Tilasin kuntosalilaitteen paikalliselta jälleenmyyjältä sähköpostin välityksellä. Tilaus kesti ja kesti ja viime viikolla ilmoitteli, että toimitusaika pitenee edelleen, mutta pitäisi tulla seuraavassa kuormassa. Suunnitelmat on hieman tuon laitteen suhteen kerennyt muuttumaan ja nyt ilmoittelin myyjälle, että voidaanko perua vielä tilaus. Myyjä ilmoitti että pitää kysyä maahantuojalta, koska laite on ilmeisesti toimituksessa siellä. Onko minulla nyt jokin pakko tuo laite lunastaa itselleni, jos myyjä ei sitä palautusta saa maahantuojan kanssa sovittua? Mitään kauppakirjaa tai tilausvahvistusta ei siis ole missään vaiheessa tullut ja raha ei ole vaihtanut omistajaa.
Hiukan pelottaa että myyjä rupeaa hankalaksi, niin pakko selvittää asiat ennenkun alan pistämään kampoihin.