tuulettimia ei saa pyörimään oikein millään. Nestemetallit tietty auttaa siinä myös.
BIOS:sta saa vaihdettua default asetuksen ja FN+Q yhdistelmän pitäisi vaihtaa lennossa näiden tilojen välillä Windowsissa.Mistä tuon saa edes eco tilaan??
Piti ihan kysäistä verkkokaupasta, mihin tämä on kadonnut myynnistä. Kuulemma Lenovo vetänyt markkinoilla. Epäilivät että myöhemmin tulee jollain tavalla ehostettuna takaisin eikä nykyistä tuotetta enää saa myöhemminkään.
Mistä sait kiinni?Kysyin itse suoraan Lenovolta ja sieltä vastasivat: "We hope to get those back in stock soon"