@fotoni Kiva kuulla että arvostelusta oli hyötyä

Alle 500 eurolla on hankala pistää sundarasta paremmaksi. Sash Tres olisi hyvä vaihtoehto mutta kuulokkeita joutuu odottamaan pari kuukautta. Pahimmillaan enemmänkin jos Ukrainan tilanne muuttuu jotenkin dramaattisesti.
Hifiman Anandan open box maksaa hifimanin verkkokaupassa alle 500€. Minä en niin kauheasti edes välitä tuosta Anandasta mutta onhan ne erottelevat ja tarkat kuulokkeet.
<p><span style="font-size: large; color: #ff0000;"><strong>Only available for the EU countries and UK. Taxes/duties may be due upon delivery if ship to other countries.</strong></span></p> <p><span style="font-size: medium;"><strong>Attention Purchasers<
store.hifiman.com
Open box Hifiman he6se olisi parempi toki mutta menee jo jonkin verran yli budjetin.
Oikein muuta ei äkkiseltään tule mieleeni. Beyerdynamic dt1990 yms on mun mielestä enemmän sivuttaisliikettä sundarasta eivätkä varsinaisesti parempia. Ollo S5X saattaisi olla hyvä valinta mutta en ole sitä itsekään kuullut.
Sabaj a10d/a20d olis kiva testata mutta nyt on testattavaa jonossa monen kuukauden tarpeiksi. Sabaj A20h vahvistin mulla kyllä jo onkin. En ole paljoa kerinnyt kuuntelemaan mutta vaikuttaa ihan pätevältä peliltä. Kuulokeliittimet on kyllä erikoisesti laitteen takana.
Brand Name: Sabaj Certification: CE Recommended Headphone Maximum Impedance: 32-50 Ohm Output Type: LINE OUT (AUDIO OUT) Output Type: Balanced Out Origin: CN(Origin) Input Type: RCA Input Type:...
hifi-express.com
Tuota halvemmalla tuskin saa parempaa vahvistinta käytettynäkään. Vitosen saa vielä hinnasta pois koodilla " MANDYCODE ".