Kingdom Come: Deliverance

Kyllähän tämä peli on suuren mielenkiinnon kohteena, arveluttaa että onko tämä itselle lähinnä kävelysimulaattori vai huikea seikkailu.
 
Tätä on tullut kyllä odotettua sillee "tätä olen aina odottanut", mutta joku epäilyksen haamu on olkapäällä. Videoissa homma näyttää tosi kankealta, mutta näyttääkin että videot on tehtyä kapulalla pelaten, jännä.

Se hämäs kun itte päämies ei tiedä koneensa specsejä / osaa laittaa näyttistä kuosiin ja tekee promokuvia diashowlla.
 
Combat ja ääninäyttely vaikuttivat Youtuben perusteella paskoilta. Muuten kyllä kiinnostava tekele. Mikähän siinä on kun nuo Itä-Euroopan ihmeet ei osaa taistelusysteemiä oikein rakentaa, Witchereissä myös kyseisen sarjan heikoin osa juuri tuo combat.
 
Itse en ole vielä varma onko omaan makuun kyseinen peli ilman fantasiateemoja. Olisi mukava yllätys jos olisi. Ostopäätöstä en ole vielä tehdnyt mutta jäädään mielenkiinnolla odottelemaan. :think:

Minulla sama. Jännä, että ihan perusritarileffoista ilman fantasiateemoja kyllä tykkään, mutta ritaripeli ei jotenkin tunnu lähtevän. Taistelu näyttää todella kankealle niin se nyt eniten kuitenkin rassaa. En tyrmää vielä kuitenkaan.
 
Combat ja ääninäyttely vaikuttivat Youtuben perusteella paskoilta. Muuten kyllä kiinnostava tekele. Mikähän siinä on kun nuo Itä-Euroopan ihmeet ei osaa taistelusysteemiä oikein rakentaa, Witchereissä myös kyseisen sarjan heikoin osa juuri tuo combat.
Voisivat delegoida combat systemsit joillekin nipastudioille. :D
 
Mun mielestä toi taistelu näyttää vähän samalta kun Mount&Bladessa, eli typerältä, mutta oikeasti törkeen hyvin toimivalta.
 
Pelin vuorokausi kestää 96 minuuttia ja muuta mielenkiintoista tässä Redditin PS4-kyselytunnissa, eli AMA:ssa.


Lisäys:

 
Viimeksi muokattu:
Täytyy sanoa että tällä viimeisimmällä Of Minds, Blades & Schnapps videolla peli näyttää todella hyvältä.
Kasvoanimaatiot ovat vieläkin mitä ovat, ja näemmä sellaiseksi jäävät. Mutta kyllä tämä mieltä rauhoitti.
 
Kuulostaa muuten aika lyhyeltä tuo vuorokausi (96min) :think:

Täytyypä tuo video vielä tsekata. Ainoa miinus noissa on että tulee spoilereita...
 
Kuulostaa muuten aika lyhyeltä tuo vuorokausi (96min) :think:
Skyrmissä vielä lyhyempi, peräti 72min. Vanilla timescale arvolla joka on 20.
Siksi pudontakin sen 10(alemmaksi ei saa kuulemma koska rikkoo peliä, yllätys kun betshan teos kyseessä)
 
Skyrmissä vielä lyhyempi, peräti 72min. Vanilla timescale arvolla joka on 20.
Siksi pudontakin sen 10(alemmaksi ei saa kuulemma koska rikkoo peliä, yllätys kun betshan teos kyseessä)

Tuo ei todennäköisesti pidä paikkaansa vaikka moni sitä näyttää toistelevan, itse henkilökohtaisesti pelannut Oblivionista lähtien kaikki timescale 6-8 enkä ole koskaan törmännyt yhteenkään ongelmaan sen kanssa. Monesti nähnyt kommentteja joissa on todettu ettei pienempikään arvo ole sotkenut mitään. Joskus tutkin asiaa ja satuin kerran näkemään jonkun tunnetusti osaavan modaajan arvelevan että stutter remover modin käyttö kireämmällä timescalella saattaisi aiheuttaa ongelmia mutta mitään todisteita siitä ei ollut.

/ot
 
Skyrmissä vielä lyhyempi, peräti 72min. Vanilla timescale arvolla joka on 20.
Siksi pudontakin sen 10(alemmaksi ei saa kuulemma koska rikkoo peliä, yllätys kun betshan teos kyseessä)
En ihmettelisi kun fysiikkakin sidottu 60fps... :facepalm:
Vaikka @Kerosiini olikin eri mieltä tuon osalta.
Eipä ole Skyrimiä tullut pelattua kun ihan vain testattua, Oblivion tuli vedettyä läpi, ja siitä on jo paljon aikaa...
No eiköhän sitä saa modattua, jos on tarpeen.
 
Paljon lie vuorokausi esimerkiksi GTA V:ssa?
Itselleni tuo 1.40h kuulostaa ihan järkevältä. Eipä sitä hirmu paljoa pidempiä pelisessioita jaksa vetääkään.

Nyt kun käyn miettimään niin oikeastaan ärsyttävän lyhyt vuorokausi on ollut ainoastaan Spintires Mudrunnerissa. Muuta ei tule äkkiseltään mieleen.
 
Paljon lie vuorokausi esimerkiksi GTA V:ssa?
Itselleni tuo 1.40h kuulostaa ihan järkevältä. Eipä sitä hirmu paljoa pidempiä pelisessioita jaksa vetääkään.
Vaikea sanoa, siinä kun skipataan aikaa vähän väliä.
Ite tottunut Armaan missä 1:1 kello :D
Toki jollain servuilla on 2-4x jne...

Pointti kyllä tuossa pelisession kestossa, ei kans tule yleensä tuota enempää pelattua kerralla tämän tyyppistä.

Edit. "Two seconds in the real world equal one GTA 5 minute."
eli vain 48min/vrk. Jos nyt silmät ristissä junassa laskeskelin oikein..
 
Viimeksi muokattu:
Näyttää ihan älyttömän hyvältä tuossa uusimmassa videossa. En malta odottaa että pääsee pelaamaan. :) Minusta on ainakin hyvä että combat on erilaista eikä olla matkittu Elder Scrollseja viimeiseen asti. Ääninäyttely ja kasvot ei mitään huippulaatua ole, mutteivat meikäläistä enää niin paljoa haittaa kun kaikki muu näyttää todella hyvältä. Ja tuo miten fast travelikin on tehty on aika nerokasta.
 
Kyllähän nuo kasvoanimaatiot on ihan ok, jos vaikka vertaa DX:MD:hen :D
DXssä pitää katsoa pois kun juttelee jengin kanssa, ettei ihan mee maku :D
 
Ai ne kuolee kun kaalipallo osuu :lol:
Vai flippasko ne vaan? :D
 
Pitihän tää ennakkotilata, kun katsellut noita videoita ja hype noussut kovasti..Toivottavasti pyörii pelattavasti Xbox One X:llä..
 
Io-techhiläisten on sitten ihan turha itkeä, että julkaistaan keskeneräisiä pelejä valheellisella markkinoinnilla....
 
Minäkin tätä sivusta seurannut ja nyt olisi tietokonekin siinä kunnossa, että luultavasti pyörii [i7,16gt,1080ti] niin kyllä tämä menee itsellä ostoon, jossei ennakkoon niin julkkarissa sitten.
 
Tulihan tämäkin sitten ostettua jo ennakkoon, eiköhän tämä ihan hyvä peli tule olemaan.
 
Ihan hyvä diili vaikuttais tulleen kun bäkkäsin joskus jollain 15 dollarilla ja sain sillä koko pelin. :tup:
 
DUjpWLtU8AA8JvH.jpg:orig





Lisäys: Arvosteluversio tulee olemaan "day-one patched".

mildTea sanoi:
The devs have mentioned already working on Day 1 patch, but will the reviewers get the vanilla version or the Day 1 patched one?
Smejki (Warhorse Studios) sanoi:
day 1 patched of course
 
Viimeksi muokattu:
Tuo Of minds, blades & schnapps video kyllä myi minut. Pelien ennakkotilaamisen olen kuitenkin lopettanut ja odotan muutamat arviot. Potentiaalia on paljon, mutta voi mennä myös hyvä idea, huono toteutus osiolle...

Tuo taistelujärjestelmä ei vaikuta kovinkaan kiinnostavalta ja on vähän clunkyn ja sekavan näköistä. Toivottavasti sneak/speech pärjää pitkälle. Olen aina huono parryissä ja näyttävät olevan tässä todella vaikeita, ehkä nähdään Easier Parries modi... :p
Mitä betalaiset ovat mieltä tappeluista?

Mitenhän pyörii sigun koneella?
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän tuo tappelumekaniikka *näyttää* tuhat kertaa paremmalta kuin napin hakkaaminen ala Skyrim. Pitää vähän miettiä miten tappelee ketäkin vastaan riippuen haarniskasta ja aseesta, tietyt lyöntiliikkeet yms. Paljon taktisempaa touhua. Ei kai se mikään miekkailusimulaattori ole mutta kuitenniin. Mitenhän tuo toimis jonku move-kapulan tyyppisen kanssa?

Käytännössä miten toimii, on sitte eri asia. Onko liian vaikea tai tönkkö en tiedä.
 
Osaako joku sanoa, kuinka moni noista Kickstarter tavoitteista on toteutunut? Käsittääkseni ainoa hahmo on Henry ja koirasta en ole huomannut mitään mainintoja. Motion capturet ja orkesterimusiikit pelistä löytyy ainakin. Moditukeakin lupailtiin, mutta näinköhän se tulee. Alunperinhän julkaisun piti olla Q4/2015, mutta itseä ei ole viivästys haitannut.
5l5l4i.png

Lähde: Kingdom Come: Deliverance
 
Ainakaan 700,000 goali hyvistä facial animaatioista ei näytä toteutuneen... :p
 
Vähän kyllä pistää silmään tuo Dan Vavra yhden avainhahmon näyttelijän kasvoina.
Kaipa hemmo halusi sitten ikuistaa itsensä digitaalisessa muodossa, mutta mielestäni melko narsistinen veto firman perustajalta silti. Joku sivu cameo olisi ollut tyylikkäämpi ratkaisu.
 
Kyllähän tuo tappelumekaniikka *näyttää* tuhat kertaa paremmalta kuin napin hakkaaminen ala Skyrim. Pitää vähän miettiä miten tappelee ketäkin vastaan riippuen haarniskasta ja aseesta, tietyt lyöntiliikkeet yms. Paljon taktisempaa touhua. Ei kai se mikään miekkailusimulaattori ole mutta kuitenniin. Mitenhän tuo toimis jonku move-kapulan tyyppisen kanssa?

Käytännössä miten toimii, on sitte eri asia. Onko liian vaikea tai tönkkö en tiedä.

Juuri näin. Jotenkin säälittävää että paras meleetaistelumekaniikka löytyy edelleen pelistä joka on julkaistu 12 vuotta sitten. Ehkä tässä on uusi kuningas.
 
Please remember that in order to get your copy of the game, you will need to login to your profile (on our website) and connect it to your Steam account.

Ei ainakaan minulla profiilissa näy mitään connect to Steam-nappulaa :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Dark Messiah of Might and Magic?

Juuri se. Kun Arkane Studios meni tekemään Skyrimiä, odotin siihen tulevan vastaavantasoisen tai paremman taistelusysteemin.

Ei toteutunut. Skyrimin taistelysteemi on niin surkea ettei peliä jaksa Dark Messiahin jälkeen pelata sekuntia kauempaa.

Seuraavaksi Arkane Studios meni tekemään Dishonoredia. Odotin siihen tulevan vastaavantasoisen tai paremman taistelusysteemin kuin Dark Messiahissa.

Dishonoredin melee combat oli pelin surkein osa-alue.

Kai se on pakko todeta että Bethesda on paska firma.

Tässä pelissä ei kai ole Arkane Studios mukana, mutta toivotaan parasta.
 
Kai se on pakko todeta että Bethesda on paska firma.

Tässä pelissä ei kai ole Arkane Studios mukana, mutta toivotaan parasta.
Ööö okei. Bethesda ei ole Dishonoredeissa ollu mitään muuta kuin julkaisija = Bethesda on se paska firma :confused: Jos Bethesdaa haukkuu niin hauku sitten sen omista tekeleistä. Skyrim on Bethesdan kehittämä mutta Dishonoredit eivät ole. Ja Arcane Studiosilla ei ole mitään tekemistä Skyrimin kanssa, sulla on faktat vähän vituillaan nyt.
 
Jatketaan nyt vähän OT:ta; oma kokemus parhaasta meleestä on Chivalrystä, onko tuo DMMM parempi (ei ole tullut kokeiltua)?
ES sarjan taistelu on hyyyvin kömpelö ja kankea, siihen ei paree kyllä verrata nyt tätä peliä (toivottavasti näin :D).
 
Ööö okei. Bethesda ei ole Dishonoredeissa ollu mitään muuta kuin julkaisija = Bethesda on se paska firma :confused: Jos Bethesdaa haukkuu niin hauku sitten sen omista tekeleistä. Skyrim on Bethesdan kehittämä mutta Dishonoredit eivät ole. Ja Arcane Studiosilla ei ole mitään tekemistä Skyrimin kanssa, sulla on faktat vähän vituillaan nyt.

Täytyipä tarkistaa asia. Bethesda otti yhteyttä Arkane Studiosiin ja pyysi tekemään Dishonoredin. Myöhemmin Bethesdan tytäryhtiö osti Arkane Studiosin, joten kyllä Bethesdalla oli helkkaristi enemmän sananvaltaa asiassa kuin "Arkane Studios teki kaiken ja Bethesda vain julkaisi". Ja sen kyllä huomaa, Bethedan tekeleet tunnistaa melko helposti.

Näköjään Skyrimin saattoi olla pelkkä huhu Arkane Studiosin roolista tehdä siihen taistelua. Ihan helppo laskutoimitus: Skyrimiin tulee lähitaistelua ja pelin tekijä tekee yhteistyötä firman kanssa joka osaa tehdä lähitaistelua ja myöhemmin ostaa sen, 1+1. Muutetaan Bethesdan haukkuminen muotoon: olisivat voineet käyttää Arkane Studiosia siihen minkä firma todella osaa.

Eli Bethesdaa voi täysin perustellusti haukkua siitä ettei Arkane Studiosin osaamista käytetty tekemään kunnon melee combatia Skyrimiin tai Dishonorediin.

Jatketaan nyt vähän OT:ta; oma kokemus parhaasta meleestä on Chivalrystä, onko tuo DMMM parempi (ei ole tullut kokeiltua)?
ES sarjan taistelu on hyyyvin kömpelö ja kankea, siihen ei paree kyllä verrata nyt tätä peliä (toivottavasti näin :D).

En ole Chivalryä kokeillut mutta videon perusteella ei pärjää Dark Messiahille.

Eteenpäinmenoa ES sarjasta tässä toivotaankin. Tietysti seuraava ES sarjan peli voi sisältää kunnollista taistelua. Ellei sisällä, vähissä on selitykset kun tekijäfirmasta löytyy Arkane Studiosin osaamista.
 
Täytyipä tarkistaa asia. Bethesda otti yhteyttä Arkane Studiosiin ja pyysi tekemään Dishonoredin. Myöhemmin Bethesdan tytäryhtiö osti Arkane Studiosin, joten kyllä Bethesdalla oli helkkaristi enemmän sananvaltaa asiassa kuin "Arkane Studios teki kaiken ja Bethesda vain julkaisi". Ja sen kyllä huomaa, Bethedan tekeleet tunnistaa melko helposti.

Olemassa on Bethesda Softworks niminen julkaisija sekä Bethesda Game Studios niminen pelejä kehittävä firma (TES, Falloutit, jne). Nämä menevät porukalla sekaisin 9 kertaa kymmenestä.

Lisäksi on olemassa näiden kummankin emofirma ZeniMax Media, joka omistaa muun muassa Arkanen, id Softwaren, Machine Gamesin ja sata muutakin lafkaa.

Jos "Bethesdan tekeleet" tarkoittaa Bethesda Game Studiosin pelejä, niin silloin olen samaa mieltä, TESsit ja Falloutit on bugisia ja combattia eivät osaa rakentaa. Mutta Bethesda, se julkaisija, julkaisee myös Wolfensteinit, Doomit, Dishonoredit, Evil Withinit eikä näillä ole mitään tekemistä sen Skyrimiä hieroneen pelifirman kanssa.
 
Ainakin videoiden perusteella,niin kyllähän toi taistelu paljon paremmalta näyttää,kun esim Skyrim.Omasta mielestä paras melee taistelumekaniikka mitä on peleissä tehty löytyy Dark Soulseista. Tän pelin kohdalla odotuksia nostaa se,että pelin ohjaajana on Daniel Vavra joka oli päävastuussa Mafia 1 ja se oli aikas hyvä peli.
 
Viimeksi muokattu:
Onneksi ei ole vielä ainakaan tullut hinkua hypätä pelin pariin heti julkaisussa. Avoimen maailman RPG ja vielä multiplattari julkaisu pieneltä itäblokin devaajalta. What could go wrong.. :vihellys:

Oma veikkaus on että ihan vitusti bugeja julkkarissa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 706
Viestejä
4 563 202
Jäsenet
75 011
Uusin jäsen
Pro

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom