Kokemuksia omista ja aiemmin ajetuista sähköautoista

takakontissa itsellä ”avainnippu”, jossa tageja, siellä missä latauskaapelitkin ja sinne jäävät aina
Toi on kieltämättä hyvä ratkaisu. Olis silti mun mielestä kivempaa, jos kaikki latausverkostot antaisivat laittaa sen yhden ja saman taginumeron järjestelmäänsä. Näin ei tarvitsisi maksaa monesta tagista eikä valikoida ladatessa että mitä tagia näyttää laitteelle.

Toi on kieltämättä hyvä ratkaisu. Olis silti mun mielestä kivempaa, jos kaikki latausverkostot antaisivat laittaa sen yhden ja saman taginumeron järjestelmäänsä. Näin ei tarvitsisi maksaa monesta tagista eikä valikoida ladatessa että mitä tagia näyttää laitteelle.
Mutta samalla laturilla voi ladata monella eri tilillä/tagilla, niin mikä sitten valikoituisi jos olisi vain yksi tagi?

Itse alkuun tilasin jonkun tagi kun ilmaiseksi sai, mutta lopulta en ole koskaan noita käyttänyt. Jotenkin vaan aina pelottaa maksaa niin ettei hinta ole näkyvissä. Mieluummin katson apista hinnan ja aloitan siitä latauksen niin näen kokoajan mitä maksaa eikä tule jotain ihmeen ylläreitä.

Viimeksi muokattu:
Mutta samalla laturilla voi ladata monella eri tilillä/taholla, niin mikä sitten valikoituisi jos olisi vain yksi tagi?
No mulla on roamingit pois päältä (koska usein roaminghinnat on poskettomia enkä halua vahinkoja) ja en nyt ole vielä törmännyt laturiin, jossa voisi ilman roamingia ladata useamman verkon kautta. Jos siis tällaisia on olemassa, niin sittenhän oikean verkon valitseminen saman tagin takaa on vähän hankalaa.

Useamman roamingverkon ristiriidan voisi ratkaista esim. niin, että verkolle voisi kyllä opettaa minkä vaan tagin, mutta sillä ei voisi "roamata" muissa verkoissa.

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
303 606
Jäsenet
82 377
Uusin jäsen
steni

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom