Myyty Lenovo Thinkpad X240, i7-4600u/8GB/256GB/4G/FHD IPS touch (Evijärvi)

Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
260
Myytävä tuote:
FullHD IPS kosketusnäyttö
I7-4600u
8gt ddr3
256 ssd
4g
Taustavalaistu näppäimistö
Sormenjäljen lukija
Webcam
Sisäinen ja ulkoinen akku
Telakka
2x virtalähde
Hinta: 180€/tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): io-techistä pari kk takaperin.
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
-
Muuta huomioitavaa:

Tämän voisi omaankin käyttöön jättää, mutta laskuja pitäisi maksella :dead:.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Evijärvi, kulkeutuu lähimaastoonkin jos haluaa F2F ihmetellä
Toimitustapa:
Nouto, posti
Maksutapa:

Tilisiirto, käteinen, Pivo, Mobilepay

Kuva:
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
260

Liitteet

Liittynyt
14.04.2018
Viestejä
22
Onnea Sassos hyvästä diilistä! Jos kaupat jostain syystä ei onnistukkaan niin pidän tarjoukseni voimissaan!
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
260
Hei taas kaikki. Olen itse töppäillyt asettamalla huonon aikarajan ja olemalla epäaktiivinen foorumin kanssa. Ettei kellekkään jäisi paha maku suuhun, saavat ne jotka ovat tarjonneet tai kyselleet koneesta ennen tuota asettamaani aikarajaa tarjota vielä koneesta. Mikäli ei kenellekkään näistä mene, alan käymään myöhäisiä tarjouksia läpi. Bitti on kysellyt konetta lauantaina YV:llä, lisäksi ketjuun tullut 150€ sis. postit tarjous ja YV:llä lauantaina 170€ sis. postit tarjous.

Pahoittelen epäselvästä viestistä, silmät ristissä laadittu :dead:

-Aaron
 
Liittynyt
24.11.2016
Viestejä
823
On kyllä upeeta nämä YV tarjoukset. Nyt ketjussa parhain tarjous on minun tekemä joka on torstailta. Ainakin omasta mielestä menee vähän väärin jos myyjä ilmoittaa, että sunnuntaihin klo 12 asti aikaa laittaa paremmaksi ja sitten ihmiset tekevät tarjouksia vain YV:llä. Pitää varmaan jatkossa itsekin laittaa jatkossa vain YV:tä, niin muut ei tiedä mitä hintaa kannattaa tarjota että saa tuotteen itselleen.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
312
Laitoin tosiaan kyselyä koneesta ja heti vastauksen saatuani tein tarjouksen koneesta. Mulla ei niin akuutti tarve ole että mun maailma kaatuis yhteen hiton läppäriin, joten mun puolesta saa mennä jollekin muullekin. Mutta vastaan kyllä huutooni, eli päättäkää nyt kuka sen "saa" ostaa.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 700
Viestejä
4 238 249
Jäsenet
71 242
Uusin jäsen
Marmelooni

Hinta.fi

Ylös Bottom