Langattomat mesh -verkot: kokemuksia, kysymyksiä ja keskustelua

Asensin x50 decot järjestyksessä, Varasto(pää deco) ---> kaapelilla sisälle makuuhuone ja siitä olohuone langattomasti... Nyt näyttää että mikään ei yhdisty tuohon maakuuhuoneen decoon vaikka manuaalisesti valitseekin. Vai bugiiko toi appi jotenkin?

Screenshot_20251018_095843_Deco.jpg
Mulla ollut 5v. käytössä Decot ensin M5 ja nyt BE22, samalla tavalla kytketyt kuin sulla. Aina yhdistyy laite sille Decolle joka on lähimpänä. Ei ole ollut mitään ongelmaa kertaakaan tuona 5v aikana. Siirsin M5 purkit mökille, yhden laitoin saunaan langattomana josta päädecoon matkaa n.30m. Toimii.

Viimeksi muokattu:
Ihan langattomasti olen kytkenyt. Siinähän menee koko idea jos pitää alkaa piuhoja vetämään. Sitten sama vetää sisäkaapelit koko kämppään. Huaweilla ei taida nähdä mihin boksiin mikäkin laite on kytkeytynyt. Kyllä tuo nyt on ihan kohtuudella toiminut, välillä vaan datan liikkuminen pysähtyy ja jonkun ajan päästä toimii taas.
Niinhän siinä menee mutta en muuta ratkaisua keksinyt( itse tosin rakentaessa vedin neljä kaapelia per pistorasiarypäs, joten se ei ollut ongelma).

Statistiikka

Viestiketjuista
290 185
Jäsenet
79 741
Uusin jäsen
Vingga

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom