Joo, ajattelin vain, että onko difficulty vain vaikeutuva "prosessi", mutta ei kai se niin tosiaan ole.Difficultyhan helpottuu jos hashrate tippuu, tai ainakin ite oon näin ymmärtänyt.
Itellä olis tarkoitus nyt mainata niin kauan kun se vain kannattaa.. Ideahan olisi nyt hommata puolison kanssa OKT jossa tämä harrastus tulisi lämmittämään autotallia ja ulkovarastoa. Eli niin kauan kun se edes jättää leivän päälle jotain + lämmittää varastotilan se on mulle vain pelkkää plussaa. Mikäli arvot nyt romahtaa melkein siihen pisteeseen että mikään kolikko ei meinaa sähköjä kattaa niin sitten ainakin downskeilaan tätä harrastusta.
Tämmöiset mietteet itellä tähän hetkeen. Siitä oon varma että kryptovaluutat tulee saamaan tukevamman/vakaamman jalansijan tässä maailmassa mutta onko se hetki nyt, lähitulevaisuudessa vai edes oman oletetun elinajan aikana. Monet työkaverit ihmetellyt että mitä mä enää normi duunis käyn kun kerta tuhansia tulee louhinnasta tekemättä mitään. No asiathan ei ole niin yksiselitteisiä tässä kryptojen maailmassaVoihan se olla että nyt tulee pitempikin ajanjakso jolloin kryptovaluutat ovat korkealla ja on useita kolikkoja joiden louhiminen kannattaa. Mutta siitä olen varma että ne tulee vielä droppaamaan ja pahasti jossain vaiheessa.
Ite kyllä saan tästä touhusta enemmän kiksejä kuin uhkapeleistä tuijotellen vaihtuvia pikseleitä ruudulla ja balancen laskemista nolliin.
Euroja en ikinä olisi suoraan varmaan uskaltanut mihinkään kryptoon sijoittaa mitä sitä on nyt sijoitettu "työkoneisiin" (rigit)
Itsellä juuri sama meininki, että tämä toimii OKT:n ja ulkovaraston lämmityksessä, jolloin periaatteessa tuoton ei tarvitse olla huikea. Sprawlillahan ilmeisesti on joku vanhempi OK-talo, johon "mahtuu" hyvinkin hukkalämpö mainauksesta. Sillähän oli siirtopuhallin, jolla "konehuoneesta" siirretään lämpö asuintilojen puolelle. Ja siellä konehuoneessa taisi olla aika lämmintä, jos muistan oikein.
Minkäslainen hashrate-kapasiteetti sulla on? Mä olen vähän hitaasti tähän heräillyt, kun ei oikein tiedä, mitä mieltä tästä olisi. Mutta ehkä parempi varovasti ja hitaasti kuin suin päin saveen. Nyt tekisi mieli edelleen hankkia lisäkapasiteettia ja muuttaa tuo varsinainen miner suoranaiseksi rigiksi. 850 W powerilla pystynee 3 korttia ainakin elättämään?
Semmonen kysymys tuli muuten mieleen, että sopiiko tollanen tyypillinen x1 => x16 -riseri myös x4-paikkaan? Mulla olisi niitä emolla 2 kpl hyödynnettävänä.
. Ja voi jos silloin olisi ollut se kuuluisa kristallipallo, päivätuotto oli muistaakseni yli 1BTC pidemmän aikaa, mikä siihen aikaan ei montaa euroa ollut, mutta nykyhinnoilla
Ihan hilkulla, että kirjaimellisesti romurautaa.