@Dudem noista vakio testeistä että mielellään tekisin nekin, mutta AIKA on se tekijä tässä tapauksessa että en pysty niitä tekemään. Joten joudun keskittymään mikä itseäni kiinnostaa enemmän ja se on tuo ylikellottaminen.
Sama kun tuossa livestriimeja ehdoteltiin niin omassa tapauksessani ne eivät vaan kertakaikkiaan toimi. Teen nimittäin 3-vuoro työtä ja videot teen niinä arkipäivinä kun minulla on vapaata siinä klo 8.00 - 13.00 välillä kun lapset ja rouva ovat koulussa (rouva opiskelee uutta työtä). Ja siihen aikaan ei vaan ole ketään katsomassa.
Livestriimit usein olen hoitanut silloin kun muu perhe on reissussa itse olen töiden takia kotosalla yksin. Muuten ne eivät onnistu kun lapset käyttävät nettiä sen verran paljon ja häiriö tekijöitä vaan liikaa.
Mitä tulee sponsoreihin niin ensin tarvisi se yleisö. Mutta jostain hemmetin syystä nämä cd-key kaupat ovat innokkaita sponsoroimaan jopa tämmöstä pikku tube kanavaa.
Mutta tämän tapauksen jälkeen en lähde enää siihen mukaan:
Kuinka saada Windows 10 Pro lisenssiavain alle 14€ ??? - YouTube
Aluksi nimittäin piti olla 120€/kk 3kk = 360€, mutta yks kaks se muuttukin 60€/kk mikä oli sinällään iso raha kun se on 6kk tube tulot.
Mutta tokana kuukautena 60€ ei tullutkaan ja eivät vastanneet viesteihini eli rahat jäivät saamatta.
Sitten Black Friday viikkona yks kaks ottivat yhteyttä ja pahoittelivat että "unohtivat" maksaa, mutta nyt saisin sen 60€ + toiset 60€ jos tekisin niille Black Friday videon.
Ja en todellakaan lähtenyt tekemään edellisen tempun jälkeen.
Sitten joulukuussa otti toinen cd-key kauppa yhteyttä ja en halunnut lähteä leikkiin mukaan ollenkaan. Jos olisi ollut joku kuka olisi tarjonnut vaikka mini pc :n tai vastaavaa testiin niin ilman muuta olisin lähtenyt mukaan.
Mutta ei enää cd-key kauppoja kiitos.
Mitä tulee että tube työnä niin kaukana ollaan siitä kun 3000€/kk tarvis saada käteen että voisin jäädä kotiin tekemään videoita. Nyt saan 10€ josta jäsen tulot ovat 6€ ja kanavan huippuaikana tuo kävi 25€/kk kun sain tuhansia katsojia ja tilaajia kuukaudessa.
Mutta se ei ollut sen kaiken työarvosta tuo 25€/kk kun perhe elämä ja kaikki muutkin meni perseelleen. Nyt sitä olen tässä pari vuotta paikkaillut kun menin vaan liian pitkälle.
Porukka kun vaatii että prossut pitäis testata jollain halo kortilla kuten RTX 3090:n, mutta eihän kukaan noita oikeasti osta joten miksi niillä pitäisi jotain SER prossuja edes testailla ?
Itse olen aina ostanut keskiluokan kortteja tai käytettynä vuoden kaksi vanhoja huippukortteja, ei minulla koskaan ole ollut rahaa ostaa kalliita kortteja. Jopa tuo RX 5700 oli todella venytys 395€ hinnalla, kun aikaisemmin ostelin 200 - 320€ kortteja.
Kuten GTX 980 ti ja Vega 64 käytettyinä ja kumpikin olivat muistaakseni 320€.
Mutta vielä vakio testeistä että ideana on testailla esim lukittuja Xeoneita ja muuta vastaavaa ei kellotettavaa prossua aina livestriimeissä. Mutta todella harvoin on mahdollista pistää pystyyn livestriimiä.
Tässä edellinen livestriimini missä testailtiin S939 kantaista tupla ydin Opteron prossua tosin kellotettuna:
Live testissä AMD Opteron 165 ( 939 ) - YouTube
Tuon ja muiden hitaiden prossujen testaaminen livestriimissä on vähän ikävää sinällään kun tulee paljon odottelua kun pelit latautuu puol päivää.
Ja sitten GTA V ja WWZ tapauksessa sitten kaatuivat kovan odottelun jälkeen.
Mutta katsotaan jos saisin ulkovaraston valmiiksi vihdoin ens kesänä jonne vedin 1Gigabitin ethernetin että jos siellä alkais videoita äänittämään varsinkin livestriimejä kaikessa rauhassa.