Hain eilen vähän hp:n omenoita ympäri maita ja mantuja kun oli 'tarjouksessa'. Piti saada 6, mutta onnistuin ilmeisesti ostamaan ei oota, jotta viiteen oli tyytyminen.
Ei oikein vielä ole grändpläniä mitä mä noiden kanssa teen. Alunperin aattelin ruuvata näyttikset irti ja rakentaa rigin. Mutta, kun ei ole rigikamoja niin virittelin nyt pystyyn sellasenaan, että alkavat tienaamaan. Tosin jos ruuvaa niin sitten niistä tulee takuuttomia ja tälläsenään 1300€ RTX3070 on hivinen liian kallis ja sähköäsyövä peli.
Säätöjä tässä vähän haskellut ja cabout tälläsillä liikkeellä:
Ihan ok reported hashrate 61MH/s, mutta etherminer jättää kaikilla korteilla current hashraten 40-55MH/s luokkaan :O. Mistä moinen? Stalea tulee joka kortilla 3-9%. Vertailuna 1080ti reported 44.3 ja ja current 44.4 ja nolla stalea. Phoneixmainer 5.5C ja siellä rivi:
PhoenixMiner.exe -pool eu1.ethermine.org:4444 -wal x -worker xd -epsw x -mode 1 -log 0 -mport 0 -etha 0 -ftime 55 -retrydelay 1 -tstop 79 -coin eth
pause
Jossain jotain fiilua, mutta mitä? Ajattelin aluksi, että wifi syynä ja laitoin johdon päähän, mutta ei. Muistien lämpöjä tosta ei näe, mutta tuon +1200 pitäisi olla täysin ok. Vai pitäisikö niitä kokeilla laskea? 3070 on refu mallia. Koneet ei ole enää tuollaisessa kasassa vaan lämmittämässä leffahuonetta kylki auki.
e: Ja kuun alussa mä myin mun 759€ 3080 tuffin 1250€ XD. Nyt tietenkin harmittaa, että tuli myytyä. Et ei tässä oo oikein päätä tai häntää...