Laturi

hrk

Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
1 826
Sillä nimenomaan olen tunnistautunut. Samat tunnukset toimivat selaimessa Viihteen sivuilla.
Mitähän sinä olet leikepöydälle kopioinut? Ladattavissa olevien tallenteiden osoitteet ovat muotoa https_://elisaviihde.fi/tallenne/123456

Jatkoa: Ahaa, olet yrittänyt ladata ohjelmaoppaassa mainostettua leffaa. Elisaviihde ei ole Areena, sinun pitää ensin tallentaa ohjelma Elisaviihteen virtuaaliseen "digiboksiin". Sitten vasta voit yrittää ladata sen tallenteen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
133
Mitähän sinä olet leikepöydälle kopioinut? Ladattavissa olevien tallenteiden osoitteet ovat muotoa https_://elisaviihde.fi/tallenne/123456

Jatkoa: Ahaa, olet yrittänyt ladata ohjelmaoppaassa mainostettua leffaa. Elisaviihde ei ole Areena, sinun pitää ensin tallentaa ohjelma Elisaviihteen virtuaaliseen "digiboksiin". Sitten vasta voit yrittää ladata sen tallenteen.
Yritin ladata kauan sitten tallennettua ohjelmaa. Laitoin ne aiemmin käyttämäni polut siihen ekaan viestiini, eivätkä ne tosiaan täsmää antamasi esimerkin kanssa. Sitä ihmetellessä huomasin, että jos kopioi linkin suoraan siitä tallenteiden etusivulta, niin linkit ovat tuollaisia mihin viittasit. Minä taas olin hakenut hakutoiminnolla sitä mitä olin etsimässä, ja sitä kautta tulee erilaiset linkit.

Joka tapauksessa kokeilin nyt sitten lukuisilla eri tallenteilla suoraan siitä "Selaa tallenteita"-tabilta, mutta sama lopputulos, ei ala lataamaan mitään. Linkit tosin ovat nyt sellaiset kuten esimerkissäsi. Olen myös tuplatarkistanut käytetyt tunnukset (ja että ne ovat konffifilessä oikein).

Mitä vielä voisi tarkistaa/kokeilla?
 

hrk

Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
1 826
Näköjään Laturin elisaviihde-osioon on pujahtanut pieni virhe, joka korjaantuu seuraavassa versiossa, joka ilmestyy myöhemmin tänään.
 

hrk

Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
1 826
Laturin versio 5.20.4 ilmestyi juuri. Siinä on korjattu virhe, joka esti elisaviihde-latauksia käynnistymästä. Virhe ilmaantui versiossa 5.20.1 ja on siis ollut kiusanamme kolme viikkoa.

Elisaviihde-modulia varmaankin käytetään varsin vähän, enkä lupaa sille enää pitkää ikää.
 
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
133
Laturin versio 5.20.4 ilmestyi juuri. Siinä on korjattu virhe, joka esti elisaviihde-latauksia käynnistymästä. Virhe ilmaantui versiossa 5.20.1 ja on siis ollut kiusanamme kolme viikkoa.

Elisaviihde-modulia varmaankin käytetään varsin vähän, enkä lupaa sille enää pitkää ikää.
Kiitti korjauksesta! Nyt toimii.
 

hrk

Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
1 826
Elisaviihteestä vielä. Äskeisessä keskustelussa sekoilin koskien tallennelinkkien formaattia. Tallenteisiin voidaan viitata usealla tavalla, Laturin kannalta merkityksellinen on ainoastaan urlin viimeisenä osana oleva numerosarja.

Vakavampi asia on se, että Elisan palvelimelta imuroidut videot saattavat päättyä kesken tai olla muuten rikki. Riski tähän on suurin jos imuroidaan useaa striimiä samanaikaisesti. Uusi yritys yleensä auttaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 285
Viestejä
4 300 728
Jäsenet
71 827
Uusin jäsen
MikKje

Hinta.fi

Ylös Bottom