Päivitys: Oli näköjään juuri tuo takuu korjaantunut meidän läppärin osalta oikeaksi, toivottavasti muillekin Tosin takuuhistoria näyttää edelleen vääriä tietoja, mutta ehkä se siitä päivittyy.
Päivitys2: Takuuhistoriankin puolella oli nyt oikeat tiedot, että eiköhän tuo ole nyt taputeltu Nyt pitää vain enää miettiä ostaisiko tuohon sitten pidennystä jossain vaiheessa.
Täällä taisi olla muitakin kyseisiä läppäreitä hommanneita. Meille hommatun koneen kohdalla (Lenovo Yoga Slim 7 14") huomasin rekisteröinnin yhteydessä sen, että laitteen takuu on väärää tyyppiä eli ihan perus 24kk eikä tuo Premium Care onsite/next business day korjauksineen.
Otettiin tuosta sitten viime viikon torstaina yhteyttä Teliaan (mistä tuo ostettiin) ja Lenovoon, ja kuulosti siltä, että noissa uusissa Yoga Slim 7 koneissa taitaa olla kaikissa väärä takuu tällä hetkellä Lenovon systeemeissä eli vaikka Telia/Dna/verkkokauppa.com ainakin mainostaa tuolla Premium Carella, niin sitä ei noissa nyt ole.
Lenovon puolella nyt selvittelevät tuota ja jotain kauttahan tuo pitää koneeseen saada jo maksetulla summalla, kun se 24kk Premium Caren kanssa on myyty. Lisää maksamalla tuon tietty saa suoraan Lenovolta.
Kannattaa siis tarkistaa omankin koneen osalta tiedot, esim. warrantylookup - FI ja reklamoida tarvittaessa. Hieman eri asia lähetellä tai kuskata itse läppäriä johonkin ja odotella, kuin se että homma hoidetaan Lenovon toimesta suoraan paikan päällä about välittömästi.
Päivitys2: Takuuhistoriankin puolella oli nyt oikeat tiedot, että eiköhän tuo ole nyt taputeltu Nyt pitää vain enää miettiä ostaisiko tuohon sitten pidennystä jossain vaiheessa.
Täällä taisi olla muitakin kyseisiä läppäreitä hommanneita. Meille hommatun koneen kohdalla (Lenovo Yoga Slim 7 14") huomasin rekisteröinnin yhteydessä sen, että laitteen takuu on väärää tyyppiä eli ihan perus 24kk eikä tuo Premium Care onsite/next business day korjauksineen.
Otettiin tuosta sitten viime viikon torstaina yhteyttä Teliaan (mistä tuo ostettiin) ja Lenovoon, ja kuulosti siltä, että noissa uusissa Yoga Slim 7 koneissa taitaa olla kaikissa väärä takuu tällä hetkellä Lenovon systeemeissä eli vaikka Telia/Dna/verkkokauppa.com ainakin mainostaa tuolla Premium Carella, niin sitä ei noissa nyt ole.
Lenovon puolella nyt selvittelevät tuota ja jotain kauttahan tuo pitää koneeseen saada jo maksetulla summalla, kun se 24kk Premium Caren kanssa on myyty. Lisää maksamalla tuon tietty saa suoraan Lenovolta.
Kannattaa siis tarkistaa omankin koneen osalta tiedot, esim. warrantylookup - FI ja reklamoida tarvittaessa. Hieman eri asia lähetellä tai kuskata itse läppäriä johonkin ja odotella, kuin se että homma hoidetaan Lenovon toimesta suoraan paikan päällä about välittömästi.
Viimeksi muokattu: