Komplett.fi kokemuksia (verkkokauppa sulkeutui 5.12.2018)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 833
Tehdäänpäs tästäkin firmasta ketju, kun aloittivat Suomen verkkokaupan.

Omalta kohdalta ei mennyt ihan nappiin tuo ensitilaus. PostNord joka toimittaa tavaran Norjasta Suomeen matkahuololle oli ryssinyt tilaukseni ja se jäi Oslon terminaaliin. 2 viikon odottelun jälkeen laitoin tiedustelua ja sieltä vastattiinkin asianmukaisesti; sama tuote lähetetään uudestaan.

Homma meni vielä siihen, että sitä tilaamaani tuotetta ei ollutkaan enää varastossa, joten aika tilaushetkestä siihen, että kamppeet on mun näpeissä, venyy kuukaudeksi.

Asiakaspalvelu tosin pelasi hyvin ja vastasivat välittömästi. Siinä ei mitään ongelmaa.

Jos jotain ATK-rompetta pitää saada kiireellä (viikossa), niin en lähtis tuolta tilaamaan.

edit. Niin ja lisätään vielä, että saisi olla muitakin maksuvaihtoehtoja kuin pankkikortti.
 
Viimeksi muokattu:
Vähän samalla tavalla kävi itsellekin, kun tilasin pölynimurin (Alhaisin hinta mitä löysin googlaamalla/hintavertailujen avulla) ja siihen paketin pölypusseja.
Ensin tuli imuri, vaikka myös pölypussien piti olla samassa lähetyksessä. Otin yhteyttä firman asiakaspalveluun, josta olivat yhteydessä Matkahuoltoon, jonka jälkeen lähettivät uuden paketin pölypusseja. Kävi kuitenkin niin, että ne alunperin tilaamani pölypussit saaouivat sittenkin, vaikkakin pari päivää myöhässä, ja tänään hain sitten sen uuden pplähetyksen, jonka lähettivät kadonneeksi luullun tilalle. Nyt herääkin omantunnon kysymys ilmoitanko firman aspalle, että sian ilmaiseksi paketin ppusseja, vai pidänkö ne vaivanpalkaksi, kun jouduin asiaa selvittelemään heidän kanssaan ja käymään yhden ylimääräisen kerran paikallisessa MH:n toimipisteessä.

Tämän tilauksen perusteella sanoisin kuitenkin, että hintataso on kohdillaan (Electroluxin testivoittaja pölynimuri n. 50,00€ halvemmalla kuin mistään muualta löysin), toimitusajat lyhyet (pari arkipäivää tilauksesta) ja asiakaspalvelu nopeaa ja laadukasta.
 
Tilasin edellisviikolla uuden kotelon konettani varten. Sivujen perusteella koteloa oli varastossa reilu kymmenen kappaletta ja toimitusajaksi mainostettiin houkuttelevat 3-5 päivää. 5 päivää myöhemmin tarkistan tilaukseni etenemisen ja huomaan ettei sitä oltu edes käsitelty. Varastosaldokin oli alkanut huveta uhkaavasti joten päätin tiedustelulla heidän aikeista toimittaa tilausta.

Asiakaspalvelu vastasi sähköpostitiedusteluun ripeästi ja ystävällisesti kertoen tilauksen tilan näyttäneen oudolta ja että tavara lähtee vielä samana päivänä liikkeelle. Lupasivat vieläpä hyvittää toimituskulut myöhästymisen korvaamiseksi. Kaksi tuntia myöhemmin tulee sähköpostitse toimitusvahvistus tilauksesta. Nyt seurantanumerokin alkoi toimia.

Oletan täten näin optimistina saavani tilauksen perille vielä tällä viikolla. Raportoidaan lisää jos tässä sattuukin jotain odottamatonta.
 
Kolmessa arkipäivässä tuli näyttö perille. Ei moitittavaa.
 
Viisi arkipäivää kesti toimituksessa. Toimitusta pakettiautomaattiin ei voinut valita. Maksutapa ainoastaan kortilla. Tarjoukset oli oikein mukavia, mutta normihintaan tulee varmaan tilattua muualta.
 
Yllättävänkin nopeaa toimintaa:
Tilattu 15/11/2017 10:43
Tilaus lähetetty 15/11/2017 15:03
Tilausta päivitetty viimeksi: 15/11/2017 16:08

Normaalihinnat tosiaan hieman suolaisia, mutta tarjoukset hyviä.
 
Prossu, poweri, kotelo ja tuuletin tilattu. Tilauksen muokkaus jälkikäteen toimi hyvin, asiakaspalvelu oli nopeaa ja ystävällistä, toimituksessa meni viikko, eli viisi arkipäivää.
 
Yllättävänkin nopeaa toimintaa:
Tilattu 15/11/2017 10:43
Tilaus lähetetty 15/11/2017 15:03
Tilausta päivitetty viimeksi: 15/11/2017 16:08

Normaalihinnat tosiaan hieman suolaisia, mutta tarjoukset hyviä.

18.11. tilaus noudettavana lähipostista. Hyvin pakattu paketti. Positiivinen kuva jäi kaupoista!
 
Viime hetkellä Black Friday-tilaus sisään ja tietty hetken päästä löytyi osaa tuotteista muualta halvemmalla ja vielä ilman posteja. Menin tilauksiin ja siellä oli erittäin helposti tehtävissä sen tuotteen peruutus, kun tilaus on vielä avoin. Saa nähdä tuleeko osa rahoista nopeasti takaisin tilille, jos niitä edes ikinä veloittavat... Hyvältä vaikuttaa! :cool:
 
Pari poweria tuli ihan ongelmitta ja nopeasti, mutta parin viikon sisällä pääsee erittäin todennäköisesti testaamaan, että kuinka kova vääntö tuotteen palautuksesta tulee.
(Tilasin AOC:n halpiskuranäytön, enkä salli yhtään vammaista pikseliä, mutta voittaahan ne jotkut lotossakin...)
 
Pari poweria tuli ihan ongelmitta ja nopeasti, mutta parin viikon sisällä pääsee erittäin todennäköisesti testaamaan, että kuinka kova vääntö tuotteen palautuksesta tulee.
(Tilasin AOC:n halpiskuranäytön, enkä salli yhtään vammaista pikseliä, mutta voittaahan ne jotkut lotossakin...)
Ohjeiden mukaan ilmainen palautus 14 päivän sisään ei tuota ongelmia. Vika tilanteet voi olla vaikeampia.
"Jos emme löydä tuotteesta ilmoittamaasi vikaa, veloitamme 25 euron testimaksun (sis. alvin) sekä paluurahdin. "
 
Ohjeiden mukaan ilmainen palautus 14 päivän sisään ei tuota ongelmia. Vika tilanteet voi olla vaikeampia.
"Jos emme löydä tuotteesta ilmoittamaasi vikaa, veloitamme 25 euron testimaksun (sis. alvin) sekä paluurahdin. "

Eipä sen pitäisikään aiheuttaa ongelmia, mutta eiköhän ne jostain avatusta paketista tms. yritä ensin mussuttaa.
Rahoja saanee myös odottaa takaisin viikkoja/kuukausia, mutta eipä sekään ongelma ole.

Joku on varmaan tilannut tuolta kiintolevyjä.
Onko ollut kunnolla pakattu vai kiintolevy pelkässä pussissa muiden romujen seassa?
Esim. Systemasta tilasin kolme levyä, niin ne oli ladottu pahvilaatikkoon päällekkäin ilman pehmusteita ja siellä ne olivat postin raiskaamina kolisseet toisiaan vasten. Ihme kyllä kaikki levyt olivat/ovat kunnossa vaikka Seagateja ovatkin.
Joskus muinoin taisi olla Multitronic, jossa levy oli pakattu pelkässä ESD-pussissa muiden romujen joukkoon. Pussissa oli tietenkin selvä reikä kovemman kolhun takia ja piirilevyltä oli irronnut kerko tms. ja taisi siinä yksi vetokin olla poikki.
Kyllä sieltäkin lopulta tuli riittävän hyvin pakattu levy ehjänä perille, mutta ei oikein nykyisin kiinnostaisi pakkausvirheen takia kirjoitella kymmentä sähköpostia ja lähetellä romuja takaisin sekä noutaa taas uudelleen postista ilman minkäänlaista hyvitystä.
 
Viimeksi muokattu:
Meshify C:n toimituspäivämääräksi tuli joulu. Poistin tilauksesta.

Mietin sen vaihtoa tarjoustuotteisiin. Olisin ottanut pari senttiä halvemman RM750x:n tilalle. Asiakaspalvelija netissä kävi tarkistamassa, että olen poistanut Meshify C:n tilauksesta (miksi?) ja sanoi sitten, että rahat tulee takaisin ja tilausta ei voi enää muokata. Firmalle olisi tullut halvemmaksi tuo tilauksen muokkaus, kun ei olisi tarvinnut maksujen kanssa leikkiä.

En kyllä valita, uusi virtalähde olisi jäänyt ylimääräiseksi. Nyt vaan tilaus näyttää, että postimaksut on 1.66€, joka ei ole oikein.
 
Tämä on kyllä jännä:
Päivityspaketti - Core i5-8400 - Päivityspaketti

Kuvassa on MSI Mortar, kuvatekstissä Asus Prime X370 Pro (AM4!!!!!) ja tuotekuvauksessa Asus TUF Z370 Plus Gaming..

Mitäköhän sieltä tulee, jos tuon tilaa? :think:
Kannattaa luottaa siihen tuotekuvaukseen. Tuossa sivun ylhäällä on huomio: "HUOM! Kuvassa olevat tuotteet saattavat poiketa paketin sisällöstä. Tarkista tuotteet päivityspaketin lisätiedoista".
 
Halpa liike, nyt näytön ja kovon sieltä erillisinä tilauksina tilannut. Toimitus ei todellakaan aina pidä luvattua 3-5 arkipäivää, vaan yli viikkoon saa varautua. Omalla kohdallani molemmat tilaukset ovat tulleet Oslosta turkuun yhdessä vuorokaudessa, mutta Turusta Kuopioon on mennyt 6(!) arkipäivää. Toki persreiästä toiseen onkin vaikeaa saada tavaraa liikkumaan.
 
Muutama paketti tullut tilattua ja toimitus on suht nopea, mutta kaunkohan rahojen palauttamisessa menee? (ehdin siis perua yhden tilauksen ennen sen lähetystä)
 
Viimeksi muokattu:
Sain vihdoin pakettini. Kauhea reikä paketin kyljessä, mutta onneksi mikään ei vaurioitunut. Sehän tästä olisi vielä puuttunut.

Huonoa tuuria. Mikä on todennäköisyys, että heti eka tilaus kosahtaa? Ei voi olla iso luku. Täälläkin kuiten näyttää olevan suurin osa normaaleilla toimitusajoilla
 
Viimeksi muokattu:
Viime viikon maanantai-aamuna tilasin prossun.
Tiistai-aamuna tuli viesti, että tilaus lähetetty. Pari tuntia myöhemmin aspan nainen soitti ja sanoi, että tilaus on lähtenyt Tanskaan. Sanoi peruvansa tilauksen ja että uusi lähtee matkaan samana päivänä.
Uusi lähti matkaan keskiviikkona ja nyt näyttäisi siltä, että huomenna on noudettavissa lähikaupasta.
Ei mitään hätäisen hommaa, mutta odotellaan.
 
Kävi kuitenkin niin, että ne alunperin tilaamani pölypussit saaouivat sittenkin, vaikkakin pari päivää myöhässä, ja tänään hain sitten sen uuden pplähetyksen, jonka lähettivät kadonneeksi luullun tilalle. Nyt herääkin omantunnon kysymys ilmoitanko firman aspalle, että sian ilmaiseksi paketin ppusseja, vai pidänkö ne vaivanpalkaksi, kun jouduin asiaa selvittelemään heidän kanssaan ja käymään yhden ylimääräisen kerran paikallisessa MH:n toimipisteessä.
No, ilmoititko aspalle? Jos ilmoitit, niin saitko pitää pölypussit vai jouduitko palauttamaan?

Kumman puolella laki on tuommosessa keissistä, jos fírma huomaa, että jollekin on lähetetty ylimääräinen tuote ja alkaa perimään sitä takaisin, mutta asiakas haluaakin pitää itsellään?
 
No, ilmoititko aspalle? Jos ilmoitit, niin saitko pitää pölypussit vai jouduitko palauttamaan?

Kumman puolella laki on tuommosessa keissistä, jos fírma huomaa, että jollekin on lähetetty ylimääräinen tuote ja alkaa perimään sitä takaisin, mutta asiakas haluaakin pitää itsellään?

