Minun pitää nyt kyllä kirjoittaa selkokielelle auki tuo. Eli jos 1 henkilö 100 hengen ryhmästä syyllistyy rikokseen, niin meillä tulisi olla mielestäsi oikeus syrjiä 99 syytöntä henkilöä kyseisessä ryhmässä. Aika rajua ja en tuollaisella lukemalla kyllä olisi valmis syrjintää hyväksymään missään tapauksessa. En ehkä edes silloin, jos tuo koskisi vain vakavimpia rikoksia. Jatkot tästä osasta keskustelua varmaan jonnekin muualle.
Kyllä. Suomen valtion ensisijainen tehtävä on huolehtia suomalaisten turvallisuudesta. Jos nähdää, että tietty ihmisryhmä aiheuttaa uhkan suomalaisille, niin silloin tällainen uhka täytyy poistaa. Sillä ei ole mitään merkitystä vaikka siellä on syyttömiäkin seassa. Se ei silti ole varsinaista syrjintää, sillä näillä ihmisille ei muutenkaan olisi lähtökohtaisesti asiaa tänne tulla, vaan he voivat tulla tänne vain Suomen hyvästä tahdosta.
Ja kun sinusta tuo 1 ongelma 100:sta oli nyt vaikea käsittää, niin kysytäänpä näin:
Pidät kotonasi juhlat ja olet tilannut juhliin 100 pulloa samppanjaa. Kuulet juuri ennen juhlia, että yksi pulloista on myrkytetty. Mutta et tiedä mikä noista pulloista on se myrkytetty, joten et voi sitä yksilöidä. Tarjoiletko silti vieraillesi samppanjat? Kun kuitenkin vain 1 pulloista on myrkytetty ja 99 pulloa on täysin hyviä, joten ei kai nyt tämän yhden perusteella voi koko samppanjaerää syrjiä? Vai voiko?
Älä laita sanoja suuhun. Kommentissasi paistaa kauas viha näitä ryhmiä kohtaan jotka tekevät enemmän rikoksia kuin muut ryhmät ja se ilmeisesti vääristää kykyäsi lukea mitä olen kirjoittanut saati keskustella asiasta ilman kiihkoa. Tuollaisella pohjalla päätösten teko miten näitä ryhmiä tulisi kohdella on todella vaarallista. Historiassa on tästä esimerkkejä mihin tuollainen saattaa johtaa.
En ole laittanut sanoja suuhun, enkä minä lähtökohtaisesti vihaa yhtään ketään. Kuitenkin me olemme nähneet, että esim. tietyistä maista tulleet syyllistyvät jopa 20 kertaa useammin raiskauksiin kuin suomalaiset. Miksi meidän pitäisi tällaisia ryhmiä tänne sitten ottaa, kun tiedämme jo tilastoista varmaksi, että ne tulevat lisäämään suomalaisten naisten ja lasten raiskauksia?
Ja älä heittele tuollaisia "on esimerkkejä mihin voi johtaa", vaan kerro ihan suoraan auki, mitä siitä sinun mielestäsi voisi seurata, jos kategorisesti jättäisimme tietyistä maasta tulevat ihmiset Suomen rajojen ulkopuolelle? Minun väitteeni on se, että siitä seuraisi ainoastaan se, että raiskaukset ja muutkin rikokset vähenisivät.
Samalla kultturitaustalla tarkoitan näitä länsimaista tulleita, jotka eivät taida tehdä merkittävästi enempää rikoksia kuin suomalaisetkaan. Nuo Aasiasta tulleet ovat taas suht vakaista yhteiskunnista ja sieltä on ilmeisesti tultu lähinnä työn tai opiskelun perässä tänne. Ongelmallisista maista tulleet ovat taas vuosia kestäneiltä sotatoimialueilta tai muuten merkittävästi epävakaisemmista oloista.
Eli päästään siihen yhteisymmärrykseen, että toiset maahanmuuttajaryhmät ovat huonompia kuin toiset. Ja tällaisia ryhmiä minä en tänne halua, koska he vaarantavat suomalaisten turvallisuuden.
Tällainen oman turvallisuuden puolustaminen ei ole mitään rasismia.
Lisäksi täytyy muistaa, että ei kukaan ihminen ole syntyjään huono tai paha. Mutta jos ihminen kasvaa paskassa kulttuurissa, niin silloin ihmisestä tulee samanlainen. Ja nyt jos syrjin tällaista ihmistä, niin ei se ole rasismia, sillä syrjinnän syy ei ole syntyperäinen ominaisuus, vaan se, millainen ihmisestä on tullut.