Keskustelua TechBBS-foorumin säännöistä ja moderoinnista

"Offtopic ei keskustelua yksityishenkilöistä foorumilla"

En tiedä kuka poisti viestit, mutta lyhyt google haku olisi paljastanut, ettei kyseessä ole mikään yksityishenkilö, jos henkilö esiintyy toistuvasti medioidoissa ja on poliittisesti aktiivinen siinä missä mikä tahansa Esa Saarinen, Johan Bäckman tai Tommi Aura. On tiedossa, että tämä nimeltämainitsematon henkilö on hyvin peppukipeä siitä mitä hänestä kirjoitellaan, joten oliko hän itse yhteydessä ylläpitoon vai mikä oli homman nimi?

Lähetin tämän viestin sillä ajatuksella, että voiko asiasta keskustella sopivammassa ketjussa, vai onko aihe totaalisesti kielletty?

Viimeksi muokattu:
"Offtopic ei keskustelua yksityishenkilöistä foorumilla"

En tiedä kuka poisti viestit, mutta lyhyt google haku olisi paljastanut, ettei kyseessä ole mikään yksityishenkilö, jos henkilö esiintyy toistuvasti medioidoissa ja on poliittisesti aktiivinen siinä missä mikä tahansa Esa Saarinen, Johan Bäckman tai Tommi Aura. On tiedossa, että tämä nimeltämainitsematon henkilö on hyvin peppukipeä siitä mitä hänestä kirjoitellaan, joten oliko hän itse yhteydessä ylläpitoon vai mikä oli homman nimi?

Lähetin tämän viestin sillä ajatuksella, että voiko asiasta keskustella sopivammassa ketjussa, vai onko aihe totaalisesti kielletty?
Konteksti missä otit esille toisen foorumin käyttäjän omalla nimellään oli täysin offtopic, eikä kuulu tänne.

Ylläpito on varoittanut/huomauttanut sinua 25 kertaa offtopicista, keskustelun sotkemisesta, jankkaamisesta, toistuvasta olkiukkoilusta jne.

Mitään vaikutusta näillä ei ole ollut, vaan sama jatkuu. Olet omasta mielestäsi oikeassa ja vänkäät maailman tappiin asti. Se ei ole keskustelua, vaan häiriköimistä.

Seuraavasta varoituksesta seuraa ikibannit.
Huomasin, että Sompin lainaukset löytyvät täältä mutta itse käyttäjätunnus ja viestihistoria on kadonnut. Mitä tapahtui? Entä miten kävi Sompin tekemälle rikosilmoitukselle?

Statistiikka

Viestiketjuista
275 427
Jäsenet
77 325
Uusin jäsen
benjam

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom