Kissat, nuo universumin hallitsijat ja ihanat karvapallerot

Mulla on nyt muutaman kuukauden ollut noin 4-5v maatiaiskissa hoidossa, ja näyttää vähän siltä että se saattaa jäädäkkin mulle.
Näkeekö itse jotenkin että onko kissalla hammaskiveä?

Mulla on nyt muutaman kuukauden ollut noin 4-5v maatiaiskissa hoidossa, ja näyttää vähän siltä että se saattaa jäädäkkin mulle.
Näkeekö itse jotenkin että onko kissalla hammaskiveä?
Itse en oikein tiedä. Meille tuli kesällä 13 vuotias Elvis. Varailin heti ajan eläinlääkiriin hammaslääkäriin ja samalla laitettiin siru ja rokotus (oli jo leikattu). Tuli kyllä vielä toinenkin lääkärikäynti yskän takia, jossa röntkenkuvattiin. Melko halvalla siis onneksi pääsi. Yhteensä noin 300€.

Kannattaa ainakin haistella suuta? Jos haisee, niin hammaskääkärille vaan. Voi olla että tuo 13 vuotias "venäjänsininen" ei ollut ollut aiemmin hammaskiven poistossa. Oli siis jo korkea aika. Pelastettu kissa ja voi hyvin :) Pääsee myös "aina" halutessaan etupihalle tutkimaan, kun pitää sen vaan narussa kiinni. Joskus joku valkoinen kissa käy etuoveen pissimässä. On kyllä onneksi lopettanut sen. Nyt saattaa pissiä johonkin pihalla olevaan pahviin tai muualle?

IMG20250214161854.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
268 252
Jäsenet
76 178
Uusin jäsen
Juhan af Grann

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom