Tää on taas sellasta kommentointia mitä en vaan ymmärrä. Missä vaiheessa olen sanonut että on ok kusettaa myynti ilmotuksessa? Mainitsin vain tästä myynnin järjettömyydestä. Mietipä montako ihan normaali pelikoneen näyttistä louhii tällä hetkellä 12h öisin valuuttaa sille jonnejormalle siellä äitin ja isin hoivassa? Tai montako perus perttihitsaajaa louhii öisin sillä pelikoneella pari valuuttaa itelle?
Ilmottaako nämä parin vuoden päästä myynti ilmotuksissaan että sillon -21 buumin aikaan louhin tällä aina 15h vuorokaudesta kun nukuin ja olin töissä ? EI KUKAAN.
Mutta jos joku ilmottaa että jollain kortilla on vakaassa lämpötilassa louhittu 2-6kk, niin se on kun suurikin rikollinen rehellisyydestä huolimatta.
Ja hintapyynti 300€ ei ole todellakaan mikään posketon? Ootko yhtään seurannu mitä niistä pyydetään? Järjestäen yli 300€/kpl. Ja jos ajattelee että joku louhija haluaa kortit itelle niin varmasti tykkää siitä tiedosta että lämpöongelmaa ei ole korteilla niin ei tartte heti ruveta töihin niiden kanssa itse.
Pointti koko kirjotuksessa oli se, että jos olisin laittanu ne myyntiin yksitellen, "satunnaisesta" pelikäytöstä, hintaan 350€/kpl. Ne olis varmaan kaikki jo mennyt x summalla rahaa, eikä kukaan olisi pahottanut mieltään, edes sinä. Kertoo jotain louhinnan ilmapiiristä suomessa. Ulkomailla louhijat louhii korteilla 3-5vuotta ja seuraavat louhijat ottaa ne ilomielin vastaan kovalla rahalla kun tietää että ne on kunnossa.