Myyty Kevyt pelikone i5-6400 & GTX 970 [Joensuu] 250€

Liittynyt
07.10.2020
Viestejä
304
Myytävä tuote:
Tämmönen HP:n pakettikone, josta vaihoin prossua kevyempään.

Hinta:
250€

Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Pakettipelikone. Tuli mulle vaihdossa. Prossun ostin käytettynä täältä ja kovot aikanaan myös.

Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Ei/ei.
  • Annan koneelle 3kk takuun, jos tulisi jotain yllättävää vikaa osille. Jos en saa järkevästi korjattua/ vaihdettua viallista osaa, ostan koneen samaan hintaan takaisin (ostajan kustannukselle jää mahd. postikustannukset).Takuu ei kata tietenkään ostokatumusta tai fyysisestä kaltoinkohtelusta koitunutta vikaa :D
Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa):
Joensuu

Toimitustapa:
Nouto etusijalla. Mahdollista myös postittaa toisen kotelon laatikossa (25e särkyvää XL-pakettina).

Maksutapa:
Etusijalla tilisiirto/Mobilepay/Pivo. Jos postilla laitettava, rahat oltava ensin mulla. Viimesijassa käteinen noutokaupan kohdalla.

Muuta huomioitavaa:
Kone on HP Envy 750-115no, jossa ollut alun perin prosessorina i7-6700, jonka otin parempaan setuppiin vähän aikaa sit ja myin jo poies. Tilalla nyt i5 prossu sen sijasta. Prosessoria ja kovalevyjä lukuunottamatta sisältää paketin alkuperäisosat. Olen puhdistanut koneen siistiksi ja vaihtanut prosessorille sekä näytönohjaimen ytimelle uudet laatutahnat jäähdytykselle. Koneessa vakiona myös wifi ja peräti DVD-asemakin! ;)

  • Kauppaan kuuluu kone ja virtajohto.
  • Windows 10 tai 11 Home aktivoituu tälle emolevylle ilman aktivointiavaimia (digitaalinen lisenssi aktivoituna). Ostaja saa valita ottaako Win11 vai Win10.
    • HUOM: Win 11 Home ei pysty asentamaan ilman microsoft-tiliä, joten sellaisen joutuu tekemään, jos ei ole valmiiksi.
  • Nouto etusijalla. Postitan vain särkyvänä Postin XL-pakettina, joten postikulut +25e.

Suorituskykydemoa:
  • Counter Strike: Global Offensive:
  • Fortnite:
  • GTA V:
  • Doom Eternal:

Myynnissä myös muualla!

Kuva1.jpg


Kuva3.jpg


Kuva4.jpg
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 695
Viestejä
4 209 006
Jäsenet
70 939
Uusin jäsen
verificado

Hinta.fi

Ylös Bottom