Pitäisi joskus ottaa nuo uudestaan testattavaksi, koska viime kerralla jäi fiilis, ettei äänessä ollut mitään suuremmin pielessä. Päälaelle tosin muodostui ikävää paineen tunnetta, joten sen vuoksi tuli varmaankin sivuutettua ajatus D7200:n hankkimisesta.
Tuli sen verran kuitenkin loppuviikosta shoppailtua, että mulle tulee ensi viikolla alkuperäinen Hifiman HE6 kuudella ruuvilla. Tuntuu hieman hupsulta maksaa vanhoista kuulokkeista saman verran kuin olivat aikanaan uutena, mutta toisaalta monet pyytää noista melkein 2000 euroa.
Edit. Mulle selvisi tänään, että vaimo kuuntelee Fostexin TR-X00 Purpleheartia IFI:n Zen DAC:illa bassoboosti päällä, joten jotkut ilmeisesti tykkää bassosta.
Taitaa vieläpä jotakin heviä luukuttaa noin. Toisaalta hänellä on sekä teoriatason että käytännön osaamista musiikista, joten yleensä osaa välittömästi kertoa, mikä tietyissä kuulokkeissa on pielessä. Meze Empyreanille irvisteli, mutta ZMF Auteur ja Atticus sai isot peukut. Auteur voitti myös Atrium-mallin, joka on mulla seuraavaksi testattavana.