Myydään Kingston 16GB (2x8GB) HyperX Fury, DDR4 3200MHz, CL16, Oulu 60€

Tuote:Kingston 16GB (2x8GB) muistisetti HyperX Fury, DDR4 3200MHz
Hinta:60€
Tuote ostettu (mistä ja milloin):verkkokauppa oulu, 2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa):ei löytyny joten en ole varma.
Muuta huomioitavaa:Erittäin vähän käytetyt kun siirryin lähes heti näiden oston jälkeen DDR5-aikaan.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa):Oulu
Toimitustapa:Oulun alueella voin toimittaa suoraan ostajalle, muuten postilla. Myös haku kiimingistä onnistuu👍

Maksutapa:käteinen, Mobilepay, tilisiirto

fury1.jpeg

fury2.jpeg

Viimeksi muokattu:
Mä voisin ostaa hintapyynnillä, mutta sun palautteella ikävä kyllä tarttis tehdä niin että tuote mulle ja testaan, sitten rahat sulle. Onko tämä ok?
Jos pääset testaamaan tänne, mihinkään en lähetä ilmaiseksi.

Käyppä tarkistamassa se eka palaute, ostaja on laittanut negatiivisen sekä osto-että myyntipuolelle jotta saa mahdollisimman paljon haittaa aikaan.
Kyseessä oli puhelin joka unohdin resetoida. Lähetin tarvittavat tiedot seuraavana päivänä mutta ostaja ei korjannut palautetta.

Hän ilmeisesti suuttui kun blokkasin hänet ku soitti puolikymmentä kertaa työpäivän aikana.

Jos pääset testaamaan tänne, mihinkään en lähetä ilmaiseksi.

Käyppä tarkistamassa se eka palaute, ostaja on laittanut negatiivisen sekä osto-että myyntipuolelle jotta saa mahdollisimman paljon haittaa aikaan.
Kyseessä oli puhelin joka unohdin resetoida. Lähetin tarvittavat tiedot seuraavana päivänä mutta ostaja ei korjannut palautetta.

Hän ilmeisesti suuttui kun blokkasin hänet ku soitti puolikymmentä kertaa työpäivän aikana.
Ylläpito kyllä muuttaa/poistaa ns. virheelliset palautteet jos syytä on. Toki sitä pitää ylläpidolta pyytää, ja antaa selvityskin.
Ja veikkaan, että vaikka negatiivinen muuttuisi neutraaliksi, niin siltikin ostajat ovat varovaisia. Kaksi kauppaa, joista toinen negatiivinen ja toinen neutraali on ainakin minun mielestä aikalailla sama kuin olisi kaksi neutraalia.

*edit*
Ja etpä itsekään ole ainakaan julkisesti viitsinyt käydä "korjaamassa" toimintaasi näytönohjain kaupoissa ;)

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
300 047
Jäsenet
81 756
Uusin jäsen
sanze

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom