Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näyttäs että Webiinterface nurin.Etherscan näyttää että blockkeja löytyy Etherminesta edelleen
Aika hyvin, watit tosin vähän korkeet. Evga Precisionilla tais pystyä nostamaan yli +1500 MHz? Itellä alkaa muistit kaatuilla +1400 MHz paikkeilla.Tämä minun Asus Tuf Gaming RTX 3080 osoittautui aika kovaksi yksilöksi. Nyt kun laitoin sen Define r5 sisälle gaming x trion tilalle, niin 10MH/s parempi louhimaan. Memoryclock tapissa niin muistin lämmöt vain 90 astetta.
Pääseeköhän jollain nostamaan vielä tuon +1500 ylitse?
![]()
Näyttäs että Webiinterface nurin.
Juu en jaksa huolestua, kun ei näillä kahdella 1080 kortilla nyt niin kauheasti saa kerrytettyäsama juttu täällä, en vielä huolestuisi.
tälle lähdettä?
e: näyttäs heränneen takas
Melkone droppi EU serverillä käyny tässä aamulla.
Ei ihan webinterface nurin kuulosta ongelmalta tuossa.
edit. Olis sen hiiren voinu siirtää käppyrän pudotukselle, mutta tajusin vasta.
Ollut siis yli 100THs ja dropissa 93.4THs alimmillaan.
Naah, itse en ainakaan vielä näin pienestä viitsi alkaa poolia vaihtelemaan.Tämä oli jo toinen ongelma etherminessä lyhyellä ajalla, itse vaihdoin nyt poolia. en tiedä tekikö muut samaa?
Itellä näkyy nyt myös statistiikat taas normaalisti dashboardissa.Omat silmät webisivu ei näytä mitään. mutta kaivuu rullaa =)
Itellä näkyy nyt myös statistiikat taas normaalisti dashboardissa.
Poolin vaihto on käynyt mielessä kyllä, mutta liekö muutkaan lopulta yhtään sen varmempia? 2minersia tuli ainakin kokeiltua ilman ongelmia jokunen kuukausi takaperin.
Asiasta kivijalkaan Cortex coinin arvo noussut noin 60-80% ihan viikon sisällä ja tuottaa nyt paremmin kun etheri.
Joo en lähtis hodlaamaan noita, mutta voi ostaa vaikka ethiäHieno lohkoketju kun isoimmalla poolilla 55% louhinta tehosta![]()
Mulla oli maksurajaksi tullut 1. Myös pienin payout maksuraja on taas takaisin 14vrk eikä enää weekendKäykää kurkkaamassa settingsit ethermine sivulla.
Joku huomautti että oli resetoitunut asetukset.
Mulla oli IP nollaantunut, mutta muuten oli siinä missä ennenkin.
Eipä siellä paljoa voi säädellä, mutta kuitenkin. Yksi tärkeä min payout suuruus.
Payout policyMulla oli maksurajaksi tullut 1. Myös pienin payout maksuraja on taas takaisin 14vrk eikä enää weekendMelko puuhastelua tuo heidän hommansa
Ei mulla ainakaan ole näyttö päällä. Eli ainaki oma aoc pysyy "yhdistettynä" vaikka on sleep modessa. Kiinni on DP kaapelillaOnko jollain kokemusta kuinka hdmi-dummy palikka käyttäytyy ihan käyttökoneessa? Nythän joutuu 3060:n kanssa pitämään näyttöä koko ajan päällä jotta hashrate pysyy ylhäällä ja se vie sen ylimääräiset 20w vaikka ruutu muuten pimeänä. Vaikuttaako koneen käytettävyyteen muuten?
Ja palkkiot sitä myötä kuin ketunhäntä alas. edellinen 3pv 3060ti kortilla ETH: 4,97€/pv, cortex 2,87€/pv.
Joo pitää koittaa vielä säätää noita tarkemmin. Näillä meni yön yli 102.9 MH/s. Aika hyvä hashrate paljon pienemmällä memoryclockilla, voisi koittaa itsekin säätää vähän matalammalle, jos ei vaikuta hirveästi hashrateen.Aika hyvin, watit tosin vähän korkeet. Evga Precisionilla tais pystyä nostamaan yli +1500 MHz? Itellä alkaa muistit kaatuilla +1400 MHz paikkeilla.
Tässä omat loppuunhiotut asetukset. Coren kelloja pystyi laskemaan noin 1100 MHz asti ennen kuin alkoi vaikuttamaan hashrateen. Sai muutaman watin laskuttua kulutusta, kun pudotin 1300 MHz -> 1100 MHz.
![]()
Onko jollain kokemusta kuinka hdmi-dummy palikka käyttäytyy ihan käyttökoneessa? Nythän joutuu 3060:n kanssa pitämään näyttöä koko ajan päällä jotta hashrate pysyy ylhäällä ja se vie sen ylimääräiset 20w vaikka ruutu muuten pimeänä. Vaikuttaako koneen käytettävyyteen muuten?
![]()
Best GPUs for mining ⛏️ | minerstat
Find best GPUs for mining and compare GPUs by their power consumption, efficiency, profitability, and coins.minerstat.com
Tää on aika kova sivusto kaiken seuraamiseen.
Sitä siis tarkoitin että ei tarvitse odotella joka toiseen viikonloppuun kuten 0,01ETH kanssa, vähän huonosti kirjoitin asian. Semmonen 5000 block confirmaatiota omalla lähetyksellä etherscanin mukaan, eikä sitä ensimmäistä sähköpostia vieläkään tullut..Mitä ei tarvitse odotella? 0.05ETH vaatii viikon odottelun aina. 0.1ETH tapahtuu 24h välein.
Mutta mulla 12 vahvistuksen jälkeen siirtyi etherminestä lompakkoon 3 aikaa yöllä.
Ensimmäinen sähköposti tuli 3.15 että homma aluillaan ja 3.17 homma valmis ja lompakossa kolikot.
Minerstatissa saa valittua 3pv median listan järjestykseen jollon kertoo vähän enemmän kuin 24h piikit eri valuuttojen hinnoissa.
Mulla on ollut viimeaikoina huono tuuri saada maksut juuri syvimpien dippien kohdalla, ja nyt payout tapahtui eilen lähellä ath, mutta ei näy mun lompakossa =D Kokemuksiini nojaten ennustan seuraavan dipin ensi viikolle jos saan silloin maksun haltuun, sitä ennen katson sivusta uusia ath-lukemia ja revin hiuksia päästä että missä mun massit on.Mulla näyttää ethermine 0:aa, eikä rahat ole siirtyneet lompakkoon. Asiasta ei myöskään ole mitään ilmoitusta missään... Kiva jos nyt tekivät katoamistempun kun olisi pitänyt tulla isoin maksu ikinä.
Itsellä on aivan sama homma. Puoli tuntia sitten tuli maksu, eli nyt ei onneksi osuttu ihan pohjimmasta pohjille -ehkä. Myin kuitenkin heti, kuten ainaMulla on ollut viimeaikoina huono tuuri saada maksut juuri syvimpien dippien kohdalla, ja nyt payout tapahtui eilen lähellä ath, mutta ei näy mun lompakossa =D Kokemuksiini nojaten ennustan seuraavan dipin ensi viikolle jos saan silloin maksun haltuun, sitä ennen katson sivusta uusia ath-lukemia ja revin hiuksia päästä että missä mun massit on.
Ei mulla ainakaan ole näyttö päällä. Eli ainaki oma aoc pysyy "yhdistettynä" vaikka on sleep modessa. Kiinni on DP kaapelilla
Ei toimi ainankaan normi risereireilla. Vaatii x4 nopeuden tai paremman.En oo kerenny yhtään vielä perehtymään tuohon 3060 korttiin. Joko se siis toimii ihan rigissä risereillä kuhan kaikissa on plugi kiinni?
Minkäslaisia rigejä porukka on rakennellut, itellä suunnitelmissa tilailla vähän alumiiniprofiilia ja askarrella alustavasti tämä: PrusaPrinters
![]()
En oo kerenny yhtään vielä perehtymään tuohon 3060 korttiin. Joko se siis toimii ihan rigissä risereillä kuhan kaikissa on plugi kiinni?
Huomannut myös miten erilailla mainerien "tukisivut" auttaa.
T-Rexillä deviä näy juuri koskaan ja hyvin huonosti saa kysymyksiin vastauksia.
Phoenixminerilla taas yhteisö on jo niin iso, että jos ei tekijä vastaa niin muut hoitaa sen puolen mallikkaasti.
Asiasta kivijalkaan Cortex coinin arvo noussut noin 60-80% ihan viikon sisällä ja tuottaa nyt paremmin kun etheri.
Ihan yleinen kysymys näistä avoimista rigeistä, että kuinka pahasti ne pölyyntyy ja joudutteko putsaamaan niitä usein? Itse kun käyn paikanpäällä vain pari kertaa kuukaudessa, niin mietin kannattaako jatkossakin pysyä koteloiduissa koneissa.
Kotelossa toki suodattimet. Koskaan avointa tai suodatintonta ollut niin ei kokemusta miten nopeasti vaatii putsaamista. Empäs tiennytkään, että pölypuhaltimet on juttu, täytyykin perehtyä.Kotelo ei auta mitään. Pitäisi olla tyyliin sukitettu koko laitos.
En oo kerenny yhtään vielä perehtymään tuohon 3060 korttiin. Joko se siis toimii ihan rigissä risereillä kuhan kaikissa on plugi kiinni?
Olisko esittää jotain faktaa tästä?
Helppohan nyt minkä tahansa nimetyn coinin arvoa on katsoa onko tuo mahdollista. Tuon arvo on kaksinkertaistunut lyhyessä ajassa.
![]()
0.1599 | CTXC USDT | Cortex to USDT – Binance Spot
Trade CTXC to USDT and other cryptocurrencies in the world’s largest cryptocurrency exchange. Find real-time live price with technical indicators to help you analyze CTXC/USDT changes.www.binance.com
Mining Profit Calculator for Video Card (GPU)
Calculate the mining rewards for cryptocurrencies mined using video cards (GPU’s). Best coins to mine with your GPU.2cryptocalc.com
Meillä on kissa ja siitä lähtee karvaa. Ilman suodatinta oltaisiin aika ihmeessä. Kyllä vähintään kerran kuussa pitää suodatin putsata, just huomasin, miten lämpötilat lähti nousuun, kun koppatuulettimet taisteli tukkoisen suodattimen kanssa. Ajan PhoenixMinerilla tavoitelämpötilaa, joten tuo näkyi lähinnä tuulettimien kierroksissa, kun ne tipahti lähes 10 %-yksikköä.Kotelossa toki suodattimet. Koskaan avointa tai suodatintonta ollut niin ei kokemusta miten nopeasti vaatii putsaamista. Empäs tiennytkään, että pölypuhaltimet on juttu, täytyykin perehtyä.
Ihan mitä tahansa mikä liittyy kyseiseen ohjelmaan. Vai täytyykö olla turpa kiinni ja ihmetellä mitä mikäkin tarkoittaa ja miten toimii?Mitä sä niiltä kyselet?
Näyttäisi olevan tuottoisa vain osalla korteista. Ja kuten sprawl mainitsi, ei tuollaisten takia kannata farmiaan siirrellä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.