Laadukkaat kuulokkeet?

Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 943
Tuli kanssa lähdettyä taas ZMF kelkkaan ja laitettua tilaukseen Bokehit. Veronpalautukset käyttöön. :D Pitäisi varmaan rauhoittua kuulokkeiden kanssa taas vaihteeksi. On kyllä koukuttava (ja kallis) harrastus. :D

Pitää katsoa miten vertautuvat sitten Focal Radianceen. Focalit kyllä aiheuttavat kovaa kuunteluväsymystä ja joskus jopa korvasärkyä. Jotain niiden tuunauksessa on, mikä ei omiin korviin käy.

En kyllä ole törmännyt Focalin:n kanssa moiseen. Toki jos en tiedä kuuntelumääriä?

Mutta nuo ZMF olisi NanNam kuulostella.
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
91
En kyllä ole törmännyt Focalin:n kanssa moiseen. Toki jos en tiedä kuuntelumääriä?

Mutta nuo ZMF olisi NanNam kuulostella.
Yleensä maks. tunnin olen kuunnellut noilla. Nyt olleet kaapissa kyllä jonkunaikaa. Olen jonkunverran herkkä ylätaajuuksille, niin ehkä sieltä tulee tuo. Tai sitten turhan in your face soundi. :D
 
Liittynyt
23.05.2018
Viestejä
2 943
Yleensä maks. tunnin olen kuunnellut noilla. Nyt olleet kaapissa kyllä jonkunaikaa. Olen jonkunverran herkkä ylätaajuuksille, niin ehkä sieltä tulee tuo. Tai sitten turhan in your face soundi. :D
Oho, Enpä ole mokomaan itse Törmännyt, ehkä joskus 6-10 tuntia Luurit korvilla, niin sitten rupeaa rasittamaan. Vaan sillloin on jo muutenki väsy, mutta en arvostele.
 
Liittynyt
08.12.2018
Viestejä
1 568
Hakusessa olisi mahdollisimman halvat ja hyvät vastamelukuulokkeet. Eli musiikin laadulla ei ole niin väliä. Minkälaisia kannattaisi alkaa katselemaan?

Tulisi muksulle, niin jos auttaisi keskittymisvaikeuksien kanssa.
Edifier W820NB plus. Käytän telsun kanssa eliminoimaan perhettä. Kelpaa musan kuunteluun myös oikein hyvin ja lisäksi mukavat päässä.
Edit. Hinta 50€ nurkilla.
 
Liittynyt
16.11.2020
Viestejä
2 718
Langattomat korvanapit ovat hyvä vaihtoehto työkäyttöön.
Joo, varmaan jollekin, mutta mulle ne ei oikein sovi. Nappikuulokkeidenkin kanssa veivasin yhteen vaiheeseen, että teetin ihan valetut sovitteetkin, mutta omat korvat ei vaan kestä pidemmässä käytössä ja rupeaa tuntumaan veemäiseltä.

Toki nyt palsukäytössä heti seuraavaks paskin vaihtoehto, eli on-ear -luurit, mutta noilla sentään jotenkin pärjää :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
250 661
Viestejä
4 366 948
Jäsenet
72 666
Uusin jäsen
Lunki0

Hinta.fi

Ylös Bottom