Voi sillä epäsuoralla kompurajäähyllä jäähdyttää ilmallakin. Mikään ei estä esim rakentamasta "vaatehuoneeseen ilmalämpöpumpun sisäyksikköä" ja sillon sinulla on epäsuora kompurajäähy tietokoneelle, jossa väliaine on ilma eikä vesi tai muu neste. Hiikeri vastas tyhjentävästi, niin en jaksanut määkiä samaa perässä itse ja joo, tarkoituksenmukaista olisi joko hommata chilleri, tai rakentaa sellainen itse.
Kiitokset kreditistä, minun nimeni löytyy jo y3a alta julkisesta rekisteristä, joten mitään tietämätön, mutta pätevöitynyt olen siis :grind:
Mielummin keskustelen asioista enkä henkilöistä, joten korjaa toki missä olen väärässä. Voin huomenna postata meidän jääkarhusta kuvan ja vaikka provianttikompuroista, vaikka niissä nyt sinällään eo mitään leijumista ole..
rekisterit.tukes.fi
Kai sinultakin löytyy nimi rekisteristä kun luvanvaraisesta touhusta kyse..
*Korjattu krjtsvirheta
** Pidetty lupaus liittää kuvia vaikkakin päivä myöhässä. Kuvat varmaan todistaa jotakin jostain tajuavalle, että minun käytännön kokemus kylmälaitteista ei tule PC puolen kompuroista vaan työn puolesta erilaisten HVAC kompuroiden sekä kylmiöiden kompuroiden parista. Samaa niissä on suunnilleen "teoria ja jopati kylmäaineet". Samaisesta syystä minulla ei ole ollut pc puolen kompuraa ja tuotakin hankerra on hidastanut mm asunto-osakkeen osto ja täydellinen remppaaminen, elämä yms normaalit "aikuisen murheet" sekä työn teko, mutta ei se niin kaukainen haave ole, etten jaksaisi olla kiinnostunut ja aiheesta lukea, jotta ensimmäinen hankinta ei menisi ohi käyttökohteen. Aamen..