Yks asia vituttaa ja se on kuinka tuo Youtube systeemit ovat tehty vain ja ainoastaan jenkeille, muista vitut välittämättä.
Jenkit saa jo minun katsoja määrillä noin 1000$/kk mainostuloilla että niin hienosti kotiin päin tube vetää alustana.
Että tosta kun sais edes sen 100€ niin johan hommaa olisi mielekkäämpää yrittää panostaa oikeasti aikaa.
Mutta nyt tämä kaatuu että ei kannata panostaa kun ei siitä saa mitään eikä tule koskaan saamaankaan, joten miksi tehdä mitään muuta kuin se mikä on hauskaa tehdä ?
Kun juuri typerien fps taulukoitten tekeminen ja pelejen benchmarkkaaminen jollain raudalla on TYÖTÄ ja siitä on hauskuus kaukana.
Sitten niiden tekemisestä yhteisö rankaisee katsomalla vaan ne taulukot, eli vaikka teet mitä massa haluaa niin et kuitenkaan saa mitään.
Mulla on nimittäin monelta vuodelta statistiikkaa niin aika erikoisesti porukka käyttäytyy. Eniten aina kiinnostaa CPU-Z kuva kuinka prossu kulki, mutta muisti säädöt eivät sitten enää kiinnosta eikä oikein mikään muukaan suht oleellinen tieto.
Sitten jos videossa on benchmarkkeja niin ne katsotaan ja nekin kelaamalla (tämä oli läsnä jopa niissä testien jatkot benchmark videoissa mitkä olivat jonkin aikaa kaikkien katseltavissa eivätkä olleet pitkiä... 6min).
Nykyisistä videoista olen ihmetellyt aina kun se peli mikä on testi listalla ensin kiinnostaa 20s ja sitten se olikin siinä. Ensin luulin että porukkaa kiinnosti vain CoD Warzone mikä oli aluksi esimmäisenä. Mutta se muuttu myöhemmin Crysis 1 Remasterediksi ja nyt on Crysis 3 Remastered. Mutta kuitenkin homma menee identtisesti aina.
Myöskin olen aina ihmetellyt että porukkaa ei kiinnosta loppuyhteenveto... no oikeastaan ollenkaan missä sais tarvittavan datansa hemmetin nopeasti
Ja videon pituudella ollut yllättävän vähän merkitystä, että oli se 3min taikka 50min niin yli 50% katsojista vetää kelaamalla suurimman osan. Eli joko niillä on hemmetin kiire tai minä olen hemmetin ärsyttävä
Nykyisessa formaatissani minua ei siis ärsytä nämä kelaajat ym. hyppijät vaan tämä miksi youtube suosittelee videoitani ei suomalaisille.
Sitten videon kieli... oon tehnyt videoita lontooksi 3kpl ja ison kansa lontooksi teksitettyinä. Ja näilläkään ei ole ollut mitään vaikutusta... no oikeastaan mihinkään.
Eli miksi käyttää noihin aikaa jos niitä ei arvosteta kuitenkaan pätkän vertaa ?
Kanava jäsenillä (= lahjoittajille) halusin tarjota jotain extraa joten siksi loin alunperin niille noi Testien Jatko videot benchmarkkeineen eli saavat rahalleen vastinetta ja nyt kohta alkavat saamaan vielä niitä blooperi videoitakin.
Onko tämä jotenkin vai väärin antaa benchmarkit vain kanavaa tukeville ?
Mutta kuitenkin mennään tämä vuos vielä tälleen ja katsotaan mitä käy.
Mutta turha odottaa että alan testamaan rautaan jollain uudella teho näytönohjaimella joka maksaa yli 400€, kun en vaan pysty sijoittamaan tähän semmoisia summia. Joten ihan sama haluaako yleisö sitä vai ei. Kun en vaan voi.
PS. Kyllä kanavallani on ihan mukana yhteisö vaikka määrällisesti se ei ole kauhean suuri.
Juu tuo oli paska. Noctuan NH-D15s:lla tuo meni aikoinaan vaan 4.3GHz. Ja kuten videolla mainitsin sen Core i7 veli 4930K oli paljon parempi kun meni sen 4.7GHz.