Kysymyksiä&Vastauksia (Pieniä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta)

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Mitä tämä ihminen sanoo kohdassa:

0:02-0:03 Moikka moi "xxxx" tässä.


4:38 "xxxx" kiittää ja kuittaa
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 295
Mitä tämä ihminen sanoo kohdassa:

0:02-0:03 Moikka moi "xxxx" tässä.


4:38 "xxxx" kiittää ja kuittaa
Vissii "webope", kuulostaa ve(p)ope. Eli web-ope eli web-opettaja. Vaikea oli ymmärtää, vaikka kanavan nimen ekana tsekkas. :D Nyt ton kuulee oikein, ku hokas.
 
Viimeksi muokattu:

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Vissii "webope", kuulostaa vepope. Eli web-ope eli web-opettaja. Vaikea oli ymmärtää, vaikka kanavan nimen ekana tsekkas. :D
mie kuulin että tuo sanoi: "veuvve, veuvveva" niin aloin miettiin että kuulinko oikein
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
154
Olen ollut töissä reilu 10 vuotta yhteen putkeen ja myös kassan jäsenenä. Tarkoitus ois lähteä opiskelemaan ja mietin että irtisanoutuisin hommista kokonaan ja opiskelisin ansiopäivärahalla.
Kuinka pitkä karenssi tässä tulee ja patistaako ne (työkkäri?) töihin jos mulla on opiskelupaikka jo vastaanotettuna ja opinnot kerkeneet alkaa?

Tiedän että ois mahdollista saada opintovapaata mutta en meinannu palata entisiin hommiin ollenkaan.
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 318
Olen ollut töissä reilu 10 vuotta yhteen putkeen ja myös kassan jäsenenä. Tarkoitus ois lähteä opiskelemaan ja mietin että irtisanoutuisin hommista kokonaan ja opiskelisin ansiopäivärahalla.
Kuinka pitkä karenssi tässä tulee ja patistaako ne (työkkäri?) töihin jos mulla on opiskelupaikka jo vastaanotettuna ja opinnot kerkeneet alkaa?

Tiedän että ois mahdollista saada opintovapaata mutta en meinannu palata entisiin hommiin ollenkaan.
Mitä meinasit opiskella? Karenssi on 45 päivää + omavastuu 5 päivää. Patistelee töihin, paitsi jos olet täysipäiväinen opiskelija. Silloin taas et tule saamaan ansiosidonnaista. Silläkin on mahdollista opiskella, mutta se on vähän monimutkaisempi säätö ja vaatii erityiset aikuisopiskeluhimmelit.
 
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 774
Olen ollut töissä reilu 10 vuotta yhteen putkeen ja myös kassan jäsenenä. Tarkoitus ois lähteä opiskelemaan ja mietin että irtisanoutuisin hommista kokonaan ja opiskelisin ansiopäivärahalla.
Kuinka pitkä karenssi tässä tulee ja patistaako ne (työkkäri?) töihin jos mulla on opiskelupaikka jo vastaanotettuna ja opinnot kerkeneet alkaa?

Tiedän että ois mahdollista saada opintovapaata mutta en meinannu palata entisiin hommiin ollenkaan.
Kannattaa tarkastuttaa, onko mahdollista saada ansiosidonnaista jos opiskelu on päätoimista. TE-keskushan tuosta tekee päätöksen ja ei ne paikoita töihin jos ovat opiskelut hyvöksyneet.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
154
Mitä meinasit opiskella? Karenssi on 45 päivää + omavastuu 5 päivää. Patistelee töihin ja olet täysipäiväinen opiskelija, et tule saamaan ansiosidonnaista. Silläkin on mahdollista opiskella, mutta se on vähän monimutkaisempi säätö ja vaatii erityiset aikuisopiskeluhimmelit.
Sote-yamk- tutkinto, työpaikkakin ois sieltä jo tiedossa. Täysipäiväistä opiskelua meinasin jotta saan tutkinnon reilussa vuodessa näppiin. Mikäli tuo ansiosidonnainen ei onnistu liiton masseilla niin sit pitää vakavasti tuota opintovapaata harkita..
 
Liittynyt
18.08.2021
Viestejä
2 318
Sote-yamk- tutkinto, työpaikkakin ois sieltä jo tiedossa. Täysipäiväistä opiskelua meinasin jotta saan tutkinnon reilussa vuodessa näppiin. Mikäli tuo ansiosidonnainen ei onnistu liiton masseilla niin sit pitää vakavasti tuota opintovapaata harkita..
En nyt ihan varmaksi muista, oliko olemassa joku systeemi millä tuon saisi onnistumaan, mutta muistelisin, että yleisellä tasolla ansiosidonnaisella opiskelut onnistuu vain jos opinnot kestää max 6 kk tai ovat selvästi sivutoimisia (= olet työmarkkinnoiden käyttettävissä). Kannattaa varmaan Kelasta ja työkkäristä kysellä tarkemmin.
 
Liittynyt
24.11.2020
Viestejä
91
Noniin arvon muotitietoiset tekkiläiset! Pitäisi duunia varten hommata uusi olkalaukku jossa tulisi mahtua kuljettamaan läppäriä, laturia, papereita, sateenvarjo, juomapullo, eväät jne... Tällä hetkellä valinnaksi on osumassa the chesterfield brandin ryan. Värivaihtoehdot ovat konjakki (1), ruskea (2) ja musta (3). Itse en osaa väriä päättää, eniten silmään iskee konjakki ja ruskea mutta emäntä sanoi että paskan väristä(konjakki) laukkua en saa ostaa. Toki emännän höpötyksillä nyt ei niinkään väliä ole mutta mitä mieltä olette. Mikä näistä iskee eniten teidän silmään?

ch1.jpgch2.jpgch3.jpg
 
Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 227
Olen ollut töissä reilu 10 vuotta yhteen putkeen ja myös kassan jäsenenä. Tarkoitus ois lähteä opiskelemaan ja mietin että irtisanoutuisin hommista kokonaan ja opiskelisin ansiopäivärahalla.
Kuinka pitkä karenssi tässä tulee ja patistaako ne (työkkäri?) töihin jos mulla on opiskelupaikka jo vastaanotettuna ja opinnot kerkeneet alkaa?

Tiedän että ois mahdollista saada opintovapaata mutta en meinannu palata entisiin hommiin ollenkaan.
Ansiosidonaisella opiskelua varten sun pitää olla työtön tai työttömyysuhan alla, ja opiskelun pitää olla sellainen mikä sitä työllisyyttä parantaa. Et voi siis opiskella mitä huvittaa, enkä tiedä miten onnistuu jos itse otat vakitöistä loparit. Töitä pitää hakea vaikka opiskelisit, kolmeen eri työpaikkaan joka 3. kuukausi.

 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
419
Sote-yamk- tutkinto, työpaikkakin ois sieltä jo tiedossa. Täysipäiväistä opiskelua meinasin jotta saan tutkinnon reilussa vuodessa näppiin. Mikäli tuo ansiosidonnainen ei onnistu liiton masseilla niin sit pitää vakavasti tuota opintovapaata harkita..
Veronmaksajien masseista ansiosidonnainen rahoitetaan. Muutama hassu prosentti taitaa tulla liitolta.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 295
Ansiosidonaisella opiskelua varten sun pitää olla työtön tai työttömyysuhan alla, ja opiskelun pitää olla sellainen mikä sitä työllisyyttä parantaa. Et voi siis opiskella mitä huvittaa, enkä tiedä miten onnistuu jos itse otat vakitöistä loparit. Töitä pitää hakea vaikka opiskelisit, kolmeen eri työpaikkaan joka 3. kuukausi.

Jep juurikin näin. Ennen päivätyön lopettamista asiasta kannattaa työkkärin kans keskustella. Sieltä pitää tulla peukkua asialle, jotta mahdollista. Itse sain aikanaan koulun käydä loppuun ansiosidonnaisella.
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
1 135
Vissiin ainaki "karhea tiiliseinä" onnistuu, notta oisko fifty-sixty sun tapauksessa.
siitä kiipeekö hiiri rapattua seinää...

Ei se seinää kiipeä mutta näin eilen kun keittiönikkunan ulkopuolella siinä rappauksessa oli hiiri, niin kuin nurkan yli oli tassut että sai semmoisen nurkkapidon.
Eli kai se sit kiipeää hyvin mutta vaatii ulkonurkan josta saa grippiä.
voi perä..
Eihän sen pitäisi ullakolla ekovillassa viihtyä?
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
646
Kaverini vaihtoi työaikansa 80% eli on yhden päivän viikossa pois. Mietin että itselleni voisi onnistua samanlainen kuvio, mutta onko tähän mahdollista saada jotain valtion tukea? Kyseessä siis täydestä työajasta siirtyminen "osa-aikaisuuteen" ja mietin vaan että voisiko jotain tukea tällaiseen saada.. Tokihan tuo on oma, vapaaehtoinen liikku vähentää työaikaa mutta siltikin, voisiko tuohon jotain rahallista tukea jostain saada?
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 295
Kaverini vaihtoi työaikansa 80% eli on yhden päivän viikossa pois. Mietin että itselleni voisi onnistua samanlainen kuvio, mutta onko tähän mahdollista saada jotain valtion tukea? Kyseessä siis täydestä työajasta siirtyminen "osa-aikaisuuteen" ja mietin vaan että voisiko jotain tukea tällaiseen saada.. Tokihan tuo on oma, vapaaehtoinen liikku vähentää työaikaa mutta siltikin, voisiko tuohon jotain rahallista tukea jostain saada?
Toimeentulotukea tai asumistukea, jos tulot semmoiselle tasolle tippuu. Miksi tuosta muuten pitäis jotain saada? Työttömyystuesta en tosin ole varma.

e: ei vissii työttömyystukeakaan, koska:
Kokoaikatyöstä on kyse yleensä silloin, kun työntekijän säännöllinen työaika on vähintään 30 tuntia viikossa.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
12.12.2016
Viestejä
1 774
Kaverini vaihtoi työaikansa 80% eli on yhden päivän viikossa pois. Mietin että itselleni voisi onnistua samanlainen kuvio, mutta onko tähän mahdollista saada jotain valtion tukea? Kyseessä siis täydestä työajasta siirtyminen "osa-aikaisuuteen" ja mietin vaan että voisiko jotain tukea tällaiseen saada.. Tokihan tuo on oma, vapaaehtoinen liikku vähentää työaikaa mutta siltikin, voisiko tuohon jotain rahallista tukea jostain saada?
Jos palkka laskee liian alhaiseksi, niin asumistukea saa. Toimeentulotuelle pitäisi laskea ilmeisesti todella olemattomiin.
 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
646
Toimeentulotukea tai asumistukea, jos tulot semmoiselle tasolle tippuu. Miksi tuosta muuten pitäis jotain saada? Työttömyystuesta en tosin ole varma.

e: ei vissii työttömyystukeakaan, koska:
Niinno, en tiedä pitäisikö tuosta jotain/mitään saada, kunhan vaan mietin että joskus kaverit jotka ovat olleet osa-aika duunissa niin ovat saaneet niiltä päiviltä jolloin eivät ole töissä soviteltua päivärahaa:
" Soviteltuun päivärahaan on oikeus, jos olet osa-aikatyössä, jossa työaika on enintään 80 prosenttia alan enimmäistyöajasta. "
(ensimmäinen osuma kun Googlella haeskelin niin tuli tuo)
Jos palkka laskee liian alhaiseksi, niin asumistukea saa. Toimeentulotuelle pitäisi laskea ilmeisesti todella olemattomiin.
Ei ole kyse tästä, veikkaan että noihin lukemiin en tule pääsemään vaikka brutto nykyisestä tippuu -> 80%.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 295
Niinno, en tiedä pitäisikö tuosta jotain/mitään saada, kunhan vaan mietin että joskus kaverit jotka ovat olleet osa-aika duunissa niin ovat saaneet niiltä päiviltä jolloin eivät ole töissä soviteltua päivärahaa:
" Soviteltuun päivärahaan on oikeus, jos olet osa-aikatyössä, jossa työaika on enintään 80 prosenttia alan enimmäistyöajasta. "
(ensimmäinen osuma kun Googlella haeskelin niin tuli tuo)

Ei ole kyse tästä, veikkaan että noihin lukemiin en tule pääsemään vaikka brutto nykyisestä tippuu -> 80%.
Nii juu tuollainenki oli olemassa. Eihä se ole ku kysästä työkkäristä mitä mieltä ovat. Sieltä sen peukun tarvinnee tässäki tapauksessa. Tapauskohtaista ehkä tämäkin?
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
650
En nyt ihan varmaksi muista, oliko olemassa joku systeemi millä tuon saisi onnistumaan, mutta muistelisin, että yleisellä tasolla ansiosidonnaisella opiskelut onnistuu vain jos opinnot kestää max 6 kk tai ovat selvästi sivutoimisia (= olet työmarkkinnoiden käyttettävissä). Kannattaa varmaan Kelasta ja työkkäristä kysellä tarkemmin.
oma kokemus on 8v/6v sitten, sen jälkeen varmasti hommat jonkin verran muuttuneet.

työt loppui tuotannollisesta ja taloudellisesta syystä (firman toiminta Suomessa ajettiin alas ja siirrettiin ulkomaille). ansiosidonnaista 500 päivää. opiskelu 2v linja, työkkäri puolsi opiskelua. 200 päivää sai jopa korotettua ansiosidonnaista kun oli työhön tähtäävässä opiskelussa ja 9€ ruokarahatkin tuli. opiskelu oli ns. täyspäiväistä vaikka todellisuudessa iltaopiskelua muutama tunti viikossa. Työllistyin välittömästi koulutuksen jälkeen, joten työkkärin tavoite täyttyi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
siitä kiipeekö hiiri rapattua seinää...

Ei se seinää kiipeä mutta näin eilen kun keittiönikkunan ulkopuolella siinä rappauksessa oli hiiri, niin kuin nurkan yli oli tassut että sai semmoisen nurkkapidon.
Eli kai se sit kiipeää hyvin mutta vaatii ulkonurkan josta saa grippiä.
voi perä..
Eihän sen pitäisi ullakolla ekovillassa viihtyä?
Kiipeää karheaa tiiltä, sileää tiiltä, ja viihtyy vaikka lasivillassa.
 
Liittynyt
28.12.2018
Viestejä
562
Aargh....
Mistä näitä tällaisia usb tikuille käyviä kiinnityssilmukoita saa? Tai mikä näille on oikea nimi millä etsiä? Amazonista ja Kiinasta tietty, mutta onko näitä jossain kivijalassa?
 

Liitteet

Liittynyt
28.06.2017
Viestejä
1 227
Oisko suositella jotain konetekniikan opiskelijalle sopivaa digitaalista kaavastoa? Matikka/trigonometria/fysiikka ainakin. Android ja/tai windows/selain. Ei tarvi olla mitään laskintoimintoja.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Noniin arvon muotitietoiset tekkiläiset! Pitäisi duunia varten hommata uusi olkalaukku jossa tulisi mahtua kuljettamaan läppäriä, laturia, papereita, sateenvarjo, juomapullo, eväät jne... Tällä hetkellä valinnaksi on osumassa the chesterfield brandin ryan. Värivaihtoehdot ovat konjakki (1), ruskea (2) ja musta (3). Itse en osaa väriä päättää, eniten silmään iskee konjakki ja ruskea mutta emäntä sanoi että paskan väristä(konjakki) laukkua en saa ostaa. Toki emännän höpötyksillä nyt ei niinkään väliä ole mutta mitä mieltä olette. Mikä näistä iskee eniten teidän silmään?

Olen mies. näen tuossa 2 ruskeaa laukkua ja harmaan.

Mutta keskimmäinen laukku on paras.
 
Liittynyt
28.12.2018
Viestejä
562
Noniin arvon muotitietoiset tekkiläiset! Pitäisi duunia varten hommata uusi olkalaukku jossa tulisi mahtua kuljettamaan läppäriä, laturia, papereita, sateenvarjo, juomapullo, eväät jne... Tällä hetkellä valinnaksi on osumassa the chesterfield brandin ryan. Värivaihtoehdot ovat konjakki (1), ruskea (2) ja musta (3). Itse en osaa väriä päättää, eniten silmään iskee konjakki ja ruskea mutta emäntä sanoi että paskan väristä(konjakki) laukkua en saa ostaa. Toki emännän höpötyksillä nyt ei niinkään väliä ole mutta mitä mieltä olette. Mikä näistä iskee eniten teidän silmään?

Ensimmäinen ;)
Ja jottei vastaus ole liian yksinkertainen niin lisään että tuo vaalein nahka tulee ajansaatossa tummumaan tuon kakkosen sävyiseksi. Ellet hölväile sitä nahanpuhdistus tai hoitoaineilla.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 295
Olen mies. näen tuossa 2 ruskeaa laukkua ja harmaan.

Mutta keskimmäinen laukku on paras.
Joo ei tota "vaalen ruskeeta", tumma parempi. Musta/harmaa on tosin mukavan konservatiivinen valinta ja sen kans ei ainakaa pieleen mene minkään vaatetuksen kans.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Joo ei tota "vaalen ruskeeta", tumma parempi. Musta/harmaa on tosin mukavan konservatiivinen valinta ja sen kans ei ainakaa pieleen mene minkään vaatetuksen kans.
Itse ottaisin tuon mustan ja koittaisin saako kenkäblankilla tummemmaksi.
 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
1 135
Mulla on omakotitalo puoliksi vaimon kanssa ja kerrostalokämppä puoliksi broidin kanssa. miksi omaverossa kiinteistöpuolella ei näy kuin se omakotitalo?
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
650
Mulla on omakotitalo puoliksi vaimon kanssa ja kerrostalokämppä puoliksi broidin kanssa. miksi omaverossa kiinteistöpuolella ei näy kuin se omakotitalo?
asunto - osake ei ole kiinteistö?

"Kiinteistö katsotaan laissa kiinteäksi omaisuudeksi, asunto-osake puolestaan irtaimeksi omaisuudeksi. "

 
Liittynyt
18.05.2020
Viestejä
1 135
asunto - osake ei ole kiinteistö?

"Kiinteistö katsotaan laissa kiinteäksi omaisuudeksi, asunto-osake puolestaan irtaimeksi omaisuudeksi. "

no voishan se näin olla.. eikun perintönä tuli semmoinen kerrostalokämppä niin sitä täs ihmetellyt.. pitääpä selvittää sit mihin se verotuksessa merkitään..
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
1 897
Olen ollut töissä reilu 10 vuotta yhteen putkeen ja myös kassan jäsenenä. Tarkoitus ois lähteä opiskelemaan ja mietin että irtisanoutuisin hommista kokonaan ja opiskelisin ansiopäivärahalla.
Kuinka pitkä karenssi tässä tulee ja patistaako ne (työkkäri?) töihin jos mulla on opiskelupaikka jo vastaanotettuna ja opinnot kerkeneet alkaa?

Tiedän että ois mahdollista saada opintovapaata mutta en meinannu palata entisiin hommiin ollenkaan.
Muistelisin työkkärin tädin joskus sanoneen, ettei omaehtoiseen opiskeluun ole käytännössä mahdollista saada tukea, jos on itse ottanut loparit
 
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
650
Muistelisin työkkärin tädin joskus sanoneen, ettei omaehtoiseen opiskeluun ole käytännössä mahdollista saada tukea, jos on itse ottanut loparit
niinhän näyttäisi olevan

"8. Irtisanouduin työstäni opiskelupaikan saannin vuoksi. Voidaanko opiskelua tukea työttömyysetuudella?

Ei ole mahdollista, tämä ei ole palvelun tarkoitus. Omaehtoinen opiskelu työttömyysetuudella on tarkoitettu tilanteisiin, jossa opiskelu parantaisi olennaisesti mahdollisuuksia työllistyä avoimille työmarkkinoille."

 
Liittynyt
19.06.2018
Viestejä
646
Olisko tuohon @twigman opiskeluun mahdollista tää opintovapaa:
Opintovapaa - Työ- ja elinkeinoministeriön verkkopalvelu
ei ole itsellä kokemusta mutta kaksikin kaveria on tuolla olleet.
Työntekijä voi pitää enintään kaksi vuotta opintovapaata viiden vuoden aikana, kun päätoiminen palvelussuhde on kestänyt yhdessä tai useammassa jaksossa vähintään vuoden.
ja tuohon saa jotain tukea (ainakin hakea) joka ymmärtääkseni on ansiosidonnaisen luokkaa.


Ja tuohon toiseen asiaan mistä kyselin tällä sivulla eli se 80% työaika ja soviteltu päiväraha niin Kelan sivulta löysin:
Soviteltu työttömyysetuus
Jos olet omasta aloitteestasi lyhentänyt työaikaasi, et voi saada soviteltua työttömyysetuutta.
Jos itse haluaa vaan hetkellisesti tiputtaa työajan 100% -> 80% niin tuohon tukeen ei ole oikeutettu.
 

TurbinoZ100000

Myyntihuuma
Tukijäsen
Liittynyt
28.07.2020
Viestejä
874
Milläköhän hakusanoilla löytäis uuden tämmösen kiinnikkeen rikkimenneen tilalle? Ei ole ruuvi, tulppa tai ankkuri. Materiaali taitaa olla nylonia.

1674232577619.png
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Mitäs niitä poppakonsteja olikaan millä sai naarmuisen DVD:n toimimaan.
auttaisiko jos laittaa cd-levyn sukkahousihin ja sekaan soodaa? Olen ymmärtänyt että tämä yhdistelmä internetin mukaan toimii miltein jokaiseen asiaan. Mutta en nyt uskalla luvata että auttaako se myös tuohon. Itse en ole koskaan saanut levyjä toimimaan millään konsteilla, joskus tulis yritettyä, sitten se lopulta paljastuiki ihan typeräksi viaksi. Soittimen laseri oli vain mennyt rikki, kun erillä laitteella se jaksoi lukea.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 295
auttaisiko jos laittaa cd-levyn sukkahousihin ja sekaan soodaa? Olen ymmärtänyt että tämä yhdistelmä internetin mukaan toimii miltein jokaiseen asiaan. Mutta en nyt uskalla luvata että auttaako se myös tuohon. Itse en ole koskaan saanut levyjä toimimaan millään konsteilla, joskus tulis yritettyä, sitten se lopulta paljastuiki ihan typeräksi viaksi. Soittimen laseri oli vain mennyt rikki, kun erillä laitteella se jaksoi lukea.
Tai jos sitä vain hierois kosteella munalla ja pyyhkäisis puhtaaksi talouspaperilla. Kyllä noihi yleensä ensiapuna riitti, ku sylkäs ja hihalla pyyhkäs. Varmaan iha sattumaa, että sit toimi (tai sit lukupäät oli tosi herkkiä ja levyn putsaus pölystä ym. paskasta autto) :D Tiesi kuite, että levy alkaa olla kaput. Jotenki sellainen mielikuva, että myytinmurtajatki olis aiheesta jakson tehnyt?
 
Liittynyt
18.08.2017
Viestejä
521
Hammastahna tais olla ainakin cd-levyihin tunnettu kikka.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 295
Hammastahna tais olla ainakin cd-levyihin tunnettu kikka.
Juu, tuoki voi munkilla toimia. Kyse oli kuite dvd:stä. Mut onko joku saanu levyjä toimiiin noilla poppakonsteilla? Siis, että ensin koittanu vaa putsata?
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 796
Sinappia ja voimavirtaa... Jonnet ei muista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 703
Tai jos sitä vain hierois kosteella munalla ja pyyhkäisis puhtaaksi talouspaperilla.
Vai verhoihin jos ei talouspaperia ole siinä ja off to go :confused:

No joo, CD levyjen kahtoinkoltelun ymmärrän jos niitä pyörii auton lattialla vaikkapa, DVD levyt nyt kai lähtökohtaisesti kotosalla kotona suht turvassa. Ellei sitten lapset tehneet damagea, muna liittyy.
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
1 596
Pystyykö Androidissa (samsung s22) jotenkin estämään Outlook sähköposti sovelluksen ilmoitukset tietystä sähköpostista klo 17 jälkeen? Eli en haluaisi ilmoitusta duunispostista enää viiden jälkeen, mutta hlökoht sähköpostista pitäisi tulla. Tai onko vastaavia modeja miten erottaa työpuolen viestit ja lopettaa nämä tietyn ajan jälkeen lopettmatta sovellusta kokonaan?
 
Liittynyt
02.04.2017
Viestejä
2 253
Pystyykö Androidissa (samsung s22) jotenkin estämään Outlook sähköposti sovelluksen ilmoitukset tietystä sähköpostista klo 17 jälkeen? Eli en haluaisi ilmoitusta duunispostista enää viiden jälkeen, mutta hlökoht sähköpostista pitäisi tulla. Tai onko vastaavia modeja miten erottaa työpuolen viestit ja lopettaa nämä tietyn ajan jälkeen lopettmatta sovellusta kokonaan?
Avaa outlook -> vasemmalta ylhäältä avaa valikko -> asetukset -> ilmoitukset -> älä häiritse -> sieltä voit laittaa ajoitetut säännöt päälle haluamallasi tavalla.
 
Liittynyt
22.10.2016
Viestejä
1 638
Eikö Androidissa ole mahdollista tehdä kaksi profiilia, työ ja omat. Sitten ei tarvi työajan ulkopuolella nähdä mitään töihin liittyvää.
 

Rxd

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.07.2020
Viestejä
1 898
Eikö Androidissa ole mahdollista tehdä kaksi profiilia, työ ja omat. Sitten ei tarvi työajan ulkopuolella nähdä mitään töihin liittyvää.
Mulla on käytössä työpuhelin ja henkilökohtainen puhelin.
Pidä vapaa-ajalla työpuhelinta kotona joko lentokonetilassa tai Älä häiritse-tilassa. Onhan tuo hiukan hassua kun samassa puhelimessa on kaikki työhön liittyvät valokuvat sekä henkilökohtaiset valokuvat.
 

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 010
Mulla on käytössä työpuhelin ja henkilökohtainen puhelin.
Pidä vapaa-ajalla työpuhelinta kotona joko lentokonetilassa tai Älä häiritse-tilassa. Onhan tuo hiukan hassua kun samassa puhelimessa on kaikki työhön liittyvät valokuvat sekä henkilökohtaiset valokuvat.
Tuotavartenhan ne profiilit juuri ovat. omat sovellukset molemmille puolille niin voi erotella niiden toiminnat. Puhelimen oman kameran toiminta työprofiilien kanssa ei oo tiedossa mutta kahdella kamerasovelluksella saa tallennuspaikat eritettyä. Ainaki muutama vuosi sitten onnistu
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 550
Viestejä
4 203 762
Jäsenet
70 917
Uusin jäsen
Zlama

Hinta.fi

Ylös Bottom