Kryptovaluuttojen louhintathreadi

Liittynyt
25.11.2016
Viestejä
120
Ihme että täällä ei ole dynamo coinista puhuttu. Sellanen 5x tuotto rtm verrattuna ryzeneillä
Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Onkohan se ihan vakavasti otettava crypto?
Mitä mineriä käytät? Dynamo coinin sivuilta ei löydy mitään tietoa mineristä, ja niitä tuntuu löytyvän muutamia:
mainnet-binaries/windows-x64/miner at main · dynamofoundation/mainnet-binaries Tämä on kai "virallinen"?
Release SRBMiner-MULTI CPU & AMD GPU Miner 0.9.1 Win64 & Linux · doktor83/SRBMiner-Multi Tämä sanoo olevansa yli 20x nopeampi kuin virallinen mineri?
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
550
Jeps, windowssissa on kyllä aika helppo noilla uusilla louhinsoftilla toimia. Niissä on niin hyvät ohjeet tekstitiedostoina että ei muuta kun käyttämään, varsinkin uusi T-rex on todella selkeä jopa dualmining hommiin winussa. Käytän ainoassa windows koneessa (koska Chia, cpu ja gpu samaan aikaan).

Ps. Mittee te muut kuumotatte uutta kaivurikaveria. Ihan selkeesti sanottu 440W eli pari näyttistä, lepo vaan. :)

E:

Mielestäni Minerstat vaatii https:// TAI portin osoitteen perään, pitää tässäkin vaihtaa Icepooliin kunhan saa aikaiseksi katsoa meininkiä.
Nyt:
ALPH
pool.eu.woolypooly.com:3106
TON
Tässä kun foorumia lueskelen niin pitää kysässä teiltä et miten paljon enemmän tienaa dual mining seteillä vs normi eth mainaaminen?
Itel ryskää vaan 3060ti ja 3090 eetterii, tienaako enemmän jos otan rinnalle TONnii?

Vai onks tää buumi vaan LHR kortteja varten?
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 811
Hmm eli ainakin johonkin kesään asti voi mainata. Mahtaakohan mitään isompaa kurssiromahdusta enää pystyä tulemaan.
 
Liittynyt
25.12.2019
Viestejä
6
Tässä kun foorumia lueskelen niin pitää kysässä teiltä et miten paljon enemmän tienaa dual mining seteillä vs normi eth mainaaminen?
Itel ryskää vaan 3060ti ja 3090 eetterii, tienaako enemmän jos otan rinnalle TONnii?

Vai onks tää buumi vaan LHR kortteja varten?
Noin 30-35 prosentin lisä tuottoon verrattuna pelkkään etheriin.
 
Liittynyt
23.04.2021
Viestejä
617
Tässä kun foorumia lueskelen niin pitää kysässä teiltä et miten paljon enemmän tienaa dual mining seteillä vs normi eth mainaaminen?
Itel ryskää vaan 3060ti ja 3090 eetterii, tienaako enemmän jos otan rinnalle TONnii?

Vai onks tää buumi vaan LHR kortteja varten?
Koita kortin mukaan, antaa haarukkaa. En pitäis tarkkana, mut erittäin kätevänä: Boost your Hashrate! - Hashrate.no

Kaikki Non-LHR:t louhii dualia.
E: Jos ei ole myyntiaikeita tässä syklissä pitäisi TON:n tulla staketus, siksi oma päämielenkiinto sitä kohtaan. ALPH:n nethash taas ei ole noussut, joten sen kannattavuus suhteessa TON on kasvanut. ALPH:lla pystyy pitämään virrat ehkä hieman alempana jos ei ole tarkoitus ottaa kaikkea irti.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
07.03.2020
Viestejä
200
Onko olemassa selkeää ohjetta tuohon dual juttuun? Ite käytän hiveä ja binance poolia..
 
Liittynyt
23.04.2021
Viestejä
617
Onko olemassa selkeää ohjetta tuohon dual juttuun? Ite käytän hiveä ja binance poolia..
Tästä ketjusta löytyy linkit/kuvat suht tuoreesti, helpointa on tehdä kukkarot ja kopioida asetukset.
E: Myös suositut youtubettajat sonofatech, redpandamining, rabid mining, ym. löytyy helposti näppärät videot.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
346
Vaikuttaa mielenkiintoiselta. Onkohan se ihan vakavasti otettava crypto?
Mitä mineriä käytät? Dynamo coinin sivuilta ei löydy mitään tietoa mineristä, ja niitä tuntuu löytyvän muutamia:
mainnet-binaries/windows-x64/miner at main · dynamofoundation/mainnet-binaries Tämä on kai "virallinen"?
Release SRBMiner-MULTI CPU & AMD GPU Miner 0.9.1 Win64 & Linux · doktor83/SRBMiner-Multi Tämä sanoo olevansa yli 20x nopeampi kuin virallinen mineri?
Srbminer hiveos:ssä käytössä. En tiedä kuinka vakavasti otettava on, mutta samapa se. Ei siinä paljon häviä
 
Liittynyt
11.02.2021
Viestejä
54
Onko windowsilla pyörittäessä toiminut eth + ton mainaus vakaasti?

Itsellä meinaa olla vähän ongelmaa, ettei saa jokaiselle kortille pysymään --cclk komennosta huolimatta corea samana, vaan lähtee ihan villisti juoksentelemaan ja sitä kautta watit ihan tappiin saakka..

lolminerissa ei ilmeisesti ole --fan komentoa ollenkaan?
 
Liittynyt
15.04.2021
Viestejä
105
Taitaa olla TON-tuotto laskenut jo reippaasti. Lisäksi lol-mainaussofta buginen + epämääräiset poolit.

Laitoin nyt lolminer 1.45 myötä kokeiluun eth+alph (herominers).
Millaisella kalustolla louhit ETH+ALPH ja millaista tuottoa ALPH:sta tulee?

Kiinnostais itekki koittaa laittaa ALPH louhimaan ETH kanssa.
 
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
607
Mielestäni ETH+ALPH on järkevä vain LHR näyttiksillä. Itsellä RTX3080ti louhii n. 1 ALPH vuorokaudessa, eli n 0.4$, mutta ETH louhinta on kuitenkin lähes max: 76MH/s. Varmaankin molempia ETH + ALPH saisi enemmän jos hakisi optimisäädöt.
 

Hanzibal

NahkaKeisari
Tukijäsen
Liittynyt
22.04.2019
Viestejä
555
Mielestäni ETH+ALPH on järkevä vain LHR näyttiksillä. Itsellä RTX3080ti louhii n. 1 ALPH vuorokaudessa, eli n 0.4$, mutta ETH louhinta on kuitenkin lähes max: 76MH/s. Varmaankin molempia ETH + ALPH saisi enemmän jos hakisi optimisäädöt.
Eikös 90+MHs tuu tuolla 3080ti ETH
 
Liittynyt
18.03.2019
Viestejä
607
Menin aikaisemmin maltillisella PL ja kelloilla, mutta just kokeilin nostaa niitä. Laitoin HiveOS:ssa nyt Core +100MHz, Mem 2250MHz ja PL 280W -> ETH 82MH/s ja ALPH 690MH/s. Pelkällä ETH:illa olen saanut n. 87MH/s
 
Liittynyt
15.04.2021
Viestejä
105
ethalph.png

Laitoin eilen illalla jauhamaan ETH+ALPH, näyttää aika katkonaiselta hashrate. Jos nostaa core kelloja yli 0 niin rupee näyttis boottaileen. Minerina toimii T-Rex ja poolina herominers. ETH hashrate tippui T-Rexin kanssa 8 Mh/s, eli kyllä tuosta jokunen kymppi kuukaudessa tulee lisää.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 301
Mä taas puolestani tein päätöksen, että dual-mining sijaan pitäydyn hyvin mielelläni haaleissa, suorastaan kädenlämpöisissä korteissa (eth) sen sijaan että korteilla voisi paistaa kananmunia ja jatkuvasti joutuis vaan pitämään ikkunoita auki. Sähkölaskukin kiittää. Päätöstä helpotti tonnin jo mielestäni naurettavaksi kiivennyt vaikeustaso.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 541
Voihan sitä dual mainata, mutta ei niin kovilla asetuksilla. Mulla on 3060ti:t 150w PL sen 185w suosituksen sijaan. 1-1.2 gh kun täysillä pitäs 1.4. Imho lihoiksi ne kuitenkin kannattaa laittaa jos/kun talvea kohti tässä käydään niin tuskin on tonnillakaan mitään arvoa jatkossa. Nyt kattaa osan korttien sähkökustannuksista.

Normaalisti mulla on nuo 3060ti:t 130W niin 20W on pieni hinta tuosta tonnista. 24h avg mulla 55gh poolissa ja sillä tuli viimeisen 24h aikana 11,5TON mikä tekee kuussa 700€. Sitten kun lasketaan vaikeustaso nousua ja kurssien laskua niin oletetaan, että kk tästä olisi vaikka 500€. Tolla kuittaan kaikkien korttien sähkön siirron ja jää vielä vähän energiaan.

Myönnetään, että vaikka 2vk päästä tilanne voi olla sellanen, että tota ei kannata mainata enää jos taktiikka on myydä heti.
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
550
Mä taas puolestani tein päätöksen, että dual-mining sijaan pitäydyn hyvin mielelläni haaleissa, suorastaan kädenlämpöisissä korteissa (eth) sen sijaan että korteilla voisi paistaa kananmunia ja jatkuvasti joutuis vaan pitämään ikkunoita auki. Sähkölaskukin kiittää. Päätöstä helpotti tonnin jo mielestäni naurettavaksi kiivennyt vaikeustaso.
Ite kans eilen kokeilin dualii. Yritin minerstatin kautta säätää et kortit louhisi nicehashista etheriumia ja se maksettais mulle nivehash wallettiin btc’nä ja sit ton sen omaan lompakkoon. Virrankulutus toki pomppas aika taivaisiin ja täten lämmöt myös aika tapissa.

Asetuskset ei mennyt aivan laakista maaliin, lolminer ei suostunut vaikka kuinka yritti kutitella yhdistämään nicehashin palvelimeen.

Lopulta sain sit toimin sillein et louhi etheriumia binancen lompaan ja ton omaansa.

Mulla koke ryskää yläkerran makkarissa ovi auki, lämmittää koko yläkertaa joten lämpö ei mene hukkaan kun ihan saman lämmön tuottaa sähköpatterikin sil erotuksel et patteri ei anna mulle yhtään rahaa takaisin.

Nyt kun ulkolämpötilat heilunu jo useamman viikon siinö nollan molemmin puolin, torppaa ei kamalasti ole tarvinut lämmittää. Kun pakkanen pyöri tos -20 ja -25 välillä, lämmöt olisikin saanut olla niin kovat kun vaa masiinasta irtoo mut nyt näil keleil maltillisemmat asetukset on paremmat.

Kesäl sit lämpöpumpun asento tökätään lämmityksestä viilennyksen puolelle joten lämpö mitä koneet tekee menee viilennyksen kautta hukkaan. Mut jos tulee kuuma kesä, viilennyskone on päällä joka tapauksessa joten jos kone tekee ’ylimääräistä’ lämpöä, sekään ei haittaa.

Mitä mieltä mainaajat on, kannattaako nyt haalia kortteja rigiin puskee kryptoo kun kurssit on aika mollivoittoiset?
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
627
Ite kans eilen kokeilin dualii. Yritin minerstatin kautta säätää et kortit louhisi nicehashista etheriumia ja se maksettais mulle nivehash wallettiin btc’nä ja sit ton sen omaan lompakkoon. Virrankulutus toki pomppas aika taivaisiin ja täten lämmöt myös aika tapissa.

Asetuskset ei mennyt aivan laakista maaliin, lolminer ei suostunut vaikka kuinka yritti kutitella yhdistämään nicehashin palvelimeen.

Lopulta sain sit toimin sillein et louhi etheriumia binancen lompaan ja ton omaansa.

Mulla koke ryskää yläkerran makkarissa ovi auki, lämmittää koko yläkertaa joten lämpö ei mene hukkaan kun ihan saman lämmön tuottaa sähköpatterikin sil erotuksel et patteri ei anna mulle yhtään rahaa takaisin.

Nyt kun ulkolämpötilat heilunu jo useamman viikon siinö nollan molemmin puolin, torppaa ei kamalasti ole tarvinut lämmittää. Kun pakkanen pyöri tos -20 ja -25 välillä, lämmöt olisikin saanut olla niin kovat kun vaa masiinasta irtoo mut nyt näil keleil maltillisemmat asetukset on paremmat.

Kesäl sit lämpöpumpun asento tökätään lämmityksestä viilennyksen puolelle joten lämpö mitä koneet tekee menee viilennyksen kautta hukkaan. Mut jos tulee kuuma kesä, viilennyskone on päällä joka tapauksessa joten jos kone tekee ’ylimääräistä’ lämpöä, sekään ei haittaa.

Mitä mieltä mainaajat on, kannattaako nyt haalia kortteja rigiin puskee kryptoo kun kurssit on aika mollivoittoiset?
Itse ajattelin hankkia kortteja sen verran kun saa järkevästi vähennyksiin tälle vuodelle ja sen mukaan miten uusia kortteja löytyy järkevään hintaan. Eli markkinaa seuraten ja keskittyen hyviin pelikortteihin, jotta niille löytyy jotain käyttöä jos mainaus sakkaa.
 
Liittynyt
28.02.2021
Viestejä
330
Ite kans eilen kokeilin dualii. Yritin minerstatin kautta säätää et kortit louhisi nicehashista etheriumia ja se maksettais mulle nivehash wallettiin btc’nä ja sit ton sen omaan lompakkoon. Virrankulutus toki pomppas aika taivaisiin ja täten lämmöt myös aika tapissa.

Asetuskset ei mennyt aivan laakista maaliin, lolminer ei suostunut vaikka kuinka yritti kutitella yhdistämään nicehashin palvelimeen.

Lopulta sain sit toimin sillein et louhi etheriumia binancen lompaan ja ton omaansa.

Mulla koke ryskää yläkerran makkarissa ovi auki, lämmittää koko yläkertaa joten lämpö ei mene hukkaan kun ihan saman lämmön tuottaa sähköpatterikin sil erotuksel et patteri ei anna mulle yhtään rahaa takaisin.

Nyt kun ulkolämpötilat heilunu jo useamman viikon siinö nollan molemmin puolin, torppaa ei kamalasti ole tarvinut lämmittää. Kun pakkanen pyöri tos -20 ja -25 välillä, lämmöt olisikin saanut olla niin kovat kun vaa masiinasta irtoo mut nyt näil keleil maltillisemmat asetukset on paremmat.

Kesäl sit lämpöpumpun asento tökätään lämmityksestä viilennyksen puolelle joten lämpö mitä koneet tekee menee viilennyksen kautta hukkaan. Mut jos tulee kuuma kesä, viilennyskone on päällä joka tapauksessa joten jos kone tekee ’ylimääräistä’ lämpöä, sekään ei haittaa.

Mitä mieltä mainaajat on, kannattaako nyt haalia kortteja rigiin puskee kryptoo kun kurssit on aika mollivoittoiset?
Omaan makuun tulisi vähän turhan kalliiksi alkaa ilpillä viilentämään rigiä.

Kortteja kannattaa haalia silloin kun niitä saa halvalla, jos meinaa jatkaa mainausta pitkällä aikavälillä.

Jos kristallipallosta näkisi Putinin ajatukset ja mahdollisen kriisin keston, niin voisi paremmin sanoa mikä on oikea hetki laittaa ostohousut jalkaan.
 
Liittynyt
23.04.2021
Viestejä
617
Koko boomin ajan olen ollut fudaamassa korttien hankintaa ja väärässähän sitä on tullut oltua.

Tällä kertaa peruste on se että hinnat näyttävät tippuvan aika nopeasti ja toisaalta se että kaikkitietävät internetjumalat kertovat maaliskuun puolenvälin olevan se aika jolloin ETH POS siirtymä on tarkennettava jos sen ei haluta siirtyvän, joten odotan siihen (no täällä odotetaan itseasiassa luultavasti seuraavaa sukupolvea).

E: ILP tosiaan kuluttaa energiaa jäähdytysmäärän mukaan, jos lisää 3kW lämpökuormaa kuluu jäähdytykseenkin huomattavasti enemmän sähköä. Onko mahdollista eristää 1 huonetta jäähdytyksestä ja laittaa riittävä ilmanvaihto tuuletusikkunan kautta kanavatuulettimilla? Tulis varmaan aika paljon halvemmaksi. Talli jäähtyy niin että yksi iso imee ja pienempi poistaa kesällä, muutaman sadan Watin ropeleita. (Imevän voi laittaa puhaltamaan kylmän ilman rigien läpi).
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
967
Kesäl sit lämpöpumpun asento tökätään lämmityksestä viilennyksen puolelle joten lämpö mitä koneet tekee menee viilennyksen kautta hukkaan. Mut jos tulee kuuma kesä, viilennyskone on päällä joka tapauksessa joten jos kone tekee ’ylimääräistä’ lämpöä, sekään ei haittaa.
Itse lopetin kesällä mainaamisen vaikka koneet oli tilassa missä ilp oli viilentämässä, kaikki ylimääräinen lämpö on vaan haitaksi ja sen viilentäminen tietysti maksaa.
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 143
Ilmeisesti toimiva LHR kierto tulossa.



Terveellä vainoharhaisuudella noihin silti suhtautuisin, enkä ensimmäisten joukossa olisi noita kokeilemassa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 541
Ite kans eilen kokeilin dualii. Yritin minerstatin kautta säätää et kortit louhisi nicehashista etheriumia ja se maksettais mulle nivehash wallettiin btc’nä ja sit ton sen omaan lompakkoon. Virrankulutus toki pomppas aika taivaisiin ja täten lämmöt myös aika tapissa.

Asetuskset ei mennyt aivan laakista maaliin, lolminer ei suostunut vaikka kuinka yritti kutitella yhdistämään nicehashin palvelimeen.

Lopulta sain sit toimin sillein et louhi etheriumia binancen lompaan ja ton omaansa.

Mulla koke ryskää yläkerran makkarissa ovi auki, lämmittää koko yläkertaa joten lämpö ei mene hukkaan kun ihan saman lämmön tuottaa sähköpatterikin sil erotuksel et patteri ei anna mulle yhtään rahaa takaisin.

Nyt kun ulkolämpötilat heilunu jo useamman viikon siinö nollan molemmin puolin, torppaa ei kamalasti ole tarvinut lämmittää. Kun pakkanen pyöri tos -20 ja -25 välillä, lämmöt olisikin saanut olla niin kovat kun vaa masiinasta irtoo mut nyt näil keleil maltillisemmat asetukset on paremmat.

Kesäl sit lämpöpumpun asento tökätään lämmityksestä viilennyksen puolelle joten lämpö mitä koneet tekee menee viilennyksen kautta hukkaan. Mut jos tulee kuuma kesä, viilennyskone on päällä joka tapauksessa joten jos kone tekee ’ylimääräistä’ lämpöä, sekään ei haittaa.

Mitä mieltä mainaajat on, kannattaako nyt haalia kortteja rigiin puskee kryptoo kun kurssit on aika mollivoittoiset?
Nicehässi ei mainaa vaan eetteriä vaan mitä vaan coinia mihinkä et ite voi vaikuttaa. Joten sillä ei voi dual mainata. Tarttee olla dual mainaukseen sopiva minerin.

Lämpö nousee aina ylös joten jos mahdollista niin kannattaisi olla lämmön lähde alhaalla jos sitä on tarpeeksi koko taloa lämmittämään. Muuten voi olla sauna ylhäällä ja villasukka kelit alemmissa kerroksissa.

Mä jäähdyttelin ilpillä viime vuonna kun tuotot oli pilvissä, mutta nyt ei oikein kannata syödä sitä vähääkin tuottoa jäähdyttämällä. Joku crow tent ratkaisu olisi varmaan paras sisätiloihin, jotta mahdollistaa hallitun ilmanvaihdon.

Järkevähän sitä olisi sopivasti hommata kalustoa ettei joudu kovin paljolti verollepantavaksi. Ja mieluusti alkuvuodesta, että saa koko vuodelle hyödyn. Omat hankinnat toistaiseksi tein tammikuussa, mutta luulen, että jo helmikuun jälkeen niiden verotusarvo on syöty tältä vuodelta. En silti taida hommata tällä kertaa lisää. Jos kertyy liiaksi tuottoja niin jotain 40x0 sarjaa voisi tankata syksyllä. Samoin kesäksi ostoslistalla paneelit ja crowtentti. Ne tosin voi vaan 25% vähentää vuosittain, mutta parempi sekin kun ei mitään. Sähköliittymän nostonkin sais varmaan vähennyksiin :hmm: . No pitää harkita.

Ilmeisesti toimiva LHR kierto tulossa.



Terveellä vainoharhaisuudella noihin silti suhtautuisin, enkä ensimmäisten joukossa olisi noita kokeilemassa.
Ihan jees jos toimii vaikka paljon ole lhr kortteja. Jotta ei ole sellasta hoppua testata. Eiköhän nuo jenkki tubettajat aika kisaseen kokeille kun kisaavat katsojista...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 736
Nicehässi ei mainaa vaan eetteriä vaan mitä vaan coinia mihinkä et ite voi vaikuttaa. Joten sillä ei voi dual mainata. Tarttee olla dual mainaukseen sopiva minerin.
Tämä on väärin. Kyllä pystyy määrittelemään nicehashin kanssa että mitä algoa se pelkästään mainaa halutessaan ja millä minerilla (tosin tuki on suppea). Ja lol minerilla pitäisi pystyä mainaamaan eth nicehashiin ja tonnin sit omaan lompsaan.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
550
Tämä on väärin. Kyllä pystyy määräämään nicehashin kanssa että mitä algoa se pelkästään mainaa halutessaan ja millä minerilla (tosin tuki on suppea). Ja lol minerilla pitäisi pystyä mainaamaan eth nicehashiin ja tonnin sit omaan lompsaan.

Tätä yritin säätää sillein et minerstatin configiin näpytin rivit ohjeen mukaan myt lolminer ei suostunut yhdistämään nicehashin stratumin servuun jostain syystä. Kokeilin north ja west servuun eu alueel mut ei tulosta. Lolminer vissiin tehnyt vastaavaa en nyt halua yhdistää mihinkään temppua muillekkin kun tos aikana googlettelin aiheesta. Joku onnekas sai toimimaan kum vaihto portti numeron 4444 lukuun 14444 ja toinen vesseli hoki et sammuta sun palomuurit kun kolmas sano et käytä proxyy niin alkaa pelittää. Ite kokeilin porttinumeroo vaihtaa, no luck. Proxy ei tuottanut tulosta ja joskus oon senki tempun tehnyt et oon netis hetken ilman palomuuria ja virustorjuntaa, muistit menneiltä vuosilta opettaa että niin ei kannata tehdä. Koneen formaaminem kesti muinoin yllättävän kauan kun levy on niin täynnä virusta et alkaa itelki nenä vuotaa.

Mut hauska oli kokeilla nicehashii minerstatin kautta, en tosin saanu toimimaan yhdistämisongelmien vuoksi,mut data on toista luokkaa mitä minerstat tarjoaa vs nicehashin anti.

Dual mainaamisen sain sit lopult toimii binancen kaa mut tuntu jotenkin hazardilta internet ohjeen mukaan mainaa suoraan binancen vastaanota eth erc20 lompsaan ilman et mainaisin binancepooliin sillein et näkisin verkkodatan heidän sivujensa kautta. Suoraan lompsaan mainaamista jotkut harrastaa et välttyy joltain kuluilta, ite nyt mainannu reilun vuoden, about puol vuotta nicehash ja toimen mokoma binancen visa kortille suoraan tuotot.

Nicehash ollut tosi helppo ja vaivaton, siin kohtaa tosin alko häiritsee ku koku seppä sano et mainaajan käteen jää 10-15% vähemmän tämän kautta kun muiden niin siinä kohti siirryin binancen leiriin. Helppoo ja vaivatonta, pari painallusta ja mainatut eettirit näkyy visakortin tiedoissa ja sen arvosta kun kortille on ladattu eetterii, sen verran voi s-marketin hyllystä ostaa ale coq laatu olutta janoisen mainaajan suuhun.

Nyt tosin alko vähän tympii tää visakortin höylääminen kun bensa-asemalla kortti alkokin yks kaks yllättäen vinkuu et kulje sinä poika vaikka kävellen mut bensaahan tästä puljusta ainaskaa tällä kortil ei osteta. Binancevisan arvostus koki pienoisen kolahduksen minun silmissäni. Ja saman tempun teki sin tokmannin kassalla, kortil oli kyl numeroita tarpeeks mut kassatäti nenän edessä ei hyväksynyt ostoani kun kortti kieltäytyi yhteistyöstä. Siinä kohti mietin et mitä helgee teen kortil joka on aivan villikortti et joskus joo ja joskus sitten taas ei, vähänkö hävettää seisoo joku paskakortti kädes kassal ihmettelemäs et kyl tääl euroi on mutku ei kauppaa oikeen meinaa syntyä kun kortti ei jostain syystä nyt hyväksy maksua.

Nicehash ampuu btc’n suoraan lompsaan, siitä liihottelen sen coinbaseen, sieltä lihoiksi ja paypallille ja sillä sit puljaa tilit sileiks tai lähettelen paypalilt suoraan omalle pankkitilille roposet.

Vaivaton, helppo ja varma. En mieti gwei maksuja, kaasumaksuja enkä mitään muitakaan maksuja. Coinbase ottaa oman kulun ja nykyään siirto nicehashistä coinbaseen ei ole enää ilmanen vaan pulittaa sen 10-20snt mut olkoon. Jos saan mainaamisen työn tililleni hintaan 2-3€, ei se siihen se homma kaadu. Aika pommin varma palvelu ollut tähän asti. Toki vähän ikäviä huhuja tosta nicehasista on vuosien varrel liikkunut mut itel on palvelu pelannut.

2miners näyttää aika hyviä tiottoja minerstat sivustojen tilastojen valossa, samoin ezil pitää aika kärkisijaa kuukaudesta toiseen. Onko kellää noista kokemuksia?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 541
Nyt tosin alko vähän tympii tää visakortin höylääminen kun bensa-asemalla kortti alkokin yks kaks yllättäen vinkuu et kulje sinä poika vaikka kävellen mut bensaahan tästä puljusta ainaskaa tällä kortil ei osteta. Binancevisan arvostus koki pienoisen kolahduksen minun silmissäni. Ja saman tempun teki sin tokmannin kassalla, kortil oli kyl numeroita tarpeeks mut kassatäti nenän edessä ei hyväksynyt ostoani kun kortti kieltäytyi yhteistyöstä. Siinä kohti mietin et mitä helgee teen kortil joka on aivan villikortti et joskus joo ja joskus sitten taas ei, vähänkö hävettää seisoo joku paskakortti kädes kassal ihmettelemäs et kyl tääl euroi on mutku ei kauppaa oikeen meinaa syntyä kun kortti ei jostain syystä nyt hyväksy maksua.

Nicehash ampuu btc’n suoraan lompsaan, siitä liihottelen sen coinbaseen, sieltä lihoiksi ja paypallille ja sillä sit puljaa tilit sileiks tai lähettelen paypalilt suoraan omalle pankkitilille roposet.

Vaivaton, helppo ja varma. En mieti gwei maksuja, kaasumaksuja enkä mitään muitakaan maksuja. Coinbase ottaa oman kulun ja nykyään siirto nicehashistä coinbaseen ei ole enää ilmanen vaan pulittaa sen 10-20snt mut olkoon. Jos saan mainaamisen työn tililleni hintaan 2-3€, ei se siihen se homma kaadu. Aika pommin varma palvelu ollut tähän asti. Toki vähän ikäviä huhuja tosta nicehasista on vuosien varrel liikkunut mut itel on palvelu pelannut.
Kannattaa hommata curve niin voit maksaa kännykällä ja siinä on anti embarrassment mode eli siirtää toiselle kortille automaagisesti jos velotus ei ykkös kortilta toimi syystä X.

Voithan sä suoraan mainata coinbaseen?
 
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
550
Kannattaa hommata curve niin voit maksaa kännykällä ja siinä on anti embarrassment mode eli siirtää toiselle kortille automaagisesti jos velotus ei ykkös kortilta toimi syystä X.

Voithan sä suoraan mainata coinbaseen?
Eli ottaisin vain coinbasen 'vastaanota etherium' linkin minerin tietoihin? Jostain joskus luin et niinkin voi tehdä mut setä internetis ei suositellut tätä. Jos tulee jotain mutkia matkaan raha hävisi saman tien, näin se sitä perusteli.

Miten tääl mainaajat tekee? Vedettäkö suoraan esim. coinbaseen vain jonkin välikäden/lompakon kautta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 541
Eli ottaisin vain coinbasen 'vastaanota etherium' linkin minerin tietoihin? Jostain joskus luin et niinkin voi tehdä mut setä internetis ei suositellut tätä. Jos tulee jotain mutkia matkaan raha hävisi saman tien, näin se sitä perusteli.

Miten tääl mainaajat tekee? Vedettäkö suoraan esim. coinbaseen vain jonkin välikäden/lompakon kautta?
Pörssiin mäkin louhin suoraan. Crypto.comiin tosin kun se tuli valittua silloin alussa. Järkevä olisi vaihtaa coinbaseen crypto.com korkeampien kulujen takia (tai kulut on 0, mutta vaihtokurssi huono) ja varmaan pitäisi tehdä piahkoin kunhan vaan jaksaisi :D. Tili sinne löytyy kyllä jo.


Siinä olet oikeassa, että välttämättä kaikkiin pörsseihin ei voi louhia, mutta ne lienee sitten jotain pienenmpiä mitkä ei halua ylimääräistä liikennettä tjsp.

Miten kannattaa tehdä riippuu ihan siitä miten killinkien kanssa haluaa toimia. Jos myy heti niin joku coinbase on järkevin. Jos taas hodlaa niin ledgeriin tai vastaavaan. Mä lähetän puolet louhinnoista ledgeriin niin siitäkin menee taas kuluja :D.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 733
Eli ottaisin vain coinbasen 'vastaanota etherium' linkin minerin tietoihin? Jostain joskus luin et niinkin voi tehdä mut setä internetis ei suositellut tätä. Jos tulee jotain mutkia matkaan raha hävisi saman tien, näin se sitä perusteli.

Miten tääl mainaajat tekee? Vedettäkö suoraan esim. coinbaseen vain jonkin välikäden/lompakon kautta?
ETH kanssa on yleinen suositus että mainaa vaan suoraan (ison) pörssin virtuaalilompsaan. Roskakolikoiden kohdalla sitten eri asia, niitä ei saa mainata suoraan mihinkään pörssin virtuaalilompsaan ellei toisin ilmoiteta.
EDIT: roskakolikoissa ei ole väliä tuottojen puolesta että käytätkö välikättä vai et koska siirtomaksut ovat nollan luokkaa, ETH siirtomaksut ovat aina olleet korkeat jonka takia välikäsien käyttöä ei sen kanssa ole koskaan suositeltu.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.12.2020
Viestejä
550
Lueskelen täältä välil ku jengi on ihan helisemäs kun gas feet on niin kovia et meinaa isolki miehel tulla itku silmään, ootteko koskaan kokeilu esim tollasta et louhii etheriumia mut sulle maksetaankin nanona millon kulut on kuulemma tasan 0€?


Ihan fixulta kuulostaa!

Kurssit ottaa parhaillaan osumaa. Yleensä oon heti myynyt kryptoni pois homehtumasta jossain lompakon mutkissa mut nyt oon tehnyt aikaisempaan tyyliini selkeän poikkeaman. Nyt on holdannu kaikki kryptoni koska kelasin et saan huonon vastineen mainaamisen työlleni jos myyn nyt kun kurssi sukeltaa, jos se tosta viel joskus vuonna nakki ja paavo piristyy myyn sitten. En kuole nälkään jos jää krypto sataset saamatta joten kelailin et olkoot nyt siel lompakossaan homehtumas. Tosin synkeetä katottavaa nää luvut kun suunta on vaa viikko toisensa perään kohti pohjaa. Jospa se tosta viel joskus piristyis. Kryptot aika herkkää sorttia ottaa heti osumaa jos isolta maailmalta tulee vähänkin huonoja uutisia, tosin taitaa kaikki pörssit olla.
 

Liitteet

dmn

Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
1 706
Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon/tehdä kun siirtyy 1.43 versiosta 1.46 versioon?
Kopioisin vaan uuden exe:n/binäärin vanhan päälle, hivestä ym. en osaa sanoa. Mutta kaiketi menee heittämällä, kun mikään ei käytännössä ole muuttunut.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 117
Kopioisin vaan uuden exe:n/binäärin vanhan päälle, hivestä ym. en osaa sanoa. Mutta kaiketi menee heittämällä, kun mikään ei käytännössä ole muuttunut.
1.45 ei toiminut lainkaan suoraan kopioimalla. Onko tähän jotain korjattu?
Edit. Mineri siis rullasi, mutta pooliin asti ei näkynyt mitään. HiveOS käytössä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 541
Toi miner tais tulla eilen 1630 ku minerstat boottaili.

Hivessä pitää käydä valitsemassa se vaikka olisi valittu, että käyttää latest.

Kummassakaan ei tarvinnut muuttaa asetuksia.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
3 117
Toi miner tais tulla eilen 1630 ku minerstat boottaili.

Hivessä pitää käydä valitsemassa se vaikka olisi valittu, että käyttää latest.

Kummassakaan ei tarvinnut muuttaa asetuksia.
Tässä ei näköjään tarvinnut muokata poolin osoitetta, riitti kun päivitti minerin.

Kolme rigiä muuttui epävakaiksi, ehkä ovat olleet liian rajoilla ja nyt kun otetaan enemmän irti niin kaatuilee. memory error tulee kaikissa kolmessa ensin jollekin kortille, ja sitten kippaa kaikki.

1645523252745.png
 
Liittynyt
21.10.2020
Viestejä
1 143
Ilmeisesti tämä on täysi huijaus. Kts.DJMines video youtubesta
Oishan se liian hyvää ollutkin :cautious: Onhan tuo jo lähtökohtaisesti kyllä epäilyttävää, että kierron keksisi joku random jantteri ja jakaisi sen ilmaiseksi. Jos joku kierron keksii, niin nbminerin tai vastaavan tiimi, ja he saisivat siitä kyllä hyvin tuottoa kun mineri ottaa dev feen aina välistä. Kova luu noissa rajoittimissa, tuskin ilmaiseksi murtuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 541
Tässä ei näköjään tarvinnut muokata poolin osoitetta, riitti kun päivitti minerin.

Kolme rigiä muuttui epävakaiksi, ehkä ovat olleet liian rajoilla ja nyt kun otetaan enemmän irti niin kaatuilee. memory error tulee kaikissa kolmessa ensin jollekin kortille, ja sitten kippaa kaikki.

Joo mulla kans yks rigi tyykäs kaatua. Yhdestä 3070 150->160W ja mem kelot 2600->2500 niin näyttää pysyvän ylhäällä. Muut pyörineet ok 1.46:n kanssa.

Löin viimeisen winukka rigin myös eth+ton. Varmaan asettunee 60-70 gigahässelin paikkeille. Ainoastaan amd kortit piti jättää pois kun 5700xt ottaa liikaa pataan eth:n kanssa ja ton tuotto pähkinöitä. Tosin en kyllä jaksa noita amd asetuksia ihmetellä kun en ole niihin perehtynyt juuri lainkaan...
 
Liittynyt
15.03.2019
Viestejä
346
Joo mulla kans yks rigi tyykäs kaatua. Yhdestä 3070 150->160W ja mem kelot 2600->2500 niin näyttää pysyvän ylhäällä. Muut pyörineet ok 1.46:n kanssa.

Löin viimeisen winukka rigin myös eth+ton. Varmaan asettunee 60-70 gigahässelin paikkeille. Ainoastaan amd kortit piti jättää pois kun 5700xt ottaa liikaa pataan eth:n kanssa ja ton tuotto pähkinöitä. Tosin en kyllä jaksa noita amd asetuksia ihmetellä kun en ole niihin perehtynyt juuri lainkaan...
Teamredminerilla 5700xt ei ota juurikaan takkiin. Eth 54mhs ja ton vähän alle 1.2ghs
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 397
Viestejä
4 282 500
Jäsenet
71 663
Uusin jäsen
basicbobo

Hinta.fi

Ylös Bottom