Älä viitsi vääristellä, et ole saanut banneja yhdestä viestistä, vaan niistä kaikista kymmenistä samaa toistavista saarnaavista jankutuksistasi muiden erilaisten sääntörikkomusten höystämänä.
Muilta osin tuo viimeisin viestisi jatkoi sujuvasti samaa jankkausta mistä bannit tulivat viimeksikin. Hetken aikaa jo näytti siltä, että suunta olisi parempaan ja oppi olisi mennyt perille, mutta se oli selvästi väärinkäsitys.
Sinulle on noista kansanäänestyksistä ja eri puolueiden Nato-kannoista kerrottu ja linkitetty niin monta kertaa olennaiset seikat siellä ketjussa, että luulisi asian olevan vähitellen selvä, mutta kun ei niin ei. Aina vaan jankkaat ja jankkaat samoja virhepäätelmiä samoilla argumentaatiovirheillä sivuuttaen täydellisesti kaikkien muiden vasta-argumentit ja niissä olevat lähteet. Se on 100% keskustelun tahallista sotkemista ja siitä sinä ne bannit olet saanut.
Toivottavasti moderaattorit ovat hereillä ja laittavat stopin ennen kuin tietokonerikki-show lähtee käsistä ja tuo Nato-ketju muuttuu taas lukukelvottomaksi. Ehdit näköjään jo laittamaan sen hyvään vauhtiin ja nyt siellä juostaan taas samaa kehää kuin monta kertaa aiemminkin.
Tämä on keskustelufoorumi, jossa on tarkoitus keskustella asioista asiallisesti eri näkökulmista. Se että joku on eri mieltä tai jollain on eri näkemys kuin sinulla ja esittää asiansa asiallisesti ei ole syy raportoida muita käyttäjiä trolleina.
Tossa miten Sampsa on täällä keskustelun linjaa täällä linjannut. Mielestäni olen sitä noudattanut ja vastannut asiallisesti kun minulta on asiaa kysytty ja KYLLÄ toistoja on tullut, koska en tiedä/muista onko ko. kysyjä lukenut ja olen vastannut yleensä asiani perustellen. Sille en mahda mitään, että ne eivät aina vastaa kantojasi.
Ne minulle osoitettut vastaperustelut ovat usein sellaisia, että mitään todellista näyttöä ei vielä ole ollut.
Asiantuntijoidenkin kommentit vaihtelevat kehen viitataan.
Olen huomannut kyllä, että sinua harmittaa esim. että olen monella vastannut osana viestiäni, että Suomi ei ole ollut sodassa 77 vuoteen Venäjän kanssa, mutta se nyt vaan on tosiaasia. Sekä Venäjän "uhkailut" Suomea kohtaan ovat olleet hyvin vähäisiä, vaikka Ukrainaan on järjettömästi hyökännytkin.
Hyvään keskusteluun kuuluu myös vastaväitteet varsinkin, jos ne perustellaan.
Minusta to todella kummallista, että ko. ketjussa muuta saavat toistaa kantojaan, mutta minä en saisi koska kannat eivät sinulle sovi. Tossa oli kysy miten minä koin (enkä siis ole ainut) mitä meille vaalien alla 2019 kansanedustaja ehdokkaat lupasivat. En ole kertaakaan aiemmin tuonut noita Ylen vaalikeskusteluja esiin, joista selvästi käy ilmi, ettei Natoon silloin oltu liittymässä. Sinä väität sitä jankkaukseksi.
Pannien syy oli DISinformation ja kyseessä Nato-Suomi ketju, äänestykset liittyvät Nato-asiaan. Lisäksi olen ylläpidolta kysynyt mitä voi kirjoittaa.
@Juha Kokkonen lupasi omalta osaltaan huomauttaa, jos linjani ei sovi.
@Sampsa on näyttäs olevan selvästi erilinjalla eikä ehkä seuraa ketjua niin tarkasti kiireistään johtuen.
Mitä sinuun tulee, en todellakaan ole jaksanut sun väitteisiisi vastata saati niitä korjata. Minusta aivan tahallasi yrität esiintyä "kilttinä" mutta kuitenkin teet piiloprovoamista.
Ei kai tuosta ole täällä ollutkaan mitään suurempaa epäselvyyttä, paitsi korkeintaan sillä yhdellä nimimerkillä, joka sai bannit ja on onneksi sittemmin osannut pysyä poissa.
Mediassa ja somessa sen sijaan näkee paljon kaikenlaisia naiiveja, todellisuudesta irtaantuneita rauhanliikkeen pörröpäitä, jotka huutavat omia pelkojaan faktoina. Venäjän strategisen kulttuurin kannalta hyödyllisiä idiootteja siis nämäkin ja varmasti osa myös ihan oikeaa informaatiovaikuttamista Venäjän toimesta.
...
Tossa siis viittasit minuun, minusta ei kuulu ketjuun.
Sä voit noit toimia, mutta mun asialliset viestit eivät sovi ketjuun.
Menee hieman offtopiciksi, mutta liittyy aiempiin keskusteluihin. Hieman surkuhupaisasti täällä oli Ukrainan sodan alkuaikoina ainakin yhden nimimerkin jollottelua kuinka Venäjä on niin vallan ihana naapurimaa, kun ei 77 vuoteen ole tapahtunut mitään ikävää (Suomea kohtaan), eikä siksi voi tapahtua jatkossakaan. Nyt Venäjän valtiollinen ykköskanava on kertonut, että Venäjän terroristijoukkojen käyttämä Z-tunnus tarkoittaa kahta päällekäin olevaa 7 numeroa, jotka ilmaisevat juuri tuota aikakautta ja nyt oli sitten aika laittaa taas paikat halki poikki ja pinoon.
Venäjän tärkeimmän tv-kanavan eli valtiollisen ykköskanavan Vremya-uutisohjelmassa on nyt virallisesti kerrottu, mitä maan sotaraivon symboliksi nouss...
www.ksml.fi
Tossa jopa myönnät offtopicksi ja jälleeen piti viitata minuun.
Sä voit noit toimia, mutta mun asialliset viestit eivät sovi ketjuun.
YLLÄPIDOLLE LISÄYS
edellisten lisäksi Kautiumon muutenkin "kuittaillut"
Ongelmat nimimerkki kautiumin kanssa alkoivat
...
Jos "keskustelu" on edennyt samalla jääräpäisellä mallilla kuin täällä, niin en yhtään ihmettele vastaamattomuutta.
Mitä ihmettä täällä tapahtuu? "Gmail vie videosi"!? Voi herranen aika sentään tätä menoa.
Tossa jo alkoi kuitailee asiallisen kirjoittamisen sijasta. Ei hänellä ole mitään syytä epäillä ettenkö osaisi käyttäytyä.
Hän ei vaan halunnut uskoa mitä kirjoitin ja käänsi sen aina vaan Gmailin puolutuspuheeksi. Muutamaa asiaa edesistävää viestiä lukkunottamatta.
Johon vastasin alla olevalla.
..... Joten jos nyt vaan lähtisit siitä, että kerron niinkuin asiat kohdallani ovat ja käyttyisit sen mukaan, mielellään kohteliaasti.
Ja tosiaan näytti hetken siltä, että video meni perille, mutta se ei mennytkään ja jos siinä välissä tuhoat videon se on mennyt. Sitten tosta vielä näkee, että viestin sisältökin automaattisesti "luetaan" koska se palautuu oikeana tekstinä.
Aivan takuulla osaan keskustella asiallisesti ja jätän tässäkin jotain miellessäni olevaa sanomatta.
Edit:korjattu kirjoitusvirheitä
Tossa alla olin jo ihan kypsä .
...
Tämä varsinainen ongelmahan on ja selvitetty niin pitkälle kuin se on täällä käytännössä mahdollista ja se on kerrottu
edittinä ekaviestin yhteydessä. Joten en enää siitä enää jaksa sun kanssasi vääntää, varsinkin kun tekstisi on ollut lähes
koko ketjun (joitain viestejä pois lukien ) epäkohteliasta ja "tarkoituksellista?" väärinymmärtämistä. En ymmärrä mitä sinä sillä itsellesi saat.
Lopulta se meni siihen, että enää vastannut Kautiumille, muuten kuin editoimalla viestiäni tarvittaessa.
Tosta ketjusta oletan saaneeni Kautium "vihat" päälleni.
Kautiun osaa kirjoittaa niin, että jos ei lue kokonaisuutta asia vääntyy aivan toiseksi.
Kummasti näkee vain minun pienetkin virheet.
@Sampsa
Ehkäpä olisi syytä linjata tarkemmin mitä Nato-Suomi keskustelussa saa kirjoittaa ja saako saman viestin toistaa, jollekin toiselle kirjoittajalle/ kysyjälle. Mielestäni olen ko. ketjussa keskustellut asiallisesti vaikkakin selkeästi tuonut
kirjoittavan enemmistön kantaa vastaan olleita asioita esiin. Veikkaan, että saamani kohtelu on osaltaan estänyt joidenkin kriittisempää kirjoittelua/ keskusteluun osallistumista.
Minusta jos Nato-kielteistä keskustelua ei sallita sen voi kyllä sanoa aivan suoraan.