Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pistinpä sitten tilaten uuden kameran tuon liki 5v vanhan Viofo A119V3:n tilalle
Halvoissa tärkein asia rautapuolella on välttää akullisia. Litiumakku ei kestä auton kuumassa. Esimerkiksi tuossa suositussa Viofo A119V3:ssa on kondensaattori akun sijaan.Linus noista jotain "testiä" aikanaan teki ja lähes identtistä rautaa tosiaan vaikutti olevan sisällä. Käytännössä kaikissa samat sensorit/kamerat ja eroa tuli lähinnä versionumerolla eli kuinka uutta versiota raudasta sisällä oli.
Varmaan sadat eri softat osaavat, mutta näitä olen käyttänyt itse.Kysymys on siis miten saan videot toistettua sujuvasti ja suon typerän minuutin videoinnin muutettua jostain. Itse en asetuksista löytänyt mitään siihen viittaavaa.
Ratkaisu löytyi..Varmaan sadat eri softat osaavat, mutta näitä olen käyttänyt itse.
Tiedostot raahaamalla VLC-playerin soittolistaan.
FFmpeg Batch AV Converterilla on helppo yhdistellä pätkiä ("Join files").
MPC-HC:ssä optionseissa valinta Playback - After Playback: Play next file in the folderKysymys on siis miten saan videot toistettua sujuvasti