Laskettelu

Onko jengillä kokemusta offarilla kivitettyjen lumilautojen tai edes suksien paikkailuista. Nyt olisi kaksi lautaa aika syvillä, mutta ei coreen asti yltävillä naarmuilla ja kalliiksi tulee jos molemmat käyttää huollossa.

Mitä kannattaisi hommata välineiksi? Kellarissa mulla on joku säälliset telineet huterassa pöydässä, mutta mitäs muuta?

Onko jengillä kokemusta offarilla kivitettyjen lumilautojen tai edes suksien paikkailuista. Nyt olisi kaksi lautaa aika syvillä, mutta ei coreen asti yltävillä naarmuilla ja kalliiksi tulee jos molemmat käyttää huollossa.

Mitä kannattaisi hommata välineiksi? Kellarissa mulla on joku säälliset telineet huterassa pöydässä, mutta mitäs muuta?

En ole itse koskaan joutunut korjaamaan, mutta korjauskynttilällä pystyy naarmuja paikkailemaan suksien ja lautojen pohjista. Linkissä Tokon tuote ja siellä myös video miten homma toimii. Toki ammattihuolto tekee varmaan parempaa jälkeä kuin ensikertalainen, mutta ei ole kallis kokeilla jos muuten välineitä löytyy homman tekoon.

Onhan noita paikkailtu vaikka millä, reissussa henkarista sulattamalla ja kotona juurikin tuollaisella paikkauskynttilällä ja kyllä ne on pohjassa pysyny. Laudassa taas on ihan ammattilaisen korjaama syvempi jälki, mikä on ilmeisesti jyrsitty ensin ja sitten kunnon liimalla just oikean kokoinen pala jyrsittyyn koloon.. Ainoastaan kosmeettinen haitta enää eikä kynnellä tunne saumaa..

Statistiikka

Viestiketjuista
269 086
Jäsenet
76 340
Uusin jäsen
Revel

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom