Saman pistänyt merkille, laajentaen hieman laajemmallekin kuin kebabbiloihin - geelitukilla yleisesti on kalusto ihan kondiksessa, eikä mistään vanhan koulukunnan ruoska-bemareista ole tietoakaan. Alla on poikkeuksetta 2010 ja uudemmat vuosimallit.Asiaan liittyen: Suomessakin näkee sellaista ajokalustoa, että väkisinkin pistää mietityttämään millä auto on maksettu.
Kuljen usein pienen rähjäisen pikaruokapaikan ohi, jossa varsin harvoin näkyy asiakkaita. Paikka on siis olemukseltaan sellainen, ettteivät elämän syrjässä kiinni olevat kantasuomalaiset sinne menisi, vaikka paikkaa pyörittäisi kantasuomalainen henkilö. Kaikesta huolimatta herra yrittäjä ajelee F16 -kopan BMW X6:lla, joiden hinnat on 30 tkeurosta ylöspäin. Mietityttää, että onko muutaman kebab-annoksen myyminen päivittäin oikeasti niin kannattavaa bisnestä, että tuollaiseen autoon on varaa.
Eikä siinä, saahan niitä ostettua jopa edukkaasti, jos on kilsoja enempi taulussa, mutta se mitä usein mietin, on käyttö- ja huoltokustannukset, jotka iän myötä lähinnä kasvavat. Siihenkin selitys tosin lienee niinkin yksinkertainen, kuin että huolletaan lähi-idän pajalla sen mitä purkkaviritelmillä saa edukkaasti, ja kun leipasee kiinni, tuikkaa koko roskan tuleen ja pistää vakuutukseen, joka on otettu edeltävänä päivänä. Kukaan ei mitään kysele tai tutki, kun korvauksen hakijana on Abdi Muhammed - helpompi korvata, kuin joutua tarkempaan tekemiseen.