Paikkoja on aika paljon, tämä "Charlie Lin" on seuraamani youtubettaja joka on kauan tuonut eri tuotteita Hong Kongista, halvin. Charlien kauppa on aika tykätty scenessä. PM voin antaa kontaktit (linkkaan tänne vasta sitten tarkempia tietoja/affiliaatteja kun olen ensin itse testannut): En ota vastuuta jos rahat menevät hukkaan edes sittenkään kun oma laite toimii, mutta nyt ei ole muuta perustetta kuin oma näkemys.
Isommista sanoisin Jingle Mininging olevan luotettavin mutta on myös kalliimpi, oikeastaan sama ostaa mineshop.eu:lta siinä vaiheessa. Jingleltä saa alea jos kysyy tarjousta.
On myös kotimainen kauppa "cryptolouhimo.fi" mutta en tiedä onko tämä kurantti liike, ainut juttu löytyy samana kuukautena kuin yritys on perustettu 6/2022. Omaan makuun liian tuore tapaus laittaa rahat pajatsoon.
Jos haluat olla varma voit odottaa että laite saadaan tänne, vahvistan logistisen ketjun jne.
HUOM!! jasminer.com
ON KUSETUS sen mukaan mitä olen selvitellyt.
Ohessa muutama Chumpchangen näkemys eri ASIC:eista, tässä useampi luotettava toimittaja. Ei tainnut tosin olla Jasminer X16-Q vielä hänen listoiltaan, mutta kaupoista löytyy. Video on pari päivää vanha.