• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

Keskustelua Putinin Venäjästä

Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
721
Itse taas veikkaisin sitä ilmeisintä - statistiikkaa on kusetettu siinä missä muitakin lukemia niin itse venäjällä, kuin etenkin sen köyhemmillä alueilla. Seuranta ei liene muutenkaan järin tarkkaa, joten en kyllä näe mitään syytä miksi lukemat pitäisivät paikkaansa tarkemmin kuin "hieman sinne päin". Eiköhän siellä myös harrasteta klassista henkilö aikaa sitten kuollut, mutta joku perheenjäsen jättää ilmoittelematta ja keräilee onnellisena eläkeroposet talteen. Koko väkimäärä ei varmaan edes ole järin tarkka, koska kyseessä vähän niinkuin kehitysmaa kehitysmaan sisällä.
 
Liittynyt
05.03.2023
Viestejä
619
Itse taas veikkaisin sitä ilmeisintä - statistiikkaa on kusetettu siinä missä muitakin lukemia niin itse venäjällä, kuin etenkin sen köyhemmillä alueilla. Seuranta ei liene muutenkaan järin tarkkaa, joten en kyllä näe mitään syytä miksi lukemat pitäisivät paikkaansa tarkemmin kuin "hieman sinne päin". Eiköhän siellä myös harrasteta klassista henkilö aikaa sitten kuollut, mutta joku perheenjäsen jättää ilmoittelematta ja keräilee onnellisena eläkeroposet talteen. Koko väkimäärä ei varmaan edes ole järin tarkka, koska kyseessä vähän niinkuin kehitysmaa kehitysmaan sisällä.
Jotain mätää tossa tilastossa on, koska jos terveydenhuolto tai lääkkeiden saatavuus on huonoa, niin vaikea kuvitella että kuoliniän keskiarvo olisi silloin 75+ ikävuoden hujakoilla.

Vanhaksi ei elä lääkkeillä tai terveydenhuollolla, mutta jossain vaiheessa kaikilla ihmisillä tulee tilanne että tarvitsee jotain terveydenhoitoa että elämä saa jatkua. Niitä sairauksia on satoja jotka hoitamatta johtaa eliniänodotteen laskuun.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
245 717
Viestejä
4 295 442
Jäsenet
71 696
Uusin jäsen
Jopop

Hinta.fi

Ylös Bottom