Todella mielenkiintoista. Oletko siis kotiuttanut Coinmotionista rahaa ja ainoa kulu on tuo about 2% kulu? Ja siis tiedoksi, että en todellakaan itsekään mikään asiantuntija tässä hommassa ole. Omassa tapauksessa ulkomaiselta pörssiltä kotiutin kuukauden louhinta-ansiot tilille ja summasta lähti vähän päälle 30% verran kuluja tässä siirtotapahtumassa. Olen ollut tähän päivään asti siinä uskossa, että kyseessä oli juurikin näitä gas fee -kuluja, mutta jos kerta ETH:n kotiuttaminen pörssistä fiatiksi ei aiheuta "gas fee" maksuja, niin ilmeisesti olen joutunut siinä tapauksessa joko kusetuksen tai teknisen vian uhriksi.
Nyt heräsi pieni toivonkipinä uudelleen tätä koko sceneä kohtaan. Täytyykin tehdä tässä lähiaikoina tili tuonne Coinmotioniin, joka on varmasti luotettavampi paikka asioida, kuin yksikään ulkomainen lafka.
Itsekin vastasin tähän jo muutama pv sitten, hukkunut varmaan ketjuun mutta tehkää nuo siirrot XRP/XLM. Vältytte suurilta gas fee:ltä. Coinmotion tukee molempia näistä. Tarpeeksi kun louhitte/siirtelette saatte myös sen Coinmotionin oman prosentin alemmas
jää pekka käteen. Tämän touhun alottamista olen jollain tasolla miettinyt jo puolen ikuisuutta kuten varmaan moni muukin täällä.