Alista. Luulin jopa tilanneeni samasta kaupasta kuin Zetteri, mut olikin kopioinut kuvat ja muut sieltä. Nyt tää huijarikauppa on poistettu ja Ali palauttelee rahoja.
Hienoo kun huomenna tulee muut osat postissa (suomesta) ja uutta prossaa saa ootella taas 1-2kk. Ellei sitten Suomesta osta jotain 2-3 kertasella hinnalla
Ellei @Zetteri suostuis myymään mulle tota koekappaletta?
Mä ihmettelin kun yks kaks 3500X ois saanut 85€:lla ja kuvat olivat tutut mutta firman nimi aivan outo. Myöskin olen ihmetellyt kun ihan uusia kauppaajia tullut myymään X99 combo settejä polkuhintaan verrattuna mitä muut pyytää.
Ensin meinasinkin laittaa semmoisen setin tilaukseen, mutta kun aloin katsomaan palautteita ym. ja ne kun näyttivät vielä tyhjää sekä kuvat olivat identtiset toisen kalliimman ilmoituksessa olevaan joten päättelin että varmaan huijauksia.
Ja edelleen en myy prossujani kun tarvitsen niitä tulevaisuudessa kun ei ole mitään järkeä myydä pois ja sitten ostaa identtinen tilalle.
Mutta pitää sanoa että empä tiennyt että noita myydään nykyään ihan suomessakin, tosin hintakin on paljon korkeampi.
Mutta toki siinä on takuu, on uusi ja varmaan coolerikin tulee mukana.
EDIT: Ai niin, tuossa testailin vähän jo Core i5-6500:sta ja voi pojat kun tuo on huonosti vanhentunut. Vieläpä reilussa vuodessa, kun viimeksi tuota testasin niin sehän jyräs kaikki muut. Mutta nyt kaikki on aivan toisin.
Eli jopa 1000-sarjan Ryzenit on huomattavasti nopeampia ja tarjoavat vähemmän nykimistä.