• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Keskustelua Suomen maahanmuutosta, maahanmuuttopolitiikasta ja niihin liittyvistä ilmiöistä (KR 2.0)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Tää on kyllä hauska että nää kuvaajat ”päätyy” joka ainoa kerta johonkin kiistelyyn paikallisten kanssa, jopa nopeammin kuin Junes Lokka tai Panu Huuhtanen omilla matkoillaan. Itse kun menee samoihin mestoihin niin saa olla ja liikkua ihan rauhassa.
Nyt on kyllä luikuria. Ihan Helsingissä on tullut puhelimella kadulla kuvaillessa sanaharkkaa yli yhden käden sormilla laskettava määrä muslimioletettujen miesten kanssa kun olen satunnaisesti kuvannut eteenpäin/omaa naamaa ja puhunut.

Se että jossain Pariisissa tai Roomassa jossa organisoidut rikollisjengit tästä kimpaantuvat ei ole mikään ihme tai ihan ymmärrettävä syy. Toki tämän tyyliset tubettajat hakevat konflikteja mutta hyvällä asialla on, saisi olla enemmän näitö jotka käytännössä ottavat oikeuden omiin käsiin ja antavat tukkapöllyä tälle ihmissaastalle jonka ei kuulu olla euroopassa
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://youtu.be/ViX7tItxn9g?si=CrS4787TKQgdoIuG

Sitä en kyllä ymmärrä miksi ihan yleisesti luulevat että julkisella paikalla ei saisi kuvailla mitä lystää. No, toisaalta kun äo on kaksinumeroinen niin ei liikoja pidä näiltä odottaakkaan. Parempi tietysti olisi että nämä tapaukset vain katoaisivat, kukaan ei jäisi kaipaamaan.

Veikkaan että moni tännekkin kirjoittajista haluaa tuon kaltaista kulttuuria tänne meillekkin päin.
Syytä en todellakaan ymmärrä miks tollasta kukaan puolustaa tai haluaa.
Oikeasti, kuka haluaa jotain kulttuurin rikastumista nisteilyn ja yleisen kaaoksen kautta?
Ihme unelmissa jengi elää jos jokin tollanen paska on se missä haluaa elää.

Tää on kyllä hauska että nää kuvaajat ”päätyy” joka ainoa kerta johonkin kiistelyyn paikallisten kanssa, jopa nopeammin kuin Junes Lokka tai Panu Huuhtanen omilla matkoillaan. Itse kun menee samoihin mestoihin niin saa olla ja liikkua ihan rauhassa.
Kovasti sun kommentaaria hommallakin kaivattaisiin...
Ootko jo sen suhteen luovuttanut?

Meikän optiikalla se on huonoa.

Onko kukaan muu huomannut, kuinka jokapaikassa nyt toitotetaan, kuinka rasistisia suomalaiset ovat, kun oli hieman uutisointia siitä, kuinka ei välttämättä rikastutakaan partalapsilla. Poliisi, media jne.

Onko kukaan muu huomannut, kuinka jokapaikassa nyt toitotetaan, kuinka rasistisia suomalaiset ovat, kun oli hieman uutisointia siitä, kuinka ei välttämättä rikastutakaan partalapsilla. Poliisi, media jne.
Kyllähän tuon huomaa kun radiosta kotiinajaessa tulee jotain soopaa "Nyt on sitten vihaiset viharikokset ennätysmäärissä, ulkomaalaiset joutuivat rasistien uhriksi. Viharikokset tapahtuivat internetissä."

Minulle tuo aiheuttaa pelkästään hyviä tuntemuksia, olen iloinen että näitä viharikoksia ja rasismia alkaa oikeasti esiintyä. Aivan oikealla tiellä ollaan.

Statistiikka

Viestiketjuista
291 576
Jäsenet
80 105
Uusin jäsen
EsaTapani

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom