Power ja Gigantti tiputti noiden 1000XM4 hinnat nyt 199e eli kova diili.
Gigantilla tosin tarjolla myös Jabran 75t Active WLC -mallit (jossa langattoman latauksen tuki) hintaan 89e.
Kummat noista nyt kannattaisi hankkia. hinta/laatusuhde on kyllä ilmeisen kova noissa Jabroissa.
Kävin nuo XM4:t hankkimassa tuossa viikonloppuna, ensivaikutelmat on kyllä erinomaiset. Mulla on tässä ollut aktiivikäytössä Jabran 85t (sisällä duunissa) ja Creativen Outlier Goldit (ulkona ja/tai urheillessa), ja peilaan ehkä havaintojani vähän niihin.
XM4 osuu kooltaan ja muotoilultaan noitten 85t ja Outlierien väliin. Eli ovat vähän painavammat ja isommat kuin Outlierit, mutta toisaalta sitten
XM4:ssä on LDAC, mikä on ehdoton plussa, siitä ei pääse mihinkään. Olin alkuun vähän epäileväinen noiden XM4 hipaisunappien suhteen, mutta ne toimii erinomaisesti, myös hanskat kädessä. ANC on erinomainen, kuten Sonyn luureissa yleensäkin. Suurin puute näissä on multipointin puuttuminen, mikä löytyy Jabroista. Ja molemmista löytyy langaton lataus ja USB-C, eli noiden suhteen ei eroa.
Itse ostaisin (ja ostinkin) nuo Sonyt, mutta luulen että monelle saattaa nuo Jabrat tosiaan olla hintalaatusuhteeltaan aika lyömätön diili.
Viimeksi muokattu: