Kingdom Come: Deliverance

Ite en kyl kokenu tän tiirikoinnin olevan sen vaikeampaa kuin muissakaan vastaavissa viritelmissä(skyrim yms.). Tosin itellä hiiren herkkyys on aina melko kova, aika vähän tarvii tilaa et liikkuu ultrawiden laidasta laitaan. Toki konsolit voi olla oma maailmansa.
 
Tulipa innostuttua KCD2 uutisten myötä ostamaan alesta nuo lisäosat muutamalla eurolla mitä minulla ei vielä ollut, ja pelattua ne kaikki läpi, sekä muita side questejä.
Edellisestä pelikerrasta olikin varmaan lie 4 vuotta.

Pribyslavitzin uudelleenrakentaminen oli kyllä kaikista DLC:istä surkein.
Kaikki säästöt meni ja piti aloittaa helvetillinen varasteleminen, että sain tarpeeksi rahaa questin loppuunviemiseksi.
 
Toisaalta ennen kuin itse hankin tuon jälleenrakennuslisärin, niin olin rikas sika joka ei saanut enään juuri rahaa menemään minnekkään. Oli ihan tervetullut lisäri
 
Samaa mielltä että se Pribvz**** jälleenrakennus oli ihan hauskaa extracontenttia, kun peli meinasi muuten loppua kesken.. Pelasin aika myöhään sen, Henri oli jo aika taitava ukko niin ei tarttenut kuin käydä loottaamassa Cuman leirejä ja myymässä kamaa niin sai lisää massia rakennella.
 
Nojoo, oli minunkin hahmolla 80 000 groschenia kylä questin alussa, mutta ei riittänyt.

Tällä kikalla taisin suurimman osan kuluista kuitata + muuta loottailua hieman päälle:


Tosin omalla kohdallani arkun arvo ei ollut noin suuri kuin videolla.
 
Pystyykö tätä vertaamaan witcher 3:n? Onko samaa tyyliä vai täysin eri?
Kyllä tää on jotenkin samalla tavalla hyvä kuin W3. Keskeisimpinä eroina first person, ja että tässä on paljon pyssyjä. Mun mielestä tää on wihtori vietynä cyberpunkkiin, mutta joku voi olla toista mieltä.

Hupsista, luulin vastaavani eri ketjuun. Ei tää tosiaan oikein wihtoriin vertaudu, muutoin kuin että molemmat ovat erinomaisia pelejä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Vee
Pystyykö tätä vertaamaan witcher 3:n? Onko samaa tyyliä vai täysin eri?
Eipä juuri. Tuotanto on suunnilleen witcher 1 tasolla, tarinankerronta ei yllä mitenkään CDPR tasolle koska Warhorse priorisoi keskiajan tsekin simulaation tekemistä.
Witcher pelit enimmäkseen näyttää miksi ei kannata tehdä KCD kaltaista peliä: Sen maailman metsät on täynnä taianomaisia hahmoja, aarteita ja haltoiden jättämiä raunioita, kun taas KCD metsistä löydät vain pummeja jotka haluavat tökkiä sinua aseella. Toinen pitää pelaajan kiinnostusta yllä vähän pidemmän aikaa kuin toinen.
Vaikka witcher peleissä taistelu ei ole mitään parhainta niin kcd onnistuu alittamaan senkin tason.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
254 655
Viestejä
4 425 088
Jäsenet
73 408
Uusin jäsen
Qooppi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom