Kryptovaluuttojen louhintathreadi

Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
4tb luontiin ottaa 3070 aikaa n.14-20 päivää
Juu, jotain tilastojakin noiden eri näyttisten spacemesh nopeudesta on, mutta rtx3070 on kait sen 2,1-2,5MiB/s
Itse leikin Windows puolella ja päätin nyt kanssa kokeilla tätä. Postdatan luonti alkoi helmikuun viimeisen päivän iltana ja vielä on pahasti kesken, mutta laskeskelin että ehtisi seuraavaan epochiin mukaan. Tilana 1,5TB (1,31TiB) joka tehty tohon kakkoskoneeseen kaapin perällä olleilla vanhoilla 500GB ja 1TB levyillä virittämällä ne JBOD yhdeksi klimpiksi. 3060ti nyt vääntää postdataa 80% powerlimitillä ja +200mhz corelle afterburnerista... Nyt aikaa mennyt noin 2,5pv ja noin 500GiB valmiina eli 37%. Ainakin tuo windows smesheri näyttää edistymisen ihan ok.

Itse katselin tätä ensimmäisen kerran marraskuussa, mutta silloin ei ollut oikein laittaa tarpeeksi hyvää cpu:ta tähän pyörittämään kun ei pääkoneellakaan viitsi. Ylijääämä i3-2135 osoittautui silloin turhan mopoksi, vaikka siihen olisi ollut postdatan luonnin ajaksi laittaa jonkinlainen GPU kiinni. Nyt tuossa ylijäämä masiinassa AM4 emo ja ryzeni niin voi kokeilla noilla yllä mainituilla 0€ kovoilla.
Olisi ehkä kannattanut viritellä aikanaan pääkoneeseen kun kurssi noussut siitä hetkestä mukavasti, mutta eikös se ole enemmän sääntö kuin poikkeus, että mukaan pitää lähteä aina myöhässä :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
Juu, jotain tilastojakin noiden eri näyttisten spacemesh nopeudesta on, mutta rtx3070 on kait sen 2,1-2,5MiB/s
Itse leikin Windows puolella ja päätin nyt kanssa kokeilla tätä. Postdatan luonti alkoi helmikuun viimeisen päivän iltana ja vielä on pahasti kesken, mutta laskeskelin että ehtisi seuraavaan epochiin mukaan. Tilana 1,5TB (1,31TiB) joka tehty tohon kakkoskoneeseen kaapin perällä olleilla vanhoilla 500GB ja 1TB levyillä virittämällä ne JBOD yhdeksi klimpiksi. 3060ti nyt vääntää postdataa 80% powerlimitillä ja +200mhz corelle afterburnerista... Nyt aikaa mennyt noin 2,5pv ja noin 500GiB valmiina eli 37%. Ainakin tuo windows smesheri näyttää edistymisen ihan ok.

Itse katselin tätä ensimmäisen kerran marraskuussa, mutta silloin ei ollut oikein laittaa tarpeeksi hyvää cpu:ta tähän pyörittämään kun ei pääkoneellakaan viitsi. Ylijääämä i3-2135 osoittautui silloin turhan mopoksi, vaikka siihen olisi ollut postdatan luonnin ajaksi laittaa jonkinlainen GPU kiinni. Nyt tuossa ylijäämä masiinassa AM4 emo ja ryzeni niin voi kokeilla noilla yllä mainituilla 0€ kovoilla.
Olisi ehkä kannattanut viritellä aikanaan pääkoneeseen kun kurssi noussut siitä hetkestä mukavasti, mutta eikös se ole enemmän sääntö kuin poikkeus, että mukaan pitää lähteä aina myöhässä :)
Eikös tänään oo proof window taas niin pitäis olla plottaus sen ajaksi katkolla?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
Ensi perjantaina tämän mukaan :hmm:

https://explorer.spacemesh.io/epochs


Oliko täällä putetta isoimmasta plotista, 70 teraa. Discordissa tuli vastaan 1 PB farmi, joka plotattu vuokra näyttiksillä.


E: Tää ehkä selkeempi:

Tater Tracker
Joo epoch vaihtuu 8 päivä mutta tänään aukeaa 12h proof window/cycle cap


Laitoin itse vielä 128gigaa tekemään tälle päivää niin kerkeää hyvin ennen proof windowta.
Jos plottaus pahasti kesken niin näillä ohjeilla ainakin windowsin puolella pystyy viel säätää datan kokoa niin saa tähän mennessä plotatut seuraavalle kierrokselle mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
Joo epoch vaihtuu 8 päivä mutta tänään aukeaa 12h proof window/cycle cap


Laitoin itse vielä 128gigaa tekemään tälle päivää niin kerkeää hyvin ennen proof windowta.
Jos plottaus pahasti kesken niin näillä ohjeilla ainakin windowsin puolella pystyy viel säätää datan kokoa niin saa tähän mennessä plotatut seuraavalle kierrokselle mukaan.
Tämähän menikin säätämiseksi... tähtäsin kokoajan 8.3 tulevaan epochin vaihtoon tuota dataa valmiiksi, mutta ilmeisesti ei sitten menekkään kuten olin kuvitellut. Eli nyt pitäisi pienentää tota datablockkien määrää ja modata json tiedostot, jotta smesheri ehtii tehdä atx ja päästä osille..
Miten sitten tuon 12h jälkeen... voiko noi lohkojen määrät nostaa ylemmäksi ja jatkaa smeshaamista ja päästä sitten isommalla tilalla taas seuraavaan kierrokseen mukaan?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
Tämähän menikin säätämiseksi... tähtäsin kokoajan 8.3 tulevaan epochin vaihtoon tuota dataa valmiiksi, mutta ilmeisesti ei sitten menekkään kuten olin kuvitellut. Eli nyt pitäisi pienentää tota datablockkien määrää ja modata json tiedostot, jotta smesheri ehtii tehdä atx ja päästä osille..
Miten sitten tuon 12h jälkeen... voiko noi lohkojen määrät nostaa ylemmäksi ja jatkaa smeshaamista ja päästä sitten isommalla tilalla taas seuraavaan kierrokseen mukaan?
Juuri näin mun mielestä. En oo 100% varma lukekoo sitten myös epochin vaihdossa jotain että ainakin itse varuuksi pitäisin siinä kohtaa plottauksen valmiina. Tuohan on sitten greenwichin aikaa että onko tuo aika rako sitten täällä 23:00-11:00
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.06.2017
Viestejä
98
Juuri näin mun mielestä. En oo 100% lukekoo sitten myös epochin vaihdossa jotain että ainakin itse varuuksi pitäisin siinä kohtaa plottauksen valmiina. Tuohan on sitten greenwichin aikaa että onko tuo aika rako sitten täällä 23:00-11:00
Itse olen käsittänyt, että kun plottaus on ns. maalissa (ATX) ei postdatan kokoa voi enää sahata mihinkään suuntaan.

Edit. Tai voihan sitä toki muuttaa, mutta sitten plottausta ei jatketa siitä mihin jäätiin vaan homma alkaa nollasta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 550
Itse olen käsittänyt, että kun plottaus on ns. maalissa (ATX) ei postdatan kokoa voi enää sahata mihinkään suuntaan.

Edit. Tai voihan sitä toki muuttaa, mutta sitten plottausta ei jatketa siitä mihin jäätiin vaan homma alkaa nollasta.
Pystyy edellä mainitulla ohjeella. Itse juuri vaihdoin 4teran ssdn terasen tilalle. Kopioin edellisen Post datan uudelle levylle ja muutin noihin kahteen .json filuun data määrän niin jatkoi blottaamista siitä mihin alunperin oli tehty. Samalla konstilla kaiketi pienennyskin onnistuu....
 
Liittynyt
19.09.2017
Viestejä
58
Ensi perjantaina tämän mukaan :hmm:

https://explorer.spacemesh.io/epochs


Oliko täällä putetta isoimmasta plotista, 70 teraa. Discordissa tuli vastaan 1 PB farmi, joka plotattu vuokra näyttiksillä.


E: Tää ehkä selkeempi:

Tater Tracker
Tiedän yhden yksityishenkilön 1PB farmin. Tämän vaatimat postdatat on tehty vuokranäyttiksillä (vast.ai) ja postdatan hinnaksi tuli heinäkuussa 2023 karkeasti 20k€. Farmi pyörii ulkoistetulla serverillä. Viime epoch mennessä tuo farmi oli tuottanut noin 39942,57 SMH.

DenverinETH tapahtumassa puhetta pitänyt svm kehittäjä julkaisi tietoja, että protokola alkaa tukemaan myös pooleja, joten olen pettynyt, että tässä asiassa annettiin näin helposti periksi. Ymmärrän kyllä kun h9 hallitsee 81% verkosta niin jotain pitää tehdä. Luulin, että markkinat olisivat huomanneet tämän, mutta ei ilmeisesti vaikutusta, kun kurssi raketoi.. Alkuperäiset mainoslauseet voi kuitenkin heittää romukoppaan ja tärkeintähän on se, että kaivetuille kolikoille löytyy ostaja..

Muutaman kuukauden sisällä VC kolikot vapautuvat ja oma veikkaukseni on, että tuolloin myös gate.io alkaa kaupankäynti SMH kolikoilla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.06.2017
Viestejä
98
Pystyy edellä mainitulla ohjeella. Itse juuri vaihdoin 4teran ssdn terasen tilalle. Kopioin edellisen Post datan uudelle levylle ja muutin noihin kahteen .json filuun data määrän niin jatkoi blottaamista siitä mihin alunperin oli tehty. Samalla konstilla kaiketi pienennyskin onnistuu....
Ok olen ymmärtänyt sitten väärin tai tämä ei ole aina toiminut näin. Olkaahan ukot jokatapauksessa varovaisia näissä muutoksissa eli datat backuppiin ennen peliliikkeitä.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
Pystyy edellä mainitulla ohjeella. Itse juuri vaihdoin 4teran ssdn terasen tilalle. Kopioin edellisen Post datan uudelle levylle ja muutin noihin kahteen .json filuun data määrän niin jatkoi blottaamista siitä mihin alunperin oli tehty. Samalla konstilla kaiketi pienennyskin onnistuu....
Ok. Kiitoksia infosta. Pitänee sitten toimia näin ja katsoa miten käy... eli illasta nyt plottaus seis.. blockkien vai mitä noi nyt oli määrän pienennys ja sitten ilmeisesti huomenna voi jo nostaa arvot takaisin isommaksi ja jatkaa tota plottaamista.... jos tämä näin menee niin ihan kätevää.. voi jatkaaa tota jämälevyjen jbod kasaa pikku hiljaaa.. toki lukunopeus tulee varmaan vastaan jossan kohtaa (noin 3,5TB varovaisella 80MB/s lukunopeudella laskettuna 12h aika ikkunaan).
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
Noniin.. json filut editoitu ja tuntui onnistuvan. Nyt mennään numunits arvolla 9 tähän ekaan settiin ja sitten nostetaan arvo takaisin 21 mikä oli alkuunkin... josko pääsisi rewardeille nopeammin. Pitänee purkaa vielä vanhasta 2tb ulkoisesta asemasta yksi levy pihalle niin sitten oltaisiin hitaiden levyjen optimissa.. 3,5tb.

Onko tää proof window ainoa jolloin noiden täytyy olla linjoilla eli voiko koneen stopata ja lisäillä levyjä rauhassa proof windowsien välillä?
 
Liittynyt
19.09.2017
Viestejä
58
Kone voi olla välillä sammutettuna päiviäkin. Pitää vain huomioida, että kun oma kerros sattuu kohdalle niin noden tulee olla täysin synkronoitu, jotta saat palkkion (tällä hetkellä tähän menee tunteja, riippuu paljonko ollut offline). Toki myös koneen tulee olla proof Windowsin aikana päällä, jotta voit todistaa postdatan olemassaolon ja olet kelvollinen saamaan seuraavan epoch aikana palkkion. Uusi postdata rekisteröidään aina ensimmäisen cg viimeisen tunnin aikana.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
Tässä miettinyt jos valjastaisi toisenkin koneen sapcemesh hommaan kun tuo näyttis vapautuu tuolta ensimmäisestä. Pitääkö tolle toiselle koneelle tehdä uusi walletti vai voiko sinne käyttää tota olemassa olevaa? Luulisi että osaa erottaa nuo toisistaan eivätkä häiritsisi toinen toista... perus louhinnoissahan voi mainerit erottaa toistaan wallet osoitteen perään tulevalla osuudella.
 
Liittynyt
19.09.2017
Viestejä
58
Tässä miettinyt jos valjastaisi toisenkin koneen sapcemesh hommaan kun tuo näyttis vapautuu tuolta ensimmäisestä. Pitääkö tolle toiselle koneelle tehdä uusi walletti vai voiko sinne käyttää tota olemassa olevaa? Luulisi että osaa erottaa nuo toisistaan eivätkä häiritsisi toinen toista... perus louhinnoissahan voi mainerit erottaa toistaan wallet osoitteen perään tulevalla osuudella.
Voit käyttää olevaa lompakkoa. Spacemesh erotat jokaisen nodesi public keys:stä. Tämä löytyy postdatasi kansiosta key.bin. Loppuosa on julkinen node id:si ja alkuosa on salassa pidettävä secret key. Tuo tiedosto on myös sidottu jokaiseen postdatasi .bin tiedostoon, joten jos kadotat / tuhoat sen niin postdatasi on mennyttä. Olen kyllä kuullut, että jotkut ovat onnistuneet palauttamaan julkisen avaimen jos tuo alkuosa on tiedossa.
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
721
Tarjoaako tämä Spacemesh käyttäjilleen nopeaa hajautettua vikasietoista tallennustilaa vai mikä tän idea on?
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
Tarjoaako tämä Spacemesh käyttäjilleen nopeaa hajautettua vikasietoista tallennustilaa vai mikä tän idea on?
Hyvä kysymys, vastausta en tiedä. Näissä olisi aina hyvä olla joku hyötyominaisuus mukana. Yleisesti oon itse ihmetellyt muutenkin louhinta hommissa kawpow algojen suosiota ja varsinkin sen yhdistämistä muotisana AI yms. En oo keksinyt kuinka joku powergridAI saa mitään hyötyä kawpow louhinnasta.
 
Liittynyt
22.08.2017
Viestejä
601
Toimiiko muilla SEPA siirto Coinbaseen S-pankista?

Joskus viime kesänä kokeilin siirtoa, maksu tuli bumerangina takaisin tilille.
Nyt kokeilin taas siirtää rahaa, sama homma. "Not specified reas on agent generated" lukee palautuksessa saatteena.
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
721
Hyvä kysymys, vastausta en tiedä. Näissä olisi aina hyvä olla joku hyötyominaisuus mukana. Yleisesti oon itse ihmetellyt muutenkin louhinta hommissa kawpow algojen suosiota ja varsinkin sen yhdistämistä muotisana AI yms. En oo keksinyt kuinka joku powergridAI saa mitään hyötyä kawpow louhinnasta.
Tämä, kun kawpow ei itsessään tarjoa kyllä mitään Ai ominaisuuksia.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
Onko teillä spacemesh toiminut normaalisti. Itsellä oli eilen pudonnut kaksi kertaa pois ja pyysi node restarttia. Päivitin sitten samalla uusimpaan 1.3.12 versioon ja laitoin päälle illasta. Nyt oli taas aamulla vaatimassa node restarttia ja smeshing seis.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 423
Onko teillä spacemesh toiminut normaalisti. Itsellä oli eilen pudonnut kaksi kertaa pois ja pyyse node restarttia. Päivitin sitten samalla uusimpaan 1.3.12 versioon ja laitoin päälle illasta. Nyt oli taas aamulla vaatimassa node restarttia ja smeshing seis.
Pause nappia kannattaa ainakin välttää, eli sitten vaan kokonaan sulkee SMAPPin jos meinaa taukoilla. Muuten toiminut hyvin ja nyt löin kolmannen Noden tulille. 4070 Super, 7700 XT ja 6600 XT nyt jauhamassa.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
Pause nappia kannattaa ainakin välttää, eli sitten vaan kokonaan sulkee SMAPPin jos meinaa taukoilla. Muuten toiminut hyvin ja nyt löin kolmannen Noden tulille. 4070 Super, 7700 XT ja 6600 XT nyt jauhamassa.
Jees.. pausea en ole käyttänyt. Boottasin koko koneen aamusta ja pitää nyt illasta katsoa mikä tilanne. Uteliaisuudesta kysyn onko laittaa smeshing nopeuksia 4070s ja 7700xt kortista.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 423
Jees.. pausea en ole käyttänyt. Boottasin koko koneen aamusta ja pitää nyt illasta katsoa mikä tilanne. Uteliaisuudesta kysyn onko laittaa smeshing nopeuksia 4070s ja 7700xt kortista.
Otetaas vähän takas, koska kolmas node ei startannut ja SMAPPikin (piti sammuttaa välissä kun kiinnitin 6600 XTn raiserilla) mennyt juntturaan päikkärien aikana.

7700 XT 2 GB filut syntyy tahtia 12min, 12min ja 13min. 4070S 9,9,9,8min. Eli ~2,75MB/s ja 3,9MB/s.

Spacemesh Initialization/Proofing Speed Calculator (Unofficial)

Tuon perusteella 4070S on 3090 kanssa tasoissa.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
1 300
Otetaas vähän takas, koska kolmas node ei startannut ja SMAPPikin (piti sammuttaa välissä kun kiinnitin 6600 XTn raiserilla) mennyt juntturaan päikkärien aikana.

7700 XT 2 GB filut syntyy tahtia 12min, 12min ja 13min. 4070S 9,9,9,8min. Eli ~2,75MB/s ja 3,9MB/s.

Spacemesh Initialization/Proofing Speed Calculator (Unofficial)

Tuon perusteella 4070S on 3090 kanssa tasoissa.
Itsellä taisi aamun windows restart auttaa kun nyt pääsin kotio ja näyttää pysyneen node päällä ja smeshaus päällä. RTX3060Ti GDDR6X versio ja afterburnerissa PowerLimit 80% ja corelle +200MHz niin 2gigan filut tulee 14-15min välein.
 
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
577
Minulla RTX3070 Linuxissa ja RTX3080ti Windowsissa ovat yhtä nopeita. 2GB file tulee n 13minuutissa. Jostain syystä Winukka hidastaa sen post filun luontia.
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
721
Kryptolouhijat ovat iskeneet silmänsä AMD:n Zen 4 -prosessoreihin - io-tech.fi

Onko näin, että X3D rouskuttimet ei tuo lisäetua Qubic louhintaan. Tai oletettavasti, kun lähinnä peleissä loistavat testien perusteella.

Näyttäs olevan suomestakin loppu, vähintäänkin järkevän hintaiset. 70€ kalliimmalla saisi mm. verkkiksestä.
3D Cache ei tuo lisätehoa mihinkään louhintaan, tai en ainakaan ole löytänyt yhtään coinia mikä siitä hyötyisi.
Raptoreum (Ghostrider) ja Zephyr Protocol (Random X) tuntuvat pyörivän edelleen parhaiten 3900X:llä.
Näyttäisi Zephyriä louhiessa yksi tweakattu 3900X tuottavan noin ~1,5€/vrk.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 423
3D Cache ei tuo lisätehoa mihinkään louhintaan, tai en ainakaan ole löytänyt yhtään coinia mikä siitä hyötyisi.
Raptoreum (Ghostrider) ja Zephyr Protocol (Random X) tuntuvat pyörivän edelleen parhaiten 3900X:llä.
Näyttäisi Zephyriä louhiessa yksi tweakattu 3900X tuottavan noin ~1,5€/vrk.
Entäs toisinpäin, onko cachesta haittaa? Nimittäin laskurin mielestä on. Tälle löytyisi looginen selitys, kun AVX-512 tuppaa paistamaan prossuja. Ja nämä 3D cache prossut ei muistaakseni siedä yhtä paljon lämpöä. Mutta jos silti testaisi, myy huonomman pois :geek:

https://profit-mine.com/en/top-hardware?type=cpu
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
317
Tuo laskuri taitaa näyttää Qubic hashraten vaan Ryzen 9 7950X prossulle, vertailu hieman vaikeaa..

edit. tais kaikki syöksyä louhimaan tuota ni nyt ei saa oikein enää mitään tuottoa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
317
Kukaan muu kokeilemassa tuota Qubic louhintaa?
Tuossa 5700x jauhamassa, hashrate 55 it/s, yhtään ratkaisua ei ole vielä löytynyt.
Viime yö meni tuolla Elowordin clientillä mut se tais vetää välistä kaiken mitä olisi pitänyt löytyä niin siirryin tuohon alkuperäiseen.

Laskuri näyttäisi 1.21$/pvä
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 423
Kukaan muu kokeilemassa tuota Qubic louhintaa?
Tuossa 5700x jauhamassa, hashrate 55 it/s, yhtään ratkaisua ei ole vielä löytynyt.
Viime yö meni tuolla Elowordin clientillä mut se tais vetää välistä kaiken mitä olisi pitänyt löytyä niin siirryin tuohon alkuperäiseen.

Laskuri näyttäisi 1.21$/pvä
Vasta sain 7950X kasattua uuteen koteloon. On muuten sivu huomiona upea, Lian Li O11 Vision.

Sain myös sen käsityksen, että soolona ei enää välttämättä löydä mitään, paitsi tuurilla toki. Pitäisi olla isompaa farmia, kuin vain yksi prossu.
 
Liittynyt
30.05.2017
Viestejä
317
Pikku hiljaa noussut hashrate, nyt 61 it/s mutta ei edelleenkään ratkaisuja. No katsellaan keskiviikkoon asti tuleeko mitään.
Edit. sinänsä mielenkiintoista et toi hashrate jatkaa kipuamistaan, nyt jo 75 it/s (Klo 20:20)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
721
Pistin kokeeksi prossut tuohon Qubic:iin, ~370it/s näyttäis pyörivän.
Mistä maksuvälit mahdetaan asettaa? +15 tuntia pyörinyt eikä wallettiin ole tullut ropoakaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
338
Laitoin 6kpl 5600xt viikonloppuna tulille ja halvemman sähkön aikaan lämmittävät tallia eli lähinnä öisin. Gamepassilla mennään alkuun ja niitä on nyt kertynyt vajaa 4000kpl. Arvoahan näillä ei vielä ole, mutta tämähän kaiketi perustuu arvonnousuun tässä vaiheessa.

Neuraista on aika vähän täällä puhetta, jos sitä olisi alkanut työstämään viime kesäänä ja lapioinut omaan lompakkoon, niin sehän olisi arvonnousulla jo saattanut olla kannattavaakin? Sieltä on pari nollaa sulannut hinnasta pois, siis vasemmalta.
 
Liittynyt
27.10.2017
Viestejä
1 855
Onko normaalia, että Nicehashilla louhiessa esim. Octopusia, sahaa GPU:n corekellot (lukittu gminerissa 1200 MHz) aika reippaasti välillä 400-1000 MHz? Mitään muutoksia ei ole tullut tehtyä ja koneella ei pääsääntöisesti ole muuta menossa samaan aikaan. Tätä on nyt esiintynyt ehkä viimeisen viikon ajan.
 
Liittynyt
23.04.2021
Viestejä
612
Pyrin tuottaa aika mukavasti tällä hetkellä, tullut Kryptexillä louhittua PYI => BTC nyt muutaman päivän ajan. Saa vehkeille 0,3$+/kWh tuoton ja maksun BTC:nä.

Tässä palvelussa piti wallettina olla suorilla PYI maksuilla PYI lompakko tai PYI => BTC sähköposti\worker: sahkö@posti.com\%WORKER_NAME%

Rigelin flightsheet HiveOs 5x3070, extra arguments Zilliqalle (Jos kaatuilee pitää laskea joko cclock tai mclock, luultavasti jälkimmäinen):
--cclock [1]324,350,350,350,350 --lock-cclock [1]1410 --lock-mclock [1]810 --mclock [1]0 --cclock [2]0 --lock-cclock [2]1410 --lock-mclock [2]X --mclock [2]1149,1199,1299,1349,1349
--pl 160

E. Oma tapa kellottaa on viedä arvot ylös 25 tai 50 stepeissä kunnes kortti kaatuu, sen jälkeen laskea alaspäin taas 25-50 stepeissä, mutta otan 1 ylimääräisen mhz pois, jotta tiedän kokeilleeni jo korkeampaa arvoa. Siksi esim. luku 1149: Tämä on kaatunut 1200Mhz kellolla, joten laskettu 1149mhz.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
721
Laitoin 6kpl 5600xt viikonloppuna tulille ja halvemman sähkön aikaan lämmittävät tallia eli lähinnä öisin. Gamepassilla mennään alkuun ja niitä on nyt kertynyt vajaa 4000kpl. Arvoahan näillä ei vielä ole, mutta tämähän kaiketi perustuu arvonnousuun tässä vaiheessa.

Neuraista on aika vähän täällä puhetta, jos sitä olisi alkanut työstämään viime kesäänä ja lapioinut omaan lompakkoon, niin sehän olisi arvonnousulla jo saattanut olla kannattavaakin? Sieltä on pari nollaa sulannut hinnasta pois, siis vasemmalta.
Itse louhein vuodenvaihteessa kuukauden päivät Clorea, sitten kuukauden tuota Neuraita arpalapuiksi, sitten seuraavan kuukauden Gamepassia ja nyt taas ollut viikon Cloressa kortit.
Neuraissa tuo viikon välein tapahtuva mikro halvening on mielenkiintoinen tekijä.
 
Liittynyt
21.08.2023
Viestejä
207
Oon ihan noobi näissä asioissa, haluaako joku auttaa alkuun? Eli mitä ja miten kannattaa louhia? Kone allekirjoituksessa.
 
Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
273
Oon ihan noobi näissä asioissa, haluaako joku auttaa alkuun? Eli mitä ja miten kannattaa louhia? Kone allekirjoituksessa.
Kuten yllä sanottiin, niin Nicehash on helppo. Tosin en itse tykkää ja hiljalleen vaihtuu johonkin muuhun. T-rex ja lolminer ollu softana ja 2miners pooli, mitä eniten käyttänyt henkilökohtaisesti.

Tuottoja voi yrittää katsoa hashrate.no sivustolta
 
Liittynyt
10.07.2021
Viestejä
113
Onko täällä jollain raksuttamassa 7950X? Millaisia keskimääräisiä tuottoja tuolla saa, kun ei enää oikein luottoa noihin laskureihin.
 
Liittynyt
21.08.2023
Viestejä
207
Oon ihan noobi näissä asioissa, haluaako joku auttaa alkuun? Eli mitä ja miten kannattaa louhia? Kone allekirjoituksessa.
Noniin asensin tuon NiceHash ja aluksi tilttaili kone, hiiren ajurit kaatuili ym., mutta sain lopulta toimimaan. Mutta louhinta onnistuu vain CPU:lla, näyttiksen kohdalla vetää tällästä erroria: "Renderer encountered an unexpected error: -2147467259". En löytänyt tietoa netistä. Errorista kun painaa OK niin tulee lukemaan että "This terminal has encountered an issue with graphics driver..." Tuosta errorista ei voi kun klikata resume ja sitten tekee saman uusiks. Tos virheikkunas lukee vasemmalla ylhäällä Excavator v1.8.7.0.

"NHMWS not connected" Tollasta herjaa myös kun käynnistää ohjelman, mutta pääsee kuitenkin eteenpäin.

Lisäksi kone jumittaa melkein täysin kun mainaus päällä.

Näyttis jää benchmark kohtaan jumiin.

Kokeillut vakiokelloilla ja ajurit päivitetty.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.04.2021
Viestejä
612
Koko farmi pyrinissä ja prossat zephyrissä mitkä on kiinni rigeissä, 19gpu + 4 ryzeniä 23.3$/pv. Tässähän alkaa jo tienata halpoina tunteina sen että kehtaa pitää kaikken päällä.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 460
Viestejä
4 200 207
Jäsenet
70 910
Uusin jäsen
Dewlin9000

Hinta.fi

Ylös Bottom