Myyty Kfa2 GTX 1070ti ex lahti

Liittynyt
17.11.2019
Viestejä
107
Asiaton käytös - kauppa-alueen sääntöjen tarkoituksellinen rikkominen
Myytävä tuote:kfa2 GTX 1070ti ex
Hinta: 240
Tuote ostettu (mistä ja milloin):mindfactory 5/2018
Kuitti löytyy (takuu voimassa):ei
Muuta huomioitavaa:alkuperäinen laatikko sisältöineen


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Lahti
Toimitustapa:nouto,postitus
Maksutapa:tilisiirto, käteinen,mobilepay


Kuva:
 
Liittynyt
27.12.2020
Viestejä
572
Onko tämä nyt mennyt noutajalle? Kauppaa oltiin jo yv:ssä sopimassa kunnes yhtäkkiä hp+nouto tarjouksen jälkeen myyjältä syvä hiljaisuus...
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
327
Itsekkin käytännössä sovin jo kaupat käyttäjän kanssa ennenkuin ilmoitus tänne tuli?? Mikä juttu...?
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 558
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
522
Tuote on ainakin minulle myyty sekä myyjä mennyt suoraan reeneihin myyntitapahtuman jälkeen joten siinä voi olla yksi syy vastaamattomuudelle.

Minun mielestä myyjä hoiti kaupat oikein hyvin, oli paikalla sovittuun aikaan sovitussa paikassa sekä tuote päällisin puolin täysin kuvauksen mukainen.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
327
Kyllä, mulla torissa ostoilmotus ja otti yhteyttä.. Sovin kaupat 220e, ja tulin huviksee tänne kattelee et mitähän täältä ois saatavilla, niin kappas mikäs se siellä ylimpänä löytyy
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 558
Tämä on mielenkiintoinen "käytännössä sovin..." ja moderaattori puuttui tähän @Juha Kokkonen ?
Ketjun mukaan ensimmäisenä hintapyynnön on tarjonnut @Anzareal ja hänen mukaansa myyjälle on jo toimitettu yhteystiedot yms. Toisen käyttäjän sopimisista en tiedä tarkemmin, mutta selvästi vaikuttaisi nyt siltä että kaupat on sovittu useamman kanssa samaan aikaan.

Myyjä näyttäisi olleen foorumilla viimeksi minuutti sitten.
 
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
522
Ketjun mukaan ensimmäisenä hintapyynnön on tarjonnut @Anzareal ja hänen mukaansa myyjälle on jo toimitettu yhteystiedot yms. Toisen käyttäjän sopimisista en tiedä tarkemmin, mutta selvästi vaikuttaisi nyt siltä että kaupat on sovittu useamman kanssa samaan aikaan.

Myyjä näyttäisi olleen foorumilla viimeksi minuutti sitten.
Joo sillävaan että @johanneslaurell ei ainakaan tässä viestiketjussa ollut tuotetta itselleen ostamassa, jälkeenpäin vain veivaamassa tori.fi asioita jotka ei käsittääkseni tänne kuulu.

Ja tuosta ensimmäisenä HPn tarjonneesta, itse ainakin myisin kaiken ensisijaisesti noutokaupoilla jos tulisi HP noudolla ja HP postilla, eikä varmaan tämä ensimmäinen ilmoitus missä näin on tapahtunut.
Säännöissähän kyllä mainitaan ensimmäiselle HPn tarjoajalle mutta toki sinne voisi laittaa tarkennuksena mikäli toimitustavaksi on merkattu posti niin sillon se on sinne. Nyt ei kai ole tarkennettu sitä kohtaa?
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 558
Ja tuosta ensimmäisenä HPn tarjonneesta, itse ainakin myisin kaiken ensisijaisesti noutokaupoilla jos tulisi HP noudolla ja HP postilla, eikä varmaan tämä ensimmäinen ilmoitus missä näin on tapahtunut.
Säännöissähän kyllä mainitaan ensimmäiselle HPn tarjoajalle mutta toki sinne voisi laittaa tarkennuksena mikäli toimitustavaksi on merkattu posti niin sillon se on sinne. Nyt ei kai ole tarkennettu sitä kohtaa?
Sääntöjen mukaan tuote myytävä tällä foorumilla ensimmäiselle HP:n tarjoavalle. Ilmoituksessa on ilmoitettu toimitusvaihtoehdoiksi sekä nouto että posti. @Lassi00 voisi nyt ottaa kantaa miksi tuote ei ilmeisesti päätynyt ensimmäiselle pyynnin tarjonneelle?
 
Liittynyt
25.01.2020
Viestejä
522
Näin minä olen aikaisemmin ollut ymmärryksessä että myyjällä oikeus suosia noutajaa, mutta se ei ilmeisesti pidä paikkaansa.
Voisiko @Juha Kokkonen tämän tarkentaa vielä sääntöihin, tiedät varmasti että tämä ei ole ensimmäinen vastaava myyntitapahtuma tällä foorumilla, joten olisiko sääntöihin kirjaus sekä painotus paikallaan?
 
Liittynyt
27.12.2020
Viestejä
572
Sanonpahan vaan, että kyllä varmasti @J4nkko olet tiennyt miten säännöt menee, kun olet jo vuoden foorumilla ollut. Minäkin tiedän säännöt aika tarkasti ja lukiessa ketjujakin ne oppii. Aika kusinen temppu tulla nopealla hp:lla ohittamaan jono ja esittämään tietämätöntä. Turha sanoa ettet tunne sääntöjä. Nyt kun sanot, että tiedät ettei tämä ole ensimmäinen vastaava tapaus, niin puhuit vielä itsesi pussiinkin. Aploodit.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 558
Näin minä olen aikaisemmin ollut ymmärryksessä että myyjällä oikeus suosia noutajaa, mutta se ei ilmeisesti pidä paikkaansa.
Voisiko @Juha Kokkonen tämän tarkentaa vielä sääntöihin, tiedät varmasti että tämä ei ole ensimmäinen vastaava myyntitapahtuma tällä foorumilla, joten olisiko sääntöihin kirjaus sekä painotus paikallaan?
Ei pidä paikkaansa. Säännöissä lukee aivan selvästi "Tuote on myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle ostajalle". En näe miten tuota voisi/tarvitsisi enää tuosta tarkentaa.

Jos myyjä haluaa suosia noutajia, sitten laittaa ilmoitukseen toimitustavaksi ainoastaan noudon. Muilla tavoin syntyy ainoastaan epäselvyyksiä.
 
Liittynyt
27.12.2020
Viestejä
572
Ja myyjän voi potkia mun puolesta suoraan ulos tältä foorumilta. Ei voi sen vertaa osoittaa suoraselkäsyyttä että vastais edes viesteihin.
 
Liittynyt
12.01.2021
Viestejä
327
Oon törmänny tismalleen samanlaiseen tilanteeseen, mutta sillon ilmotuksessa luki että ensisijaisesti nouto. Silloin sen sai myydä ekalle hp noutajalle
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 558
Sanonpahan vaan, että kyllä varmasti @J4nkko olet tiennyt miten säännöt menee, kun olet jo vuoden foorumilla ollut. Minäkin tiedän säännöt aika tarkasti ja lukiessa ketjujakin ne oppii. Aika kusinen temppu tulla nopealla hp:lla ohittamaan jono ja esittämään tietämätöntä. Turha sanoa ettet tunne sääntöjä. Nyt kun sanot, että tiedät ettei tämä ole ensimmäinen vastaava tapaus, niin puhuit vielä itsesi pussiinkin. Aploodit.
Jätetään ne turhat toisten osapuolien kommentoimiset pois ja odotellaan nyt mitä myyjällä on sanottavaa asiaan.
Oon törmänny tismalleen samanlaiseen tilanteeseen, mutta sillon ilmotuksessa luki että ensisijaisesti nouto. Silloin sen sai myydä ekalle hp noutajalle
Kyllähän tuo noin järkeen käy ja useimmiten toimii ihan hyvin, mutta ei sitä silti erityisesti suositella, koska on nähty moneen kertaan että siitäkin jotkut saavat ongelmia aikaiseksi. Tässä ilmoituksessa luki sekä nouto että postitus.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 558
Pahoittelut siitä. On vaan tunteet tässä pinnassa tapahtuneen johdosta.
Myyjälle on nyt annettu vuorokauden verran aikaa ottaa kantaa asiaan ja hän on myös käynyt useasti foorumilla tänä aikana, joten varoitus lähti menemään foorumien sääntöjen rikkomisesta ja sinä ensimmäisenä HP:n tarjonneena olet haluttaessa oikeutettu kauppiaspalautteen antamiseen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 390
Viestejä
4 284 806
Jäsenet
71 648
Uusin jäsen
AaKaarlela

Hinta.fi

Ylös Bottom