"Sovittelee moden viittaa"? Just joo. Jos ja kun minuun tuossa viittasit, niin en todellakaan sovittele moden viittaa, enkä ole siitä hommasta kiinnostunut muutenkaan. Tämän olen sanonut monesti aiemminkin. Sen sijaan seuraan ja osallistun kyllä monin eri keskusteluihin foorumilla, joten luonnollisesti minua myös kiinnostaa ottaa kantaa että miten täällä minun mielestäni olisi suotavaa toimia. Se ei ole vaatimus toimintamallista, vaan mielipide.
Vuorovaikutus on sitä, että keskustellaan jostakin asiasta ja tuodaan esille omia näkemyksiä ja huomioita. Niiden perusteella voidaan sitten tarvittaessa muuttaa toimintamallia. Ylläpito toki viime kädessä sanelee miten asiat menevät, mutta ei tätä(kään) foorumia olisi ilman käyttäjiä, joten yhteistyökykyä ja keskustelua tarvitaan molempiin suuntiin.
Eikä tuo viimeisinkään edupin aloitus ollut mielestäni suunnattu pelkästään ylläpidolle, mutta ilmeisesti sinä sen koit kuitenkin sellaisena. Keskustelufoorumilla keskustellaan ja sillä siisti. Jos modet kokisivat, että tämä ketju on vain heille suunnattua keskustelua varten, niin varmaan se olisi tuotu esille ketjun aloituksessa ja otsikossa. Get over it.