Laturi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hrk
  • Aloitettu Aloitettu
Mulla on viime aikoina ollut taas pikku ongelmia Laturin kanssa, kun en löytänyt mistään asetuksia. Aloin sitten lopulta etsiä niitä klikkailemalla hiirellä Laturin ikkunaa järjestelmällisesti eri kohdista. Lopulta löysin ne Get-rivin oikealla puolella olevasta mustasta kohdasta. Akia hyvin piilotettu.

Laturi.png

Mulla on viime aikoina ollut taas pikku ongelmia Laturin kanssa, kun en löytänyt mistään asetuksia. Aloin sitten lopulta etsiä niitä klikkailemalla hiirellä Laturin ikkunaa järjestelmällisesti eri kohdista. Lopulta löysin ne Get-rivin oikealla puolella olevasta mustasta kohdasta. Akia hyvin piilotettu.

Laturi.png
Ei ole normaalia. Auittaisikohan uusi asennnus.

Ei ole normaalia. Auittaisikohan uusi asennnus.
Ei auttanut asennukset. Asensin juuri muutama päivä sitten silloisen uuden version juuri tämän ongelman vuoksi. Ongelma jatkui. Tänään n. tunti sitten asensin tämän usimman version. Ei auttanut. Sitten aloin sen klikkausoperaation hiirellä ja löysin oikean kohdan. Kelpaa minulle. Kiitos hienosta ohjelmasta!

Ei auttanut asennukset. Asensin juuri muutama päivä sitten silloisen uuden version juuri tämän ongelman vuoksi. Ongelma jatkui. Tänään n. tunti sitten asensin tämän usimman version. Ei auttanut. Sitten aloin sen klikkausoperaation hiirellä ja löysin oikean kohdan. Kelpaa minulle. Kiitos hienosta ohjelmasta!
Minä en saa ilmiötä toistettua, eikä ennen sinua kukaan ole tällaisesta raportoinut.

Puuttuuko se ratas-ikoni myös silloin. kun käytössä on vaalea teema? Jospa vielä yrität uudelleenasennusta niin, että ensin poistat vanhan asennuksen ja asennushakemiston, joka siis oletukseba on %localappdata%\data.

Statistiikka

Viestiketjuista
299 375
Jäsenet
81 607
Uusin jäsen
Topi133

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom