Jos laki tuon kieltää, niin olkoon niin.Ei. Jos saa niin pankkihenkilöoletettu rikkoo pariakin lakia/asetusta.
Minkälaista hyötyä tai haittaa aiheutuisi siitä että tiedän jonkun tilinumeron?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jos laki tuon kieltää, niin olkoon niin.Ei. Jos saa niin pankkihenkilöoletettu rikkoo pariakin lakia/asetusta.
Koska se bootsin kärki voi mennä lyttyyn. Cowboille ne bootsit on yksi tärkeimmistä asioista.Minkä takia länkkärielokuvissa aina lyödään mutta koskaan ei potkita?
Tuoleja ja muita apuvälineitä käytetään mutta yleensä ei juurikaan potkita.
Jos laki tuon kieltää, niin olkoon niin.
Minkälaista hyötyä tai haittaa aiheutuisi siitä että tiedän jonkun tilinumeron?
Ei pellaa. Pingi on sekunneissa. Donglen tarviis.Toimii myös bluetoothin kautta langattomasti.
Itellä alkoi täysin suorassa oleva kone tärisemään kun iskunvaimentajat oli finaalissa. Tilasin netistä uudet parilla kympillä ja vaihtoon meni ehkä vartti, siihen loppu tärinä. Joissain malleissa noi iskarit menee ilmeisesti aika nopeasti huonoksi.Onko normaalia, että pyykinpesukone tärisee kovaan ääneen kylpyhuoneen lattiaa vasten? Koneen jalat ovat tasapainotettu, ja pyörimisnopeus 1600 rpm.
On sellainen tullut koettua, että pesukone on tullut pukuhuoneen ovella vastaan useita metrejä niin kuin jossain kauhuleffassa. Johdot pidätteli sen etenemistä, mutta pomppiminen jatkui.
Itellä alkoi täysin suorassa oleva kone tärisemään kun iskunvaimentajat oli finaalissa. Tilasin netistä uudet parilla kympillä ja vaihtoon meni ehkä vartti, siihen loppu tärinä. Joissain malleissa noi iskarit menee ilmeisesti aika nopeasti huonoksi.
No juu, noin uudessa koneessa ei taida tosiaan olla iskarit hajalla. Mutta ei tuliterän koneen pitäis lattiaa hakata lainkaan jos se kone on täysin suorassa (ja tietenkin kaikki mahdolliset kuljetustuet poistettu jos sellasia oli).Pesukone on tuliterä, yli 80 kiloinen Mielen kone. Pitänee hankkia jotain kumitassua tai mattoa alle, ettei pesukoneen jyskytys kaiu pitkin alakertaan.
https://upload.wikimedia.org/wikipe...athtub_curve.svg/1200px-Bathtub_curve.svg.pngNo juu, noin uudessa koneessa ei taida tosiaan olla iskarit hajalla. Mutta ei tuliterän koneen pitäis lattiaa hakata lainkaan jos se kone on täysin suorassa (ja tietenkin kaikki mahdolliset kuljetustuet poistettu jos sellasia oli).
Onhan ne kuljetus tuet/ruuvit/etc irrotettu?Onko normaalia, että pyykinpesukone tärisee kovaan ääneen kylpyhuoneen lattiaa vasten? Koneen jalat ovat tasapainotettu, ja pyörimisnopeus 1600 rpm.
Onhan ne kuljetus tuet/ruuvit/etc irrotettu?
Tämä. Pitää nimittäin melkosta kapelia ja tärinää jos niitä kuljetusruuveja ei irroita, kun ne pitää sen rummun kiinni siinä rungossa ettei rumpu heilu siellä sisällä valtoimenaan kuljetuksen aikana.Onhan ne kuljetus tuet/ruuvit/etc irrotettu?
Onko tuo "suorassa" lattian mukaan suorassa vai oikeasti suorassa? Itselläni oli joskus aikoinaan lattian mukaan katsottu suoraksi, ja kone lingotessa eli omaa elämäänsä, mutta kun vatupassilla katsoi suoraksi niin loppui ylimääräinen tärinä. Harmiksi tuon jälkeen ei enää kuullut koko asunnossa koska pesu alkoi olemaan lopussa.Kyllä on. Kylppärin lattia hieman vino johtuen kaadoista, mutta kaikki jalat pitäisi olla täysin tasapainossa.
Kyllä on. Kylppärin lattia hieman vino johtuen kaadoista, mutta kaikki jalat pitäisi olla täysin tasapainossa.
Saako R-kioskilta yksittäistä kirjekuorta ja postimerkkiä ostettua?
Google ei auttanut tällä kertaa paljoa. Jonkun vauva-forumin postauksen mukaan ehkä vaan arkkeja ja kirjekuoriakin vaan nipussa..
R-kioskin sivullakin oli että joissain kioskeissa on postin palvelut mutta se varmaan meinaa noita pakettipalveluja.
Joskus aikoinaan sai ostettua yksittäisiä postimerkkejä ainakin mutta tästä on se noin kymmenen vuotta tms.
Ainakin postimerkkejä myyvät yksittäin (ainakin vielä pari kuukautta sitten) . Mikä on kiva, kun kaikista paikoista ei saa, ja noita ei ihan hirveän usein tarvitse.
Saako R-kioskilta yksittäistä kirjekuorta ja postimerkkiä ostettua?
Google ei auttanut tällä kertaa paljoa. Jonkun vauva-forumin postauksen mukaan ehkä vaan arkkeja ja kirjekuoriakin vaan nipussa..
R-kioskin sivullakin oli että joissain kioskeissa on postin palvelut mutta se varmaan meinaa noita pakettipalveluja.
Joskus aikoinaan sai ostettua yksittäisiä postimerkkejä ainakin mutta tästä on se noin kymmenen vuotta tms.
Jos kerran 5 kappaleen paketeissa myyvät niinhän eiväthän ne yksittäisiä ole.Laitetaan nyt vielä varmistus tähän jos joku joskus tarttee samaa infoa.
Eli R-kioskilta saa ostettua yksittäisiä postimerkkejä ja kirjekuoria 5kpl paketeissa.
Jos kerran 5 kappaleen paketeissa myyvät niinhän eiväthän ne yksittäisiä ole.
Voin käydä hakemassa jos ne haitoiksi on.Minulla on tölkkikaupalla tosi vahvaa olutta, jota en itse kykene juomaan. Ei kehtaisi kaataa niitä poiskaan, mutta ei niitä taida saada myydäkään missään? Ketään tuttua en tiedä, jolle voisi antaa.
Minulla on tölkkikaupalla tosi vahvaa olutta, jota en itse kykene juomaan. Ei kehtaisi kaataa niitä poiskaan, mutta ei niitä taida saada myydäkään missään? Ketään tuttua en tiedä, jolle voisi antaa.
Niin minäkinNe sijatsevat Joensuun seudulla.
Sekota se johonkin miedompaan tavaraan.Minäkin erehdyin ostamaan olvin tuplapukkia eikä tuo maistu minulle yhtään, mutta kun pistää puolet jotain miedompaa niin menee hyvin.Muutenkin tulee osteltua kaikenlaisia oluita testiin laatikko koossa ja välillä tulee ei niin mieluista tavaraa mutta kun kellarissa on yleensä vähintään 10 eri laatua ja merkkiä niin niistä on mukava tehdä sekoituksia.Minulla on tölkkikaupalla tosi vahvaa olutta, jota en itse kykene juomaan. Ei kehtaisi kaataa niitä poiskaan, mutta ei niitä taida saada myydäkään missään? Ketään tuttua en tiedä, jolle voisi antaa.
Minulla on tölkkikaupalla tosi vahvaa olutta, jota en itse kykene juomaan. Ei kehtaisi kaataa niitä poiskaan, mutta ei niitä taida saada myydäkään missään? Ketään tuttua en tiedä, jolle voisi antaa.
Pistä Jaffaa puolet joukkoon ja astu uuteen maailmaan!
#shandy
Fuj:tech Mainboard Testset, 5-osaa 7,90N/A Emolevyyn kiinnitetävä kaiutin - 5,00€ myykö jokin kivijalka noita pääkaupunkiseudulla? Tahtois saada ton koneen edes diagnisoitua tänä viikonloppuna.
Muuten hyvä, mutta näköjään menis kymmenen päivää, vaikka pääsisin heti hakemaan sitä
Hups en ajatellukkaan että noita ei ois jätesäkillistä jätkänsaaressaMuuten hyvä, mutta näköjään menis kymmenen päivää, vaikka pääsisin heti hakemaan sitä
Radler.Sveitsissä asuva tätini laittaa Spriteä. Kaipa silläkin juomalla joku nimi on...