Vanha tuuletin on usein huoltokelpo vielä. Ota siitä tuulettimesta pohjasta tarra auki, ja siitä tuulettimen akselin päältä se muovinen, tai pieni metallinen sokka irti. Sitte puhista akseli jollai kunnon alumiinivillalla, ja se bronssi, messinki tms. reikä myös. Jos on laakerit, niin heitä laakeri johonki tikunpäähä, laita dremelillä pyörimään ja suihkuta jarrukliineriä samalla niin, että menee sinne sisää. Lopuks heitä vaikka Würthin PTFE-rasvaa samalla kun pyörii. Sitte paketti takas kasaan. Noi laakeroimattomat kantsii rasvata oikee laakerirasvalla. Koitin ite joskus jättää kuivaks, mutta propeli hidastu melko nopeesti. Rasvojen kans toiminu ihan kivasti. Vaivana jonkunmoinen, mutta on väärti. Toimii yleensä kuin uusi taas jonkuaikaa! Samalla saat hiukset jne. pois sieltä välistä. Se tarra lähtee ku lämpimäl, mutta ei kuumimmal föönäät sitä eka, ja raotat jollai neulankärjel sitä tarran reunaa, ja otat varovasti irti, että saat sen takas. Jos liima menee iha huonoks, niin jätä tarra pois ja laita vaikka alumiiniteipinpala siihen sitte lopuks, tai ilmastointiteippi tms. Ei se niin nuukaa ole. Alkuperäse tarra voit laittaa vaikka kansioon, jos koet sen tärkeeks.