Ilmoitin aspalle ja sain pitää ylimääräiset pp:t, koska virhe oli heidän.
 
Laitoin viime perjantaina (24.11.) prossujäähyn tilaukseen, piti olla varastossa 29.11. Noh, eilen oli muuttunut arvio joulukuun puolelle ja Jimm'sillä olikin tavaraa heti varastossa ja vieläpä euron halvemmalla ottaen toimituskulut huomioon :think: Alun perinkin tilasin lähinnä kokeilumielessä ko. putiikista ja maksoin luottokortilla.

Nyt siis peruin tilauksen Komplettista, eikä luottokortilla vielä näkynyt mitään veloitusta, vaikka tilauksesta on jo 6 päivää. Olisiko peräti niin fiksu firma, että tilaus olisi veloitettu vasta kun ovat saaneet tavaraa varastoon ja lähettäneet? Jos kerkesivät velottaa, niin tulleeko sitten hyvityksenä luottokortille summa takaisin vai mihin häviää vaivalla tienatut eurot :smoke: Niin tai näin, sivusto vaikuttaa selkeältä ja toimivalta, itse tavarantoimitukseen asti en kokemuksissani tällä kertaa päässyt.
 
BF:nä tilatut kamat saapuivat eilen lähimatkikseen, eli ei haukkumista Komplettin toiminnassa. :cigar2:
 
BF:nä tilatut kamat saapuivat eilen lähimatkikseen, eli ei haukkumista Komplettin toiminnassa. :cigar2:
Mulla tuli vaan sähköposti jossa selitettiin että voi kestää pidempään koska aliarvioi bf:n suosion ja ainoa ilmoitus on että on jossain sunnuntaina 23 aikaan norjassa.Matkahuollolla on joku sähköinen ilmoitus maantaina aamulla.Ei mitään hajua että missä se paketti on,tietenkin jossain norjan terminaalissa vieläkin.:):kahvi:
 
Mulla tuli vaan sähköposti jossa selitettiin että voi kestää pidempään koska aliarvioi bf:n suosion ja ainoa ilmoitus on että on jossain sunnuntaina 23 aikaan norjassa.Matkahuollolla on joku sähköinen ilmoitus maantaina aamulla.Ei mitään hajua että missä se paketti on,tietenkin jossain norjan terminaalissa vieläkin.:):kahvi:
Mä sain kanssa tänään saman sähköpostin, vaikka paketti on tosiaan jo perillä :D
 
Saapumisilmoitus? Tekstiviestillä tuli.
Mikä sulla näkyy postnordin trackingin tilana? Itsekin BF:nä tilanneena ja viimeinen status on 26.11.2017 22:44 "lähetys on noudettu jatkokuljetukseen" Norjassa. Luulisi ettei tuo mainittu ruuhka vaikuta jos paketti on jo luovutettu kuljetusfirmalle.
 
Mikä sulla näkyy postnordin trackingin tilana? Itsekin BF:nä tilanneena ja viimeinen status on 26.11.2017 22:44 "lähetys on noudettu jatkokuljetukseen" Norjassa. Luulisi ettei tuo mainittu ruuhka vaikuta jos paketti on jo luovutettu kuljetusfirmalle.

Omakin paketti tuolla ilmoituksella ollu 28.11.2017. Kompletin aspa sanoi että tuo merkkaa sitä että paketti on saapunut jo suomeen kun suomen päässä vasta kuittaavat sen seurantakoodin.

Eli PostNord munii noita paketteja jostain syystä..
 
Mä sain tänään Komplettilta ekan kerran konkreettista sähköpostia, jossa kerrottiin, että BF-tilauksen käsittelyssä on ruuhkaa. Saa nähdä, että koska lähtee tulemaan.
 
Mä sain tänään Komplettilta ekan kerran konkreettista sähköpostia, jossa kerrottiin, että BF-tilauksen käsittelyssä on ruuhkaa. Saa nähdä, että koska lähtee tulemaan.
Mulle tuli sama :D ihmettelin miksi, kun tavaran piti vasta tänään saapua varastolle. Nyt lähtikin jo tulemaan :tup:
 
ite tilasin koneen tuolta maanantaina, yhtä emoa olis joutunu oottaa joulukuulle, ehdotti ite chatis et jos vaihdetaan niin saa pian toimitukseen, eilen oli laitettu tuleen tännepäin..
 
Mikä sulla näkyy postnordin trackingin tilana? Itsekin BF:nä tilanneena ja viimeinen status on 26.11.2017 22:44 "lähetys on noudettu jatkokuljetukseen" Norjassa. Luulisi ettei tuo mainittu ruuhka vaikuta jos paketti on jo luovutettu kuljetusfirmalle.
Tuommoinen oli oman paketin reitti:
postnord.PNG
 
Täälläkin odotellaan pakettia saapuvaksi. Seurannassa oleva tieto on vain että on otettu kuljetukseen (26.11.2017 22:44 "lähetys on noudettu jatkokuljetukseen"), ei muuta.

E: Matkahuollon sivuilla kerrotaan vaan että "Sähköinen ennakkotieto vastaanotettu".....
 
Viimeksi muokattu:
Jep sama homma ennakkotieto vastaanotettu.. eli tuon perusteella paketti seilaisi vielä jossakin ulkomailla eikä ole edes saapunut Turkuun.. Ensi viikollehan tuo sitten menee ärrkele..
 
Jep sama homma ennakkotieto vastaanotettu.. eli tuon perusteella paketti seilaisi vielä jossakin ulkomailla eikä ole edes saapunut Turkuun.. Ensi viikollehan tuo sitten menee ärrkele..
Taitaa olla vielä siellä norjassa koska ei ole tullut tota lähetys on matkalla juttua.Juuri sopivasti tietenkin kerkeisi ensi keskiviikoksi eli ensi torstaihin menee.:):kahvi:
 
Palauttaakos Komplett palautuksissa 14 vrk sisään koko hinnan posteineen, ovatko palautuspostitkin ilmaiset?
 
edit. Niin ja lisätään vielä, että saisi olla muitakin maksuvaihtoehtoja kuin pankkikortti.
Laitoin tuossa yksi päivä heille sähköpostia kyselläkseni maksutavoista tarkemmin,niin ainakin sanoivat parhaillaan etsivänsä palveluntarjoajaa laskulla maksamista varten,muista vaihtoehtoisista maksutavoista ei ollut mitään mainintaa.
 
Nyt siis peruin tilauksen Komplettista, eikä luottokortilla vielä näkynyt mitään veloitusta, vaikka tilauksesta on jo 6 päivää. Olisiko peräti niin fiksu firma, että tilaus olisi veloitettu vasta kun ovat saaneet tavaraa varastoon ja lähettäneet?

Itsellä oli paketti "lähtenyt" 25. päivä eteenpäin, rahat lähti tililtä 27. päivä. Kuitissa tilauspäivä 23. päivä (aikaero selittänee) ja verkkopankin tiedoissa ostopäivä 25.11.

Ilmeisesti nuo veloittaa tosiaankin vasta kun tavara lähtee eteenpäin, mikä on sinällään ihan fiksua kun tuolla on tuo tilauksen peruutus -namiskakin helposti klikattavissa, säästyy paljolta säätämiseltä.
 
Täälläkin odotellaan pakettia saapuvaksi. Seurannassa oleva tieto on vain että on otettu kuljetukseen (26.11.2017 22:44 "lähetys on noudettu jatkokuljetukseen"), ei muuta.

Täsmälleen sama päivämäärä ja kelloaika omankin paketin seurannan ainoa merkintä. Toinen samaan aikaan "jatkokuljetukseen noudettu" paketti tuli jo eilen.
 
KOMPLETT DISTRI.AB FINLAND
2017-11-26 22:44
lähetys on noudettu jatkokuljetukseen

Täällä myös ja "27.11.2017, 06:12 Sähköinen ennakkotieto vastaanotettu" matkahuollon kanssa.:kahvi:
 
Täsmälleen sama päivämäärä ja kelloaika omankin paketin seurannan ainoa merkintä. Toinen samaan aikaan "jatkokuljetukseen noudettu" paketti tuli jo eilen.

Sama homma 26.11 klo. 22.44 molemmat paketit noudettu jatkokuljetukseen ekassa se on ensimmäinen ja viimeinen päivitys ja toisessa päivittyi tasaisesti ja saapui 30.11 noudettavaksi...
Ihme homma miten samaan aikaa noudettut paketit menevät näin.
 
Täsmälleen sama päivämäärä ja kelloaika omankin paketin seurannan ainoa merkintä. Toinen samaan aikaan "jatkokuljetukseen noudettu" paketti tuli jo eilen.
Mukava kuulla että ovat liikkuneet kuitenkin. Olen lähettänyt sähköpostia, soittanut jättäen soittopyynnön PN mutta sähköpostiin ei ole kukaan vielä vastannut eikä kukaan ole vielä soittanut. On varmasti ruuhkaa, ymmärrän kyllä mutta joku roti pitäs olla.
 
aamulla soitin ja kysyin PN mikä tilanne tuon kanssa niin ei aspa osannut sanoa mitään, ei edes sitä että onko oikeasti edes lähteny norjasta. Komplett aspa sano että on lähteny norjasta mutta enempää ei pysty näkemään/kertomaan
 
aamulla soitin ja kysyin PN mikä tilanne tuon kanssa niin ei aspa osannut sanoa mitään, ei edes sitä että onko oikeasti edes lähteny norjasta. Komplett aspa sano että on lähteny norjasta mutta enempää ei pysty näkemään/kertomaan
Minä soitin PN aspaan myös ja mullekin sanottiin etteivät näe mitään muuta kuin minäkään.

Seuraavaksi komplettin aspaan yhteyttä "Black Friday kuljetukset ovat lähteneet maanantaina (miksi sitten lukee että olisi sunnuntaina noudettu kuljetukseen?) Ja että voi olla joko ruotsissa tai sitten jo Suomessa muttei olisi vielä leimattu.. Eli eivät tiedä yhtään sen enempää.

Meinasi että logistiikkapuoli voi alkaa selvittämään jos ei ensi viikon alkupuolella ala saapumaan/päivittymään status.. Postnord ilmeisen lirissä noiden massojen kanssa. Jossain ruotsalaisessa artikkelissa mainittiin että BF pakettien määrä oli kasvanut 44% edellisvuodesta.

Mutta silti, en voi käsittää että samaan aikaan tilatut samaan aikaan kuljetukseen lähteneillä tavaroilla voi olla noin paljon eroa ettei vielä 2 arkipäivää myöhemmin olisi edes saapunut suomeen kun joillain jo kamat kotona. Oletan että vähintään kerran päivässä kama kuitenkin liikkuu lahden yli.
 
Tosiaan, suurin osa Black Fridayna tehdyistä tilauksista on lähtenyt maanantaina liikkeelle varastoltamme. Osassa lähetyksiä tulee olemaan viivästyksiä, eikä Postnord saa toimitettua paketteja vielä tänään.

Tämän takia meillä oli infoa asiasta Black Fridayna toimitussivullamme ja lähetimme sähköpostia varalta kaikille perjantaina tilauksen tehneille asiakkaille. Postnord on ilmoittanut, että heillä on Black Fridayn jälkeen 50% enemmän paketteja toimitettavana kuin normaalisti. Tähän kuuluu toki meidän verkkokauppamme lisäksi kaikki muut verkkokaupat, joille he kuljettavat.

Valitettavasti tällä hetkellä me, eikä myöskään Postnord Suomi näe, missä paketti on menossa.

Joko paketti ei ole saapunut Turkuun skannaukseen, tai sitten se on saapunut Suomeen mutta skannausta ei ole vielä tehty. Pahoittelen suuresti, jos pakettisi lähetyksessä tulee kuljetusviiveitä normaaliin arvioomme nähden. Yleensä kuljetusarviomme toteutuvat lähes täydellisesti, mutta tällaiset erikoispäivät voivat tottakai vaikuttaa siihen valitettavasti.

Olen todella pahoillani tilanteesta sekä meidän, että yhteistyökumppanimme puolesta.

Mukavaa viikonloppua ja toivon todella, että viimeistään alkuviikosta seuranta on päivttynyt ajantasalle!

Yst.terveisin

Marianna Komplettilta

Tollainen tuli itselle
 
Sama pääsisältö mutta hieman henkilökohtaista Touchia oli viestissä jonka sain
 

Statistiikka

Viestiketjuista
257 566
Viestejä
4 477 222
Jäsenet
73 957
Uusin jäsen
helzinki

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom