Kannattaa seurata 11.11 sinkkujen päivien IEM alennuksia. Itse himoitsen näitä: XENNS Mangird Top Pro | 10 Driver Hybrid IEM
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä kuulokkeita suosittelette Sennheiser HD598 tilalle?
Muutehan näihin olen ollut aivan tyytyväinen, mutta onhan näissä hieman laiha basso.
Objective 2 vahvistin löytyy, eli hieman isompi impedanssi ei haitannee.
Edit. Sennheiserin outletista saisi HD599 mallin aika edukkaasti. Katselin että nämä ilmeisesti olisi suht lähellä noita 599 kuulokkeita. Käppyröiden mukaan juurikin bassoa hieman lisätty näihin.
HD 599 Refurbished | Sennheiser Finland
With the HD 599 Refurbished you step into the world of audiophile sound. There you will experience outstanding natural spatial performance.www.sennheiser-hearing.com
Steven Slatelta uudet avoimet VSX-kuulokkeet: VSX Immersion One
Mitä kuulokkeita suosittelette Sennheiser HD598 tilalle?
Muutehan näihin olen ollut aivan tyytyväinen, mutta onhan näissä hieman laiha basso.
Objective 2 vahvistin löytyy, eli hieman isompi impedanssi ei haitannee.
Edit. Sennheiserin outletista saisi HD599 mallin aika edukkaasti. Katselin että nämä ilmeisesti olisi suht lähellä noita 599 kuulokkeita. Käppyröiden mukaan juurikin bassoa hieman lisätty näihin.
HD 599 Refurbished | Sennheiser Finland
With the HD 599 Refurbished you step into the world of audiophile sound. There you will experience outstanding natural spatial performance.www.sennheiser-hearing.com
Fiio Shopissa olisi tarjouksessa Fiio FT3 350 ohm valkoisena tosin. Eli jos värillä ei ole väliä niin ihan harkitsemisen arvoinen. Kuulokenurkasta löytyy ihan på finska arvostelut ko. luurista KLIK
Steven Slatelta uudet avoimet VSX-kuulokkeet: VSX Immersion One
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.