Myyty Lenovo Y720 15,6"FHD 7700HQ/GTX1060/16/512SSD/1T/W10H, RMK

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 953
Myytävä tuote: Lenovo Y720 15,6"FHD 7700HQ/GTX1060/16/512SSD/1T/W10H
Hinta: 1000
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Kannettavatietokone.fi 13.1.2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti löytyy
Muuta huomioitavaa:
Olen tämän koneen toinen omistaja. Olen käyttänyt konetta vain muutaman kerran ja nyt enää ei ole tarvetta. Olen itse koneen avannut ja vaihtanut normaalien tahnojen tilalle nestemetallit, niin kone ei throttlaa peruspelaamisessa tai käytössä.

Tarkemmin voitte lukea tästä vaihdosta täältä
Pascal-läppärit.
Pascal-läppärit.

Avatessani huomasin, että alta katsottuna vasemman kulman ruuvin vastakappale on ollut alusta asti rikkoutunut. Tämä ei kuitenkaan haittaa vaan kaikki pysyy kasassa kuten pitääkin. En ole varma onko aikaisempi omistaja tätä huomannut.

Toimitan koneen tyhjänä eli uusi omistaja saa asentaa sinne mitä haluaa. Koneessa on W10 Home lisenssi, joka aktivoituu W10 asennuksen yhteydessä. Alkuperäinen paketti löytyy.

Järkevät tarjoukset huomioidaan.

Myynnissä myös muualla.

Sijainti: Riihimäki
Toimitustapa: Nouto/posti
Maksutapa: Käteinen/Tilisiirto

Edit. Vaihdettu nestemetallit tahnaan ja tulokset ovat seuraavat
C0 86C, C1 79C, C2 85C ja C3 77C. GPU 63C. Eikä tapahdu throttlausta tälläkään setupilla.
 
Viimeksi muokattu:

jjV

Liittynyt
12.07.2017
Viestejä
793
Kiinnostaako vaihdossa jokin? Ongelmana tässä onse, että koneella ei vissiin enään takuita mihinkään. Kannen jos avaa niin takuut lähtee heti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 953
Kiinnostaako vaihdossa jokin? Ongelmana tässä onse, että koneella ei vissiin enään takuita mihinkään. Kannen jos avaa niin takuut lähtee heti.
Vaihdossa kelpaa vain raha.

Edit. Pistin takuusta kyselyä miten sen kanssa menetellään.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
31.12.2017
Viestejä
174
Tässähän on kyseessä läppäri jota monesti kuljetetaan mukana, joten ämä sinun modaus tuon nestemetallin kanssa saattaa ajan myötä valua prossulta muihin komponentteihin, jolloin kone tuhoutuu täysin. Ymmärtääkseni tätä modausta suositellaan tehtäväksi vain esim. pöytäkoneelle jota tuskin siirrellään kovinkaan paljoa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 953
Tässähän on kyseessä läppäri jota monesti kuljetetaan mukana, joten ämä sinun modaus tuon nestemetallin kanssa saattaa ajan myötä valua prossulta muihin komponentteihin, jolloin kone tuhoutuu täysin. Ymmärtääkseni tätä modausta suositellaan tehtäväksi vain esim. pöytäkoneelle jota tuskin siirrellään kovinkaan paljoa.
Olen tehnyt tuonne eristyksen, että ei valu muualle.
Edit. Käytin tätä Scotch Super 33 teippiä sen lämmönkestävyyden takia. Kestää 105c asti. Tällä eristetty cpu ja gpu.
Edit2. Eikä tuossa ole ongelmaa jos sinne halutaan tahnat laittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 953
Rohkeasti vain tarjouksia tulemaan ja toiveita hinnasta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 953
Tarjouksia vain tulemaan. Kone odottelee tyhjän panttina.
Takuuasioita olen selvitellyt mutta en ole mistään saanut suoraan vastauksia. Epäselviä vastauksia suoraan myös Lenovon tuesta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 292
Viestejä
4 196 844
Jäsenet
70 886
Uusin jäsen
aulaabe

Hinta.fi

Ylös Bottom