Tuli äitiltä kysymys, että millaiset vastamelunapit hänen kannattaa ostaa. Kuuntelu on äänikirjoja, joten äänenlaadun pitäisi riittää siihen. Tärkeämpää on hyvä vastamelutoiminto, joka oikeasti blokkaa ääniä. Mukava istuvuus on varmasti myös plussaa. Budjetti kuulemma max 200 euroa. On kuitenkin valmis odottelemaan tarjousta "korkeintaan juhannukseen saakka" eli voi olla ovh:ta vähän kalliimmatkin.
Ensimmäisenä mulle tuli mieleen Nothingin kuulokkeet, mutta onko muita suosituksia. Onko OnePlussan kuulokkeet millaiset? Samsungilla on hyviä ominaisuuksia, mutta iso osa vaatii Sampan puhelimen ja sitä ei ole.
Saisivat olla suht helpot käyttää. Mitään erityisohjelmistoja äiti tuskin lähtee puhelimeensa asentelemaan, eli yhdistä ja käytä - meininki on toimiva. Tai ainakaan minä en jaksa etänä häntä niitä opettaa käyttämään
Android-puhelimeen tulevat ja käyttäjän käsitys hyvistä vastamelunappikuulokkeista on "ei ne nyt montaa sataa voi maksaa", kun kyselin budjettia.
Ensimmäisenä mulle tuli mieleen Nothingin kuulokkeet, mutta onko muita suosituksia. Onko OnePlussan kuulokkeet millaiset? Samsungilla on hyviä ominaisuuksia, mutta iso osa vaatii Sampan puhelimen ja sitä ei ole.
Saisivat olla suht helpot käyttää. Mitään erityisohjelmistoja äiti tuskin lähtee puhelimeensa asentelemaan, eli yhdistä ja käytä - meininki on toimiva. Tai ainakaan minä en jaksa etänä häntä niitä opettaa käyttämään