Kysymyksiä&Vastauksia (Pieniä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta)

Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
851
Miten tää keksi murenee kun minulla on ollut B-ajokortti jo yli 10 vuotta ja haluaisin aakkosista A:n?
Teoriatunnit, ajotunnit ja ajokoe? Kokeilin hakukonetta mutta naula päässä
Ainakin ennen oli niin että 21v ikä ja isolla pyörällä ajo niin sai ison A:n. tai pikku A ja 2v jälkeen muuttuu isoksi A:ksi.

ja nyt kun tarkastin niin A3 luokkaan vaaditaan 24v ikä.

tuolta löytyy lisää tietoa.

 

NewB-66

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
205
Miten tää keksi murenee kun minulla on ollut B-ajokortti jo yli 10 vuotta ja haluaisin aakkosista A:n?
Teoriatunnit, ajotunnit ja ajokoe? Kokeilin hakukonetta mutta naula päässä
Tuossa yksi linkki,näköjään voi myös isoon pyörään hommata harjoitteluluvan joka oikeuttaa itsenäiseen harjoitteluun.
 
Liittynyt
03.12.2019
Viestejä
1 024
Ainakin ennen oli niin että 21v ikä ja isolla pyörällä ajo niin sai ison A:n. tai pikku A ja 2v jälkeen muuttuu isoksi A:ksi.

ja nyt kun tarkastin niin A3 luokkaan vaaditaan 24v ikä.

tuolta löytyy lisää tietoa.

Tota.. ap mainitsi et ajokortti ollu jo yli 10 vuotta joten ikä ei rajaa enään A kortin kokoa...
 
Liittynyt
10.09.2024
Viestejä
2
Moi! Minulla on Windows 10 pro lisenssi käytössä työasemessani. Haluaisin päivittää sen Windows 11 pro versioon samalla kun vaihdan työasemaani uuden SSD kiintolevyn. Saako jostain ladattua Windows 11 pro imagen esimerkiksi usb-tikulle, jota kautta asennuksen voi sitten tehdä vai pitääkö minun päivittää ensin nykyiselle kiintolevylle Windows 11 pro?
 
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
87
Moi! Minulla on Windows 10 pro lisenssi käytössä työasemessani. Haluaisin päivittää sen Windows 11 pro versioon samalla kun vaihdan työasemaani uuden SSD kiintolevyn. Saako jostain ladattua Windows 11 pro imagen esimerkiksi usb-tikulle, jota kautta asennuksen voi sitten tehdä vai pitääkö minun päivittää ensin nykyiselle kiintolevylle Windows 11 pro?
Jos haluat tehdä puhtaan asennuksen niin tee tikulle asennusmedia ja formatoi levy. Jos tarvit jotain talteen, niin ne silti suosittelisin siirtämään muualle kuin asennettavalle levylle, vaikkakin nykypäivänä taitaa tuo win 10 -> 11 päivityskin ehkä jotenkin onnistua. Asennusmedian saa ihan suoraan mikrosoftin sivuilta.
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
1 255
Tori sovellus ja android känny.. mulla omissa kansioissa esim myytäviä tavaroita. Kun teen uuden ilmon ja painan et hae kuva galleriasta niin en löydä sieltä kuin mun "pää" valokuva kansion?? Miten sais siihen myös sen myytävät kansion?
Edittii.. näköjään kun noita kansioita katsoo torinkautta niin siellä näkyykin google kuvissa olevat kansiot vain? Miten puhelimen galleriasta saisi myytävät kansion siirrettyy myös näkymään google kuvissa?
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 461
Viestejä
4 395 603
Jäsenet
72 983
Uusin jäsen
Sim33

Hinta.fi

Ylös Bottom