Tuli mainattua tuossa 2013-2014 ja kuplan jäläkeen homma loppui kuin seinään. Nyt kuitenkin kiinnostaisi alkaa käymään kauppaa vanhoilla bitcoineilla ja olisi muutama kyssäri asiaan liittyen:
1) Mihin on helppo siirtää bitcoinit omasta lompakosta ja maksaako tämä yleensä?
2) Mitkä luotettavat marketit tarjoavat kohtuullisilla kaupankäyntipalkkioilla treidausta (bitcoin, etherium, ehkä ripple)? Ainakin Sampsan videolla Coinbase näytti vetävän aika paljon välistä, mutta johtuiko tämä siitä että rahat kotiutettiin?
3) Kannattaako alle 1000e määrää kolikoita siirrellä kauppapaikan ja oma koneen välillä ja koituuko tästä kustannuksia
Joku vakavampi harrastaja voi ja saa vastailla paremmin, minä tässä vasta olen alkanut tutustumaan koko touhuun, mutta sen olen pistänyt merkille että Coinbase vetää tosiaan välistä mutta jos siirtää (ilmaiseksi) Coinbasesta saman puljun omistamaan GDAX:n puolelle niin siellä taitaa olla kryptovaluutan siirto muualle ilmaista. Ja kannattaako niitä coineja pitää omalla koneella riippuu sinusta. Kumpi kuumottaa enemmän, koneellesi tavalla tai toisella pääsevä varas vai kauppapaikan mahdollinen epärehellinen työntekijä?