Noh tuossa on aina suuri ero viikonlopun ja viikon välillä. ETH ja kaikki muut kuitenkin on taas kiivenneet joten voisi hyvin odottaa että tuotot paranee. Bensan hinta on juuri nyt hyvin alhainen.
Ajan kaikkia kortteja 100% nopeudella. mieluummin 10-20 astetta viileämmät muistit kuin tuulettimen sääliminen. ajattelen homman niin, että tuulettimen osaan vaihtaa itse, mutta muistipiiriä en.
Onko jotain testituloksia että ne ei kestäisi?
On siellä erillistuulettimiakin jokunen.
Kyllä tuulettimet aikansa kestää. Mulla on kai kahdesta näyttiksestä mennyt nimenomaan tuulettimet. Koskaan ei mistään muusta raudasta ole tullut vikoja, tietotekniikka vaan teknisesti vanhenee arvottomaksi.
Mutta joo, jos ne tuulettimet menee jossain 3-4 vuoden jälkeen, niin ne on A jonkun toisen ongelma B helppo ja halpa vaihtaa.
Mutta toisaalta, mä olen huomannut että korttikohtaisesti jossain 55%-65%, niin tolla välillä kun säätää korkeammalle, ei se vaikuta lämpöihin kuin korkeintaan asteen verran. Suurin osa mulla on noin 55%-60%, monet kortit on alle 50 astetta. Muutamaa näyttistä joudun ajamaan kovemmilla kierroksilla kuten yksituulettiminen 3060 ja 6700 XT refu, niille olen myös ohjannut lisätuulettimia.(AMD:n refussa on selvästi huonompi jäähy muistien suhteen kuin AIB malleissa, core ei ole erityisen kuuma mutta muistit on 90 astetta, joka on 87% maksimista)
Tosiaan ihan hyvin olen pärjännyt Windowsilla ilman mitään kummempaa rigihallintaa, muutama päivä sitten säädin Googlen remote desktopin, mutta en ole sitä yhtään vielä käyttänyt alkutestauksen jälkeen, poolista kun katsoo päivittäin että hashrate on mitä pitää, niin noi vetää viikosta toiseen, ilman että mun täytyy tehdä mitään.
Oudosti kun vaihdoin mainausosoitetta toiseen Coinbasesta Binanceen, tuonne vanhaan osoitteeseen on tullut pieniä hiluja useamman päivän ajalta. Määrät on tosi olemattomia, yhteensä joku 20 eurosenttiä kolmelta päivältä, mutta omituista. Otin tilitykset ulos poolista liki päivää myöhemmin kun olin minerit siirtänyt uuteen osoitteeseen. Flexpoolin pplns osuudet kestää alle tunnin